Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 132158 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #160 Gepost op: 8-11-2005, 01:16:46 »
Niet alleen vandaag... Ze hangt al heel de tijd rond Marleen. Had ze die niet gehad had ze al lang er de brui aan gegeven....

Tja, ze is nog wat jong hé...  ??? denk ik? misschien?
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #161 Gepost op: 8-11-2005, 07:56:36 »
't Is idd een mama's kindje, maar afijn ze heeft er toch maar mede voor gezorgd dat Carl exit is...joehee ::bravo:: ...voor de rest denk ik dat Meredith er volgende week uitgaat....lekker met haar mama terug naar België.

Dat ze het nog even te verduren kreeg van Carl was niet fraai, maar wellicht heeft hij gelijk in wat hij zei...alleen de manier waarop keur ik af...dat is geen stijl en dat is na trappen....een rode kaart voor Carl dus ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #162 Gepost op: 8-11-2005, 08:37:59 »
Ik vind dat ze zich gister zeker bewezen heeft! 2 keer een proef winnen! :)
Some light in your eyes...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #163 Gepost op: 8-11-2005, 08:53:08 »
Ik was even een moment bang dat ze haar moeder zo vol op de mond zou pakken.....!! :-X

Ik vond het wel mooi voor haar om haar moeder weer te kunnen zien aan de andere kant wel ongelooflijk hoe moeders en dochter aan elkaar vasthangen
(tegen het ongezonde aan..)
aan de andere kant,het meiske is pas 18 jaar!
nou goed ,ik gunde haar echt wel de overwinning bij de proeven en toen ze Carl versloeg is hier de hele bank opgesprongen van blijdschap!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #164 Gepost op: 8-11-2005, 09:25:37 »
Van mij krijgt ze 10 bonuspunten omdat ze Carl heeft verslagen  ::ok::
Jammer alleen dat ze in de afleveringen 1 t/m 8 al zoveel minpunten heeft opgelopen  ::)
Heb iig geen hekel meer aan d'r  ;) (maar doe mij Fleur maar)

Helemaal mee eens  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #165 Gepost op: 8-11-2005, 11:06:27 »
Tja, meredith.

Ik vind haar nogsteeds geen Robinson. Maar ik heb echt staan roepen tegen haar dat ze maar had blijven te staan op die paaltjes totdaat Carl eraf ging. Dat ging ongeveer zo:

Meredith, blijf staan, als jij eraf valt... dan doe ik je wat. Meredith, BLIJF STAAN.
Carl, val op de grond, Carl, verlies je evenwicht. Meredith, volhouden....

en toen viel Carl eraf, OLE!!!!

Alleen wederom jammer dat Carl weer ff haar de grond in moest trappen, dat is echt Carl eigen.

Derhalve heeft Carl wel gelijk, alleen wederom, weer de manier waarop. Verschrikkelijk. Getverdemme..


Maarja, Carl is eruit, dat is toch wel het enige voordeel geweest dat Meredith nog in de expeditie zit.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #166 Gepost op: 8-11-2005, 13:05:27 »
eigenlijk best wel grappig dat meredith zegt dat ze de meeste eilandraden heeft meegemaakt en er nog steeds in zit!

en dat klopt ook, want ze heeft alle eilandraden gezeten behalve de eerste toen Margriet eruit werd gestemd. de medekandidaten hadden dus 9 keer de kans om haar eruit te stemmen (11 afleveringen - 1 - 1 (de eilandraad waar niet gestemd werd)).

Ze heeft gewoon geluk daarin.

En nog iets, als Carl zegt dat meredith niets doet, hoe kan zij er nog in zitten en daardoor nog twee proeven winnen? hoe komt het dat Carl eruit gestemd is? omdat uitgerekend Meredith de eliminatieproef wint :P

Dus Meredith die niks doet, dat geloof ik niet!

