Nieuws Volg en like ons op Facebook!
ik vind het een beetje een vervelend mannetje, Nicole en Fleur hadden helemaal gelijk met dat gereedschap, en hij lacht het gewoon weg , hij is duidelijk bang dat zijn leidersrol onder vuur komt te liggen!
of zij hadden een andere dag uit kunnen kiezen, als hij die plannen al had
Hij doet me erg denken aan Mohammed, die l... van vorig jaar, en dat spijt me voor hem, want er zal wel van alles gemanipuleerd worden, maar op dit moment krijg ik de kriebels van hem. Dat had ik vorig jaar bij Mohammed.
Ik heb nu ontdekt dat Maxime zelf niet zo vervelend is, maar Kwik, Kwek en Kwak wel...
Ik vraag me toch af wat Maxime eigenlijk vindt van kwik, kwek en kwak....oh Maxime wij zijn je volgelingen...etc, etc.Het is handig voor hem, want hij zit voorlopig tot aan de samensmelting veilig en hij hoeft dus ook zijn neutraliserende stem niet te gebruiken. Die kan trouwens nog erg van pas komen na de samensmelting...Ik zie hem wel ver komen....
Maxime heeft gewoon de tijd van zn leven en zo hoort t ook... zeiken doe je thuis maar
volgende keer wordt Fleur weggestemt en dan isi daarna Maxime aan de beurt... maar dan is de samensmelting al denk ik
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
659 gasten en 10 vaste bezoekers