Auteur Topic: [kandidaat Nl] Elbert  (gelezen 48888 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #100 Gepost op: 10-10-2005, 22:14:01 »
Dat maakt het wel gemakkelijker om iemand zonder gewetensbezwaren weg te stemmen.
Nog even niks.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #101 Gepost op: 10-10-2005, 22:38:02 »
Is dit een record in de Robinsongeschiedenis? Tien keer in één expeditie zeggen naar huis te willen en vervolgens toch niet gaan?
 ::tandpastasmiley::

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 10-10-2005, 22:43:08 »
Ik snap die hele Elbert niet hoor...

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 10-10-2005, 23:10:00 »
Het is dat ik die man inmiddels in mijn hart gesloten heb door zijn openheid en grappige manier van praten, maar ik kan me voorstellen dat de rest zich ergert. De analyse van Marleen vond ik ook knap, hopelijk gaat zij toch eens een keer uit haar schulp kruipen en hem er doorheen helpen, als mede-sportfanaat

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 11-10-2005, 05:39:03 »
Ik vind Elbert een geweldige vent, vanaf het begin gevonden. Ik had hem graag in de finale gezien. Maar ik denk wel dat hij zijn eigen geloofwaardigheid nu dusdanig beschadigd heeft dat het onherstelbaar is. Steeds dat gedraal, en nu zelfs aangeven dat er op hem gestemt mag worden, en op het laatst toch weer terugkrabbelen. Als hij nu niet toch zowiezo wordt weggestemd, zal dat vermoedelijk toch wel gauw gaan gebeuren omdat men het gevoel heeft dat men niet op hem kan rekenen.

Het is een beetje als met je werk. Een aantal keren over de afdeling roepen dat je het beu bent en weg wilt, en daarna weer roepen dat je wilt blijven. Uiteindelijk schrijf je zelfs een ontslagbrief, maar als je baas hem al gelezen heeft, sta je voor zijn bureau om te zeggen dat je toch wilt blijven.
Als je ontslagprocedure niet al meteen wordt doorgezet, dan ga je er toch minstens bij de eerstvolgende ontslagronde uit omdat men je gedraal beu is.

Natuurlijk begrijp ik dat hij zijn familie mist, en dat siert hem dan weer, maar voor de groep is het behoorlijk balen. Ik vind hem nog steeds een symphatieke gouden vent, maar ik wil wel zeggen: Elbert, ben een kerel en ga achter je eigen beslissingen staan.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #105 Gepost op: 11-10-2005, 08:46:43 »
Wat een blaag, dan wil die stoppen en dan niet! Vreselijk!
Some light in your eyes...

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #106 Gepost op: 11-10-2005, 10:32:07 »
Tjaaaaaaa...da's niet al te intelligent natuurlijk Elbertje,je onderschat de rest van de groep wel heel erg als je denkt dat ze daar zo begripvol en geduldig mee om blijven gaan...jammer!
Ik zou zeggen,ga er gewoon voor en laat je niet te veel wegzakken steeds,da's voor jezelf en de groep demotiverend!
Maar 't heeft geen zin dit te zeggen,want jij zit al lang en breed thuis,en wij moeten maar afwachten hoe het afloopt...in elk geval hou je het zo spannend! :P
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #107 Gepost op: 11-10-2005, 10:32:28 »
Tsja, ik heb nog steeds wel een soort zwak voor Elbert, vind 'm nog steeds oké  ::ok:: maar als ik in de expeditie zou zitten zou ik denk ik ook wel genoeg hebben van dat ge-heen-en-weer van 'm. Het komt z'n geloofwaardigheid inderdaad niet ten goed....  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #108 Gepost op: 11-10-2005, 12:18:14 »
Dzjeezes wat een :-X
::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #109 Gepost op: 11-10-2005, 12:40:27 »
doe nou eens niet zo moeilijk....nu is er een man die over zijn gevoelens praat en nu is het weer niet goed. ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 11-10-2005, 13:36:59 »
Ik vind hem wel grappig  ::jaja::.
Toen hij deze aflevering zei dat hij naar huis wou nam ik hem al meteen niet serieus.
Ik hoop nog altijd dat hij carl een keertje flink op zijn nummer zet  >:(