Offline Sprinter

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #167 Gepost op: 8-11-2005, 15:32:42 »
Meredith is de beste en ik hoop dat ze gaat winnen!!!!

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #168 Gepost op: 8-11-2005, 20:51:27 »
joenges joenges joenges toch, wat ne bleiter is me dat zeg !!
ik vind het een tr*t van een kerstekinneke  ,mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama ,om onozel van te worden en liegen ,ge kunt u mama gere zien maar dit is wa ziekelijk ,hier is iets niet juist in die familie , elke seconde is teveel dat die in beeld komt.
ik ben heel blij dat carl eruit ligt ,maar had wel groot gelijk  dat zij daar niks doet of kan
"ik heb heel mijn leven geturnt ,hahahahaha snotneus met een zuuuuuuuuur gezicht ,18 jaar ,heel mijn leven ,joenges joenges toch .
Als dat ne robinson is ,dan is onze regering ook een regering . Kom nou toch ,word eens wakker ,da joeng moet eruit ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
de eerste die eruit moet ,mijn 6 stemmen op die bleiter van ne nietsnut ,

nog twee tegaan en het is feest

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #169 Gepost op: 8-11-2005, 22:20:36 »
joenges joenges joenges toch, wat ne bleiter is me dat zeg !!
mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama ,om onozel van te worden en liegen ,ge kunt u mama gere zien maar dit is wa ziekelijk ,hier is iets niet juist in die familie , elke seconde is teveel dat die in beeld komt.
ik ben heel blij dat carl eruit ligt ,maar had wel groot gelijk  dat zij daar niks doet of kan
"ik heb heel mijn leven geturnt ,hahahahaha snotneus met een zuuuuuuuuur gezicht ,18 jaar ,heel mijn leven ,joenges joenges toch .
Als dat ne robinson is ,dan is onze regering ook een regering . Kom nou toch ,word eens wakker ,da joeng moet eruit ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
de eerste die eruit moet ,mijn 6 stemmen op die bleiter van ne nietsnut ,

nog twee tegaan en het is feest

Dat vond ik nu ook ! Dan is Emma toch een ander meisje hoor. En daarom vind ik dat Marleen in de finale moet zitten, die heeft Meredith wel enorm veel steun gegeven... Marleen was een sterke vrouw alleen pech dat ze geen proeven heeft gewonnen.
Trouwens Meredith moest er toch wat inblijven want zij is het nichtje van de bekende belgische actrice Hilde Van Mieghem...
« Laatst bewerkt op: 8-11-2005, 22:39:51 door Millesime »

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #170 Gepost op: 8-11-2005, 22:41:42 »
joenges joenges joenges toch, wat ne bleiter is me dat zeg !!
ik vind het een tr*t van een kerstekinneke  ,mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama mama ,om onozel van te worden en liegen ,ge kunt u mama gere zien maar dit is wa ziekelijk ,hier is iets niet juist in die familie , elke seconde is teveel dat die in beeld komt.
ik ben heel blij dat carl eruit ligt ,maar had wel groot gelijk  dat zij daar niks doet of kan
"ik heb heel mijn leven geturnt ,hahahahaha snotneus met een zuuuuuuuuur gezicht ,18 jaar ,heel mijn leven ,joenges joenges toch .
Als dat ne robinson is ,dan is onze regering ook een regering . Kom nou toch ,word eens wakker ,da joeng moet eruit ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
de eerste die eruit moet ,mijn 6 stemmen op die bleiter van ne nietsnut ,

nog twee tegaan en het is feest

Ik maak hieruit op dat je niet voor Meredith bent...tenminste als ik dit epistel in correct dialect goed heb begrepen  ::)
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #171 Gepost op: 8-11-2005, 22:55:31 »
Hij schrijft ongeveer het volgende :

