Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 132126 keer)

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #220 Gepost op: 18-11-2005, 20:06:00 »
Ik zeg niet dat Esther goed of fout is, maar ik vind gewoon dat alles wat je schrijft ook in normale bewoordingen gezegd kan worden. Gaan schelden is een teken van onvermogen om je netjes uit te drukken in mijn ogen.
Als je stelt dat Meredith achterbaks is geweest door samen met Wim te gaan klagen bij Esther over dat ze er misschien uit gestemd worden, ben ik het helemaal met je eens. Dat je blij bent dat ze er uit is, kan ik je ook gelijk in geven. Ik zag haar liever gaan dan de 4 die er nu nog in zitten.
Maar om er dan nog achter te zetten dat ze "het vuil van onder Esther's nagels niet waard is...." vind ik nogal ver gaan. Ze heeft zich zeker de laatste paar afleveringen in mijn ogen zeer positief geprofileerd.

En of je hollander of belg bent, zal me echt een worst zijn... Waarom moet meteen de nationaliteit er weer bij betrokken worden dan?
algoed dat wij allemaal niet hetzelfde zijn , ik draai niet rond de pot en zeg wat op mijn tong ligt ,als je daar niet tegen kunt dan is het gemakkelijk aan mijn avatar of nicknaam te zien dat je me moet mijden.
ik vraag niet dat je mijn post moet lezen ,maar ik zal me ook niet persoonlijk tot iemand richten tenzij hij of zij dat eerst doet , ten tweede dat over hollander of nederlander was niet tot jou gericht als ik dat goed heb ,
ik ben belg ,en verdedig Esther (een nederlandse) voor mij een kwestie van onrecht en niet van nationaliteit ,,hallo !!!
lees de post die naar jou gericht is ,dank u ,als dat niet beleefd was

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #221 Gepost op: 18-11-2005, 20:32:32 »
algoed dat wij allemaal niet hetzelfde zijn , ik draai niet rond de pot en zeg wat op mijn tong ligt ,als je daar niet tegen kunt dan is het gemakkelijk aan mijn avatar of nicknaam te zien dat je me moet mijden.
ik vraag niet dat je mijn post moet lezen ,maar ik zal me ook niet persoonlijk tot iemand richten tenzij hij of zij dat eerst doet , ten tweede dat over hollander of nederlander was niet tot jou gericht als ik dat goed heb ,
ik ben belg ,en verdedig Esther (een nederlandse) voor mij een kwestie van onrecht en niet van nationaliteit ,,hallo !!!
lees de post die naar jou gericht is ,dank u ,als dat niet beleefd was

Maar sowieso hoef je je niet te verdedigen dat je óf Hollander óf Belg bent. We zijn allemaal mensen en daar gaat het toch om?
Overigens heb ik geen idee wat je nickname wil betekenen. Het komt voor mij nog het meest overeen met Diva, maar dat zal het vást niet zijn :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #222 Gepost op: 18-11-2005, 20:50:59 »
Maar sowieso hoef je je niet te verdedigen dat je óf Hollander óf Belg bent. We zijn allemaal mensen en daar gaat het toch om?
Overigens heb ik geen idee wat je nickname wil betekenen. Het komt voor mij nog het meest overeen met Diva, maar dat zal het vást niet zijn :P
ik heb alleen maar laten uitschijnen dat ik geen nederlander ben omdat ik zo achter Esther sta ,ik vond het gewoon zo smerig van die bende dat zij Esther met haar gedwongen positie en verworven rechten zo negeerde en dat Esther er alles om deed om in gratie te komen en nog het deksel op haar neus kreeg van die bende ongeregeldheden ,hard gezegt maar waar .
Jullie komen voor mij over alsof een verkrachter na zijn daad een oud vrouwtje de straat helpt oversteken en oooo wat is hij toch lief ,neen geen medelijden van mij ,het is niet dat je na iets slecht iets goed doet dat dan alles vergeten en vergeven is ,sorry niet bij mij
voor de rest cynneke ,heb ik geen probleem met jou ,maar laat me zeggen wat ik wil zeggen ,democratie

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #223 Gepost op: 18-11-2005, 21:10:43 »
algoed dat wij allemaal niet hetzelfde zijn , ik draai niet rond de pot en zeg wat op mijn tong ligt ,als je daar niet tegen kunt dan is het gemakkelijk aan mijn avatar of nicknaam te zien dat je me moet mijden.
Anoniem en nog een luchtbuks  ::rofl:: ook. Nou, ik bibber, beef en ben bang.  ;D
Ik meid je hoor.  ::tandpastasmiley:: Oepsie. 

