Auteur Topic: [kandidaat Nl] Elbert  (gelezen 48882 keer)

Offline 11-je

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #40 Gepost op: 6-09-2005, 09:37:57 »
ach een beetje ondoordacht arrogant maar dat heeft iedereen wel eens. Hij was gewoon de beste!  :)
Ben ik het helemaal mee eens!!!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #41 Gepost op: 6-09-2005, 19:36:23 »
ik vind het echt lullig voor Elbert!
Hij heeft een week zitten balen en niksen omdat hij niet mee mocht doen aan de proeven, nu mag hij mee doen, door hem wint Kamp Oud de proef. hij doet dan wel een beetje flauw tegenover Tom, dat is wel zo, maar dan wordt de rest van het kamp boos op hem... zeker lullig

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 6-09-2005, 22:27:18 »
Ik gun Elbert zijn overwinning ook van harte.
Het was gelijk vanaf het begin duidelijk dat Elbert dit zou winnen, tenzij zijn wond zou zijn gaan opspelen.
Toen ik in een van de vorige voorstukjes/trailers deze proef zag dacht ik trouwens dat alle kandidaten op een rijtje moesten gaan staan en de zandzakken of iets dergelijks moesten vasthouden. Dat had ik veel leuker gevonden. Dan kon je echt zien wie - letterlijk - de zwakste schakel was van zijn of haar team.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline kolibri

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2005, 07:35:06 »
goed gedaan elbert mag je eindelijk mee doen zijn ze blij en later beginen ze te zeurn vooral die john veel spieren en geen hersen die trage john komt amper boven met die 2 zaken en dan moet ie die balk over goed dat het niet op tijd
super gedaan elbert ::respect::
« Laatst bewerkt op: 8-09-2005, 07:36:53 door kolibri »
kolibri

Offline mij

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 8-09-2005, 12:40:23 »
goed gedaan elbert mag je eindelijk mee doen zijn ze blij en later beginen ze te zeurn vooral die john veel spieren en geen hersen die trage john komt amper boven met die 2 zaken en dan moet ie die balk over goed dat het niet op tijd

Ik vond Elbert GEWELDIG!!!Psychologische oorlogvoering is geoorloofd hoor!Die ouwtjes die hem daarna af lopen zeiken; getver! en waar baseren ze de uitspraak 'Muscles, no brains' op, walgelijk! Complimenten voor Elbert dat hij onder het commentaar van (Zijn eigen!!!) team zo rustig bleef! De uitspraak: dan ga ik toch niet meer op 1 been staan' was geweldig!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-09-2005, 15:31:52 »

dat was toch Carl die dat zei? Muscles, no Brains?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 8-09-2005, 16:18:35 »
Als je een beetje goed luistert en kijkt hoor je dat hij zegt "Wil je dat ze zo over je denken: muscles, no brains?"

Het was dus niet echt een verwijt.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #47 Gepost op: 8-09-2005, 20:02:41 »
Als je een beetje goed luistert en kijkt hoor je dat hij zegt "Wil je dat ze zo over je denken: muscles, no brains?"

Het was dus niet echt een verwijt.

Zo is dat, het was gewoon goede raad!
En zolang Elbert niet zegt "Aaajl bie baack" met een lage stem is er nog niets aan de hand :P

::tandpastasmiley::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 8-09-2005, 22:09:02 »
Zo is dat, het was gewoon goede raad!
En zolang Elbert niet zegt "Aaajl bie baack" met een lage stem is er nog niets aan de hand :P

::tandpastasmiley::

::rofl:: ::rofl::

ik denk dat hij ver gaat komen gezien zijn uitspraken in de almeerse pers...en natuurlijk ook omdat hij vlak bij mij vertoeft ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 8-09-2005, 22:20:08 »
ahaaaaaaaaaaaa..... Bakkertje weet meer dan wij ;)

ik denk zomaar dat je gelijk hebt Bakkert..
er was eens......

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 9-09-2005, 07:24:32 »
ahaaaaaaaaaaaa..... Bakkertje weet meer dan wij ;)

ik denk zomaar dat je gelijk hebt Bakkert..

[fluitmodus] Tuurlijk heb ik gelijk ::rofl:: [/fluitmodus] nou ja soms dan

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 9-09-2005, 07:50:48 »
Elbert was iets te enthousiast, wat geheel begrijpelijk is. Hij mocht eindelijk met een proef meedoen, krijgt dan ook nog eens een proef die helemaal op zijn lijf geschreven is (ruimte zat met al die spieren), en hij heeft zelf nog niet de ervaring gehad om een proef te verliezen. Dat hij dan een beetje uitdaagt is niet verwonderlijk. Elbert komt op mij niet over van iemand die altijd zo is.