"Ik vind het een watje, een klein kindje.. altijd maar mama zeggen om er gek van te worden. Je kan je mama graag zien maar dit is wel wat ziekelijk . Hier klopt iets niet in die familie. Elke seconde is een seconde teveel op televisie.
Ik ben blij dat Carl eruit ligt maar had wel groot gelijk dat zij daar niks doet of kan. Ik heb heel mijn leven geturnt.... jongens jongens. De eerste die weggestemd moet worden, mijn 6 stemmen op dat wenertje.. "


Offline kdehaan

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #172 Gepost op: 8-11-2005, 23:07:31 »
Nogal wat slechte reacties zo te zien. Ja, nou ja, ik denk er dus net als enige anderen anders over en het feit dat de andere kampgenoten weinig slechts over haar zeggen zegt mij sowieso ook al genoeg. Meredith is wat mij betreft een topper! Avatar nu geupdate!

Mijn Robinson: Meredith!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #173 Gepost op: 9-11-2005, 00:24:07 »
Zie mijn reactie hoe ik over Meredith denk in de topic Afl. 11.

Nee,meredith is voor mij verre van een Robinson.

Emma heeft bijvoorbeeld ook pas leren vissen en fileren op het winnaarseiland. Nou daar had ze al veel eerder moeten leren. Ik denk dat als Meredith proeven meot doen om vuur enzo te maken dat ze het zelfde overkomt als Marjolein vorig jaar. Geen vuur kunnen maken.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #174 Gepost op: 9-11-2005, 11:24:56 »
Nee, Meredith is niet degene waarvan ik verwacht dat ze Robinson 2005 zal worden, maar wel iemand die ook in andere proeven heeft laten zien haar mannetje te staan. En ja, ze mist haar moeder.... Er zijn wel meer deelnemers geweest die iemand misten. Iedere serie opnieuw. Maar Meredith is wel gebleven.
er was eens......

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #175 Gepost op: 9-11-2005, 13:38:21 »
Yep Stormpie, dat klopt.

Ik denk dat daarbij Meredith veel steun heeft gehad van Marleen. In de niet negatieve zin overigens.

Elbert had ook heimwee, Johnny ook.

Kan gebeuren, niks mis mee. het is alleen afhankelijk vn de persoonlijkheid EN van de groep hoe ze die betrokkenen met heimwee gaan opvangen.

Derhaklve vind ik meredith nogsteeds totaal GEEN robinson.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #176 Gepost op: 9-11-2005, 17:38:03 »
Ik krijg het juist meer en meer op mijn heupen van Meredith. Ze wint 2 proeven ok... Maar wie heeft haar opgepept heel de expeditie lang ??? Marleen....
En had Carl toch niet een beetje gelijk over de overlevingscapaciteiten van Meredith...?????
Ik vind Emma veel veel leuker. Ging ze rap eens zeggen : "Emma heeft vakantie gehad, ik zat op een kuteiland".Wat een woordkeuze en ze had ook wel eens haar mondje kunnen roeren tegen Carl over Esther toen......  ::ohno::

Helemaal mee eens. :D Meredith hoeft van mij niet te winnen, als 'kokosnoten openmaken' het beste is wat ze gepresteert heeft op het eiland is ze voor mij geen Robinson.  :-X
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #177 Gepost op: 9-11-2005, 20:47:40 »
finale Fleur - Meredith : stem ik voor Fleur hoor, zeker weten en nu ben ik voor één keer eens niet  ::hypocriet::

 ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #178 Gepost op: 9-11-2005, 20:59:02 »
finale Fleur - Meredith : stem ik voor Fleur hoor, zeker weten en nu ben ik voor één keer eens niet  ::hypocriet::

 ::rofl::
ik dacht dat jij zo nationalistisch was... stemt ze zomaar op een Nederlandse

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #179 Gepost op: 9-11-2005, 21:24:35 »
niet nationalist hoor, ik vind Fleur eender robinson dan Meredith hoor...
Maar MARNIX dat is wat anders hoor :  ::bravo::