Auteur Topic: [kandidaat Be] Wim  (gelezen 35488 keer)

Offline diwa

• Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #100 Gepost op: 11-10-2005, 11:51:46 »
Ik ben ook geen Wim fan hoor en van af het begin niet geweest ook en nu nog steeds niet.
Maar ik vind sommige hier wel een erg wreede mening hebben iedereen weet het hier wel heel erg goed. Die jongen was echt dood ziek heeft inderdaat een blinde darm ontsteking gehad als hij daar langer was gebleven had het ook zijn dood kunnen zijn.

En sommige maar roepen dat het zo'n watje is ::ohno::
Was jij daar ook of ineens ken je hem zeker?
Weet je als je daar van een rots of uit een boom valt kan het ook je dood betekenen.
Wel wel wel geen medelijden daarmee hop eruit!!

Editcrew: Kapitalen vervangen door kleine letters
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 21:19:50 door mapel »

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #101 Gepost op: 11-10-2005, 12:38:23 »
wil je aub. niet zo schreeuwen diwa...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline diwa

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 11-10-2005, 16:10:58 »
wil je aub. niet zo schreeuwen diwa...
is het zo beter
alstublief   , graag gedaan hoor

Offline Tycho

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #103 Gepost op: 11-10-2005, 16:16:32 »
is het zo beter
alstublief   , graag gedaan hoor

Soms lopen de frustraties hoog op en dat kan ik in dit geval wel begrijpen, ik vind dat Wim de laatste aflevering erg flauw heeft gedaan door tegen willens en wetens in, in de expeditie te blijven zodat Esther eruit vliegt, om daarna vervolgens te vertrekken.

~Tycho

Offline A.P.P.E

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 11-10-2005, 16:24:27 »
Tis zo jammer dat die kleine kindjes niet zoveel
verstand in hun bolle hasses hebbe om niet eerder
de expeditie te verlaten.... Want als Wimpie wel
eerder de expeditie had verlaten had het er heel
anders uitgezien.....

Offline DutchElvis

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 11-10-2005, 16:35:44 »
Wat zijn jullie oppervlakkige mensen zeg! ::ohno:: Harde taal terwijl jullie niet eens daar waren op het eiland en maar een stukje van het verhaal hebben gezien. Ik heb me speciaal aangemeld om hier te kunnen reageren. Jullie geven Wim onterechte kritiek en babbelen elkaar na en JULLIE lopen juist met elkaar mee. Ik vind dat Wim extra krediet verdient doordat hij toch wilde doorzetten ookal lag hij daar doodziek. Ik vond hem sympathiek  ::trots::overkomen en vind het erg jammer dat hij er wegens medische redenen uit is! Ook vind ik dat jullie de Belgen anders