En Meredith is iemand, die vast ook bang is, daar zijn we het over eens. ::ok::  ;)

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #224 Gepost op: 18-11-2005, 21:29:14 »
Anoniem en nog een luchtbuks  ::rofl:: ook. Nou, ik bibber, beef en ben bang.  ;D
Ik meid je hoor.  ::tandpastasmiley:: Oepsie. 

En Meredith is iemand, die vast ook bang is, daar zijn we het over eens. ::ok::  ;)

MEID ??????????? = mijd   ::schaam:: ::schaam::
jonges jonges toch
hopelijk is er een van de twee die kan schrijven ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #225 Gepost op: 18-11-2005, 21:54:19 »
MEID ??????????? = mijd   ::schaam:: ::schaam::
jonges jonges toch
hopelijk is er een van de twee die kan schrijven ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

::rofl:: ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::
Een SCHOT voor open doel (mijd je meidje ;)). ;D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #226 Gepost op: 18-11-2005, 22:07:19 »
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat Meredith een emailadres van haar had vrijgegeven bij de Talpa-chat van afgelopen maandagavond. Is dit echt waar? Als dat wel het geval is, zou ik graag dat adres wel eens wilen weten.  :)
Ja dat heeft ze gaan, het doosje  :P

Ik heb haar toegevoegd, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #227 Gepost op: 18-11-2005, 22:37:50 »
Ik proef hier toch wat vijandigheid. Ik vind persoonlijk dat als je hier iets post, dat je daar reactie op kan verwachten. Als je dit forum ziet als puur een uitlaapklep waar iedereen wat kan zeggen dan zie je dat inderdaad goed, maar niet gaan piepen als er reactie op komt. Daar dient dit forum namelijk ook voor: discussiëren.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #228 Gepost op: 18-11-2005, 22:40:06 »
Wauw, Meredith heeft gave foto's in haar msnspace staan zeg!  ::oink:: :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #229 Gepost op: 19-11-2005, 00:20:24 »
Wauw, Meredith heeft gave foto's in haar msnspace staan zeg!  ::oink:: :D

Nou ben ik er absoluut niet benieuwd naar en ik hoef Meredith echt niet in mijn lijstje, maar dit is natuurlijk voor bepaalde mensen wel "uitdagerij".
Zeker gezien je post van hiervoor:

Citaat
Ik heb haar toegevoegd, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen..
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #230 Gepost op: 19-11-2005, 11:33:09 »
Wil er iemand voor mij vragen of ik ook haar email adres mag?  :)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #231 Gepost op: 19-11-2005, 16:14:54 »
oke, ik zal reageren.

de vraag die ik aan meredith heb gesteld lag in de trant van waarom ze Esther er bij hebben genaaid, als of Esther begon over in een lastige positie zitten en stemafspraken maken...
Dat Zij en Wim daarover begonenen en zo.

Nou die vraag heb ik er zeker 10 keer neergezet en ze reageerde totaal niet daarop. het enige waar ze aandacht voor had waren alle jongens die haar knap en mooi en lief vonden.
Dus ik op een gegeven ogenblik er neergezet dat het tijd werd dat ze die vraag is ging beantwoordne en toen zij ze dat Esther over dat alles was begonnen.

Toen ik heb ik als reactie er neergezet dat ze aan het liegen was en dat zij en Wim daarover begonnen waren. Dat het laf was dat ze dat zelfs nu nog niet durfde toe te geven en dat ze eerlijk moest zijn.

Toen zei zij dat ze dat niet leuk vond en toen zei ik dat ik haar uberhaupt niet leuk vond.

dat was het.

Na die chat op de talpasite vind ik haar nog minder tof dan dat ik haar al vond. Ze durft niet eens voor de waarheid uit te komen, ze negeert negatieve vragen over haar en reageert alleen maar op geile jongens die haar knap vinden.
Wat dat betreft heb ik in deze toch liever Carl, die antwoorde wel vragen over zijn negatieve gedrag.

nu weet ik wel dat ze net 19 is geworden, maar dat verklaart nog steeds niet haar irrationele gedrag.

Ik heb Millesime ook online zien komen, en de vraag van millesime beantwoorde ze ook al met een onwaarheid.

Nee, ik ben blij dat die meid eruit is.
De meesten vinden het jammer dat ze eruit is, en dat alleen maar omdat ze mooi is.

« Laatst bewerkt op: 19-11-2005, 16:16:50 door plotiemoos »
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #232 Gepost op: 19-11-2005, 16:19:54 »
oke, ik zal reageren.

de vraag die ik aan meredith heb gesteld lag in de trant van waarom ze Esther er bij hebben genaaid, als of Esther begon over in een lastige positie zitten en stemafspraken maken...
Dat Zij en Wim daarover begonenen en zo.

