Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 132147 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #180 Gepost op: 10-11-2005, 00:06:51 »
niet nationalist hoor, ik vind Fleur eender robinson dan Meredith hoor...
Maar MARNIX dat is wat anders hoor :  ::bravo::

Jaja je voorkeur is duidelijk, dat komt in ieder topic weer naar voren  :P ;)
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #181 Gepost op: 10-11-2005, 00:21:40 »
Jaja je voorkeur is duidelijk, dat komt in ieder topic weer naar voren  :P ;)

Zo ben ik, mijn favoriet verdedig ik door dik en dun...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #182 Gepost op: 10-11-2005, 18:47:05 »
Meredith gaat absoluuut winnen, ze is sterker dan velen denken ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #183 Gepost op: 12-11-2005, 20:56:19 »
Ik geef toe dat Meredith sterk is in proeven, maar ik vind de proeven niet bepaald representatief voor Robinson. Ik begrijp dat je fysieke kracht en doorzettingsvermogen moet hebben om bijv. op een evenwichtsbalk te blijven staan, maar ik zou ook graag willen weten hoe Meredith (en de rest) het doet als de proeven meer directe betrekking hebben op overleven (vuur maken, eten bereiden, hut bouwen).

Verder heeft Meredith het voor mij verpest door haar gedrag ten opzichte van Esther en nu ook weer tegen Emma (iets met kuteiland en vakantie), ik vind dat gemeen tegenover Emma.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #184 Gepost op: 12-11-2005, 21:00:57 »
Ja ze zei dat zij een van de moeilijkste expeditie had gehad van iedereen. Dat zij al een "*expeditie" had gehad en Emma op vakantie was.
Verder zei ze tegen Carl dat zij al al de eilandraden had meegemaakt maar ze vergeet dat door omstandigheden er altijd mensen waren die op dat moment weggestemd werden en niet omdat zij Meredith de sterkste was  : denk maar aan Elbert die wilde opgeven en Maxime die "te" sterk was.
Voor mij is Meredith niet de terechte robinson en sluit ik mij bij esther  1971 volledig aan...

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #185 Gepost op: 12-11-2005, 21:59:12 »
Verder heeft Meredith het voor mij verpest door haar gedrag ten opzichte van Esther en nu ook weer tegen Emma (iets met kuteiland en vakantie), ik vind dat gemeen tegenover Emma.

Dat Meredith op een "kuteiland" heeft geszeten kan Emma niks aan doen.

Als Meredith zegt dat Emma vakantie heeft, dan is dat niet waar, al zit Emma wel in een makkelijkere situatie dan Meredith.

Die heeft Emma ook voor een groot deel verdient omdat, ze na de herindeling (na afl. 3) heeft kamp Noord incl. Emma alle proeven gewonnen. Ze heeft één eliminatieproef gewonnen die haar naar winnaarseiland bracht en ze kan daar goed voor zich zelf zorgen.

dus ik ben het met ester1971 eens.

Offline peterz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #186 Gepost op: 13-11-2005, 21:17:41 »
Meredith heeft er zelf voor gezorgd dat ze op een kuteiland zat, ze had maar voor esther moeten opkomen ipv te stoken over complotten. Ik hoop echt dat ze er volgende aflevering uitgaat en niet fleur, maar ik vrees ervoor.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #187 Gepost op: 14-11-2005, 22:02:36 »
Meredith is een bijzonder krachtig en buitengewoon knap meisje, jammer dat ze nu is afgevallen >:(
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #188 Gepost op: 14-11-2005, 22:09:33 »
Eindelijk ben je weg  ::schaam::  ::zwaai:: ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 22:12:29 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #189 Gepost op: 14-11-2005, 22:10:21 »
*Respect*
Echt een topprestatie om zover te komen terwijl je zo jong bent.
Echt respect.

Emma en Fleur trouwens ook ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #190 Gepost op: 14-11-2005, 22:12:13 »
Jammer hoor! Maar we kennen Marnix hea! ;) Ik had liever hem zelf weg zien gaan! :)
🜃

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #191 Gepost op: 14-11-2005, 22:14:10 »
Meredith was een logische keuze, terecht dat zij weg is ondanks dat ze 2 proeven heeft gewonnen de vorige aflevering
sic transit gloria mundi

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #192 Gepost op: 14-11-2005, 22:34:03 »
Ze is nu op de talpachat.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #193 Gepost op: 14-11-2005, 22:35:39 »
Meredith had al enkele afleveringen geleden weggestemd moeten worden : Elbert, Maxime,Carl zelfs Douwe allemaal mensen die betere Robinsonners waren dan zij. Carl was alleen niet sociaal genoeg, maar had wel Robinsonkwaliteit en goed in de spellen....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #194 Gepost op: 14-11-2005, 22:54:26 »
Meredith had al enkele afleveringen geleden weggestemd moeten worden : Elbert, Maxime,Carl zelfs Douwe allemaal mensen die betere Robinsonners waren dan zij. Carl was alleen niet sociaal genoeg, maar had wel Robinsonkwaliteit en goed in de spellen....

Daar ben ik het mee eens  ::jaja::

Offline DADS

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #195 Gepost op: 14-11-2005, 23:19:47 »
neee!
mijn lievelings is weg, echt jammer. als ze was gebleven zat ze zeker in de finale want ze is echt goed met evenwicht.

Fleur gaat zeker als eerste afvallen. vind haar en beetje saai.
de enige 5 die van mij mochten winnen waren Meredith, Es, Nicole, Maxime en Marnix. 4 zijn weg, Marnix moet dus winnen!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #196 Gepost op: 14-11-2005, 23:23:40 »
Nou ik heb net 10 keer de zelfde vraag gesteld aan meredith en eindelijk kwam ze met een antwoord. ik heb even duidelijk gemaakt hoe ik over haar denk en ze vond eht niet leuk om te horen. Ze zal nu wel huilend bij haar mam in de armen liggen....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline aav

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #197 Gepost op: 15-11-2005, 00:03:55 »
Nou ik heb net 10 keer de zelfde vraag gesteld aan meredith en eindelijk kwam ze met een antwoord. ik heb even duidelijk gemaakt hoe ik over haar denk en ze vond eht niet leuk om te horen. Ze zal nu wel huilend bij haar mam in de armen liggen....

 ::niet-ok:: ik hoop dat je trots bent op jezelf en tevreden met het feit dat je denkt dat je haar aan het huilen hebt gekregen. Knap hoor, van achter je computer.  ::niet-ok::

Ik weet niet eens wát je haar nu eigenlijk hebt gevraagd, maar kennelijk ben je niet erg trots op de INHOUD van je vraag, aangezien je daar niets over vermelt...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #198 Gepost op: 15-11-2005, 00:41:23 »
Dat kun je wel vermoeden aav. Plotiemoos zal gevraagd hebben waarom ze zweeg over het geval Esther en dan niet in de aanval is gegaan tegen Carl maar nu de laatste keer ineens wel Carl kon wegstemmen (omdat het haar misschien beter uitkam ???)... Ik heb haar ook zo iets gevraagd en aan mij zei ze dat ze spijt had...
Ik vind ze wel een beetje  ::hypocriet::.

Offline Bartos

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #199 Gepost op: 15-11-2005, 01:01:42 »
Ik ben alleszins niet vergeten wat een ontzettend laffe streek ze met Esther uitgehaald heeft, volgens mij moet je daarvoor een zeer vals karakter hebben. Ik zat dan ook op haar eliminatie te wachten.