De aanval van zijn team, zie ik meer een beetje geregisseerd door Carl. Die was de sterke man tijdens de blessure van Elbert, en die voelt nu zijn positie wankelen.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #52 Gepost op: 10-09-2005, 00:37:58 »
Elbert was iets te enthousiast, wat geheel begrijpelijk is. Hij mocht eindelijk met een proef meedoen, krijgt dan ook nog eens een proef die helemaal op zijn lijf geschreven is (ruimte zat met al die spieren), en hij heeft zelf nog niet de ervaring gehad om een proef te verliezen. Dat hij dan een beetje uitdaagt is niet verwonderlijk. Elbert komt op mij niet over van iemand die altijd zo is.

De aanval van zijn team, zie ik meer een beetje geregisseerd door Carl. Die was de sterke man tijdens de blessure van Elbert, en die voelt nu zijn positie wankelen.

Persoonlijk denk ik dat er andere ergernissen meespelen die wij hier niet te zien krijgen. Misschien zit E. de god-gan-se dag te zagen en te melken dat hij dit-of-dat niet kan doen en van 'Oooh, had ik die machete (of dat bijl, wat was het ook weer?) toch maar gelaten waar ie was', maar krijgen wij dit niet te zien. De reactie van de anderen - die me toch (in 't algemeen) leuke mensen lijken - vind ik wat 'te' om enkel te zijn ingegeven door een beetje met de spieren rollen in een proef die dan nog werd gewonnen door zijn groep, en voor een groot deel ook dank zij hem. Nu, btw, tegen den Tom had mijn bomma met een prothese ook gewonnen denk ik :P
hihi! LoL dat laatste meen ik niet hoor! Hij leek gewoon zo smal naast Big E. ;D

Dus: volgens mij spelen er nog andere dingen mee die wij hier niet te zien krijgen.

En ik vind Big E. nog steeds veel knuffelgehalte hebben.
8)
« Laatst bewerkt op: 10-09-2005, 00:41:29 door Lukas »

Offline 11-je

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 10-09-2005, 10:24:36 »
Ik vond Elbert GEWELDIG!!!Psychologische oorlogvoering is geoorloofd hoor!Die ouwtjes die hem daarna af lopen zeiken; getver! en waar baseren ze de uitspraak 'Muscles, no brains' op, walgelijk! Complimenten voor Elbert dat hij onder het commentaar van (Zijn eigen!!!) team zo rustig bleef! De uitspraak: dan ga ik toch niet meer op 1 been staan' was geweldig!
Ik denk dat rustig blijven wel 1 van zijn sterke (haha) kanten is

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #54 Gepost op: 11-09-2005, 19:59:08 »
Hij wordt wat hard aangepakt, vandaar dat ik denk dat er meer meespeelt.
::trots::

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 11-09-2005, 22:56:17 »
alle frustraties kwamen eruit, logisch toch als je de hele tijd niets voor de groep hebt kunnen betekenen. En hij beloofde keurig netjes niet meer op één been te gaan staan. Van mij mag hij nog wel een poosje blijven. Ik denk niet dat hij de winnaar wordt, maar hij is wel handig voor het "zware" werk. ::jaja:: ;D

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #56 Gepost op: 12-09-2005, 22:22:14 »
Net als Nicole heeft Elbert niet de juiste groepshouding. Hij gaat het er niet mee redden. Afgaande op wat ik zie tijdens de uitzending, lijkt het wel of hij steeds de confrontatie zoekt met Carl. Wat Carl ook doet het wordt meteen in negatieve zin door Elbert uitgelegd. Dat is jammer.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #57 Gepost op: 12-09-2005, 22:28:00 »
Elbert, elbert, elbert........je gaat de zelfde richting op als Johnny..... ::niet-ok:: de tweede die niet erg goed tegen kritiek kan, zelfs positive ::ohno::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 12-09-2005, 22:32:05 »
Ik denk dat Elbert er tegenaan zit om op te geven, totdat de kampen opnieuw worden ingedeeld (hij komt in Kamp Jong)/de samensmelting komt. Dan krijgt hij nieuwe moed, en kan hij nog wel eens ver komen

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 13-09-2005, 06:48:52 »
Elbert mist zijn maatje Elsje en reageert dit af op Carl denk ik..

...Al vind ik persoonlijk Carl ook wel een "tja" figuur...Elbert is heel gevoelig, maar of de anderen dat doorhebben? ik denk van niet, hij trekt zich opmerkingen en dergelijk heel erg aan, maar dat wordt wss niet opgepikt vanwege zijn stoere grote lijf :-\\

Elbert ga door man jij bent mijn hoop in de pool ;D