Nou die vraag heb ik er zeker 10 keer neergezet en ze reageerde totaal niet daarop. het enige waar ze aandacht voor had waren alle jongens die haar knap en mooi en lief vonden.
Dus ik op een gegeven ogenblik er neergezet dat het tijd werd dat ze die vraag is ging beantwoordne en toen zij ze dat Esther over dat alles was begonnen.

Toen ik heb ik als reactie er neergezet dat ze aan het liegen was en dat zij en Wim daarover begonnen waren. Dat het laf was dat ze dat zelfs nu nog niet durfde toe te geven en dat ze eerlijk moest zijn.

Toen zei zij dat ze dat niet leuk vond en toen zei ik dat ik haar uberhaupt niet leuk vond.

dat was het.

Na die chat op de talpasite vind ik haar nog minder tof dan dat ik haar al vond. Ze durft niet eens voor de waarheid uit te komen, ze negeert negatieve vragen over haar en reageert alleen maar op geile jongens die haar knap vinden.
Wat dat betreft heb ik in deze toch liever Carl, die antwoorde wel vragen over zijn negatieve gedrag.

nu weet ik wel dat ze net 19 is geworden, maar dat verklaart nog steeds niet haar irrationele gedrag.

Ik heb Millesime ook online zien komen, en de vraag van millesime beantwoorde ze ook al met een onwaarheid.

Nee, ik ben blij dat die meid eruit is.
De meesten vinden het jammer dat ze eruit is, en dat alleen maar omdat ze mooi is.


Helemaal met je eens  ::ok::

Ik heb ook 6 keer mijn vraag opnieuw moeten stellen, toen ik vroeg of ze spijt had wat ze bij Esther gedaan heeft..

Uiteindelijk antwoordde ze dat daar de fout in was gegaan.. Naja.. of ik dat moet geloven.. :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #233 Gepost op: 19-11-2005, 17:23:12 »
ik ben héél blij dat er nog mensen zijn waarvan hun ogen zijn open gegaan ,dat is nu braaf gezegt ,en ik ben héééééééééééééééééél blij dat zij eruit is ,zij verdiende zelfs niet zover te komen ,alstublieft hoofdstuk afgesloten !!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #234 Gepost op: 20-11-2005, 12:31:42 »
Ik vind dat ze heel ver geraakt is. Had ik niet verwacht.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #235 Gepost op: 20-11-2005, 14:41:56 »
ik weet niet wat er met de chat gebeurd is dat iedereen zo negatief over Meredith reageert maar ik wil even zeggen. Dat ik het jammer vind dat Meredith eruit is, ik had echt een finale plaats gegund. Ik vond haar de laatste weken erg sterk. Ook heeft zij ( dat is mijn mening) het zwaar te verduren gehad. Ik vind dat zij met haar 18 jarige leeftijd een geweldige preseatie heeft neergezet. Heeft nog een aantal proeven gewonnen ook. Ik vind Emma echt leuk hoor een lief en heel sociaal meisje maar had Meredith toch een finale plaats gegund ten koste van Emma. Emma heeft het echt heel relax gehad en ik vind dat Meredith het meer heeft verdiend!


Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #236 Gepost op: 20-11-2005, 17:15:51 »
Jammer dat ze weg is. Ik vond het wel stom hoe ze tegen esther deed maar naarmate het spel vorderde vond ik haar steeds leuker worden.
I ::tandpastasmiley::

Offline Misterdaanje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #237 Gepost op: 20-11-2005, 22:06:43 »
Ik zelf vond Meredith wel een lekker meisje om te zien ::tandpastasmiley:: en ik vind het wel jammer dat ze weg is ze mocht wel langer blijfen want voor haar keek ik wel expeditie robinson ::trots:: ::trots::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #238 Gepost op: 24-11-2005, 23:18:49 »
Toen ik heb ik als reactie er neergezet dat ze aan het liegen was en dat zij en Wim daarover begonnen waren. Dat het laf was dat ze dat zelfs nu nog niet durfde toe te geven en dat ze eerlijk moest zijn.

Toen zei zij dat ze dat niet leuk vond en toen zei ik dat ik haar uberhaupt niet leuk vond.

 ::ok::
u rule !! stugge actie  ::trots::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #239 Gepost op: 25-11-2005, 00:28:53 »
oke, ik zal reageren.



Ik heb Millesime ook online zien komen, en de vraag van millesime beantwoorde ze ook al met een onwaarheid.

Nee, ik ben blij dat die meid eruit is.
De meesten vinden het jammer dat ze eruit is, en dat alleen maar omdat ze mooi is.



Ik kon niet vroeger reageren : Inderdaad mijn vraag beantwoordde ze ook niet en ze bleef heel de tijd rond de pot draaien... Emma, hoewel ze het "schijnbaar" gemakkelijker had is veel Robinson waardiger dan Meredith...