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 11-10-2005, 18:22:37 »
Ik vind hem wel grappig  ::jaja::.
Toen hij deze aflevering zei dat hij naar huis wou nam ik hem al meteen niet serieus.
Ik hoop nog altijd dat hij carl een keertje flink op zijn nummer zet  >:(

Precies, eerst ff 6 stemmen op Carl gooien, en dan naar huis gaan :D!

Hop Elbert!

~Tycho

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 11-10-2005, 18:30:50 »

Als Elbert zijn 6 stemmen op Carl zet en Douwe gebruikt er bv ook 2, dan worden Elbert en misschien ook Douwe wel door Marleen, Meredith,Emma en Maxime wel buitengekegeld...  Carl buitengooien is nog niet de oplossing voor de NL winst...

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 11-10-2005, 18:33:21 »
Als Elbert zijn 6 stemmen op Carl zet en Douwe gebruikt er bv ook 2, dan worden Elbert en misschien ook Douwe wel door Marleen, Meredith,Emma en Maxime wel buitengekegeld...  Carl buitengooien is nog niet de oplossing voor de NL winst...

Helemaal waar, maar als Elbert toch weg wilt gaan (hij zal vast wel weer een bui krijgen) dan kan hij Carl meenemen in zijn graf :)

~Tycho

Offline DutchElvis

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 11-10-2005, 19:00:12 »
Aanstellertje maar wel lekker recht toe recht aan. Ik mag hem wel ookal is hij niet DE robinson

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 11-10-2005, 19:54:13 »
doe nou eens niet zo moeilijk....nu is er een man die over zijn gevoelens praat en nu is het weer niet goed. ::ohno::

Over je gevoelens praten is heel wat anders dan om de dag zeggen dat je ermee stopt.
En wat mij betreft komt ie er dit keer niet mee weg, hij had nu expliciet aangegeven dat hij weggestemd wilde worden....nu moet hij gewoon gaan ook. Als ik een mede-eilandbewoner zou zijn ik me wel gaan irriteren zo langzamerhand.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 19:56:15 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #116 Gepost op: 11-10-2005, 19:57:18 »
Moet je zijn biografie eens bekijken op die Belgische site. Daar staat een stukje over een proef na de samensmelting.. Dan zitten in ieder geval Douwe en Elbert, en waarschijnlijk Fleur er ook nog in..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #117 Gepost op: 12-10-2005, 08:32:45 »
Ik vind Elbert wel grappig hoor, alleen beetje raar dat hij steeds wil opgeven, en daarna weer lekker doorgaat!
Some light in your eyes...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 12-10-2005, 09:02:44 »
De kansen voor de leden van voorheen kamp Noord hadden er waarschijnlijk heel anders uitgezien als zij Elbert niet in hun midden hadden gehad.
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #119 Gepost op: 12-10-2005, 09:14:02 »
dat denk ik ook storm.wat ik van elbert nog meer heb gezien dan het enkele keren terugkomen op het besluit om te stoppen is o.a. het winnen van proeven, sportiviteit, attent en hartelijk zijn naar de andere deelnemers, humor, kortom: hij heeft zijn steentje flink bijgedragen aan het succes van noord. ik vind het daarom jammer dat hij afgerekend wordt op zo'n klein "foutje". en wat dan nog? hij brengt hiermee toch geen schade toe aan de anderen? of ze negeren zijn uitspraken hierover, of ze stemmen hem weg. als hij weggestemd wordt, zal elbert de laatste zijn die het de anderen kwalijk neemt. zal echt wel de hand in eigen (enorme) boezem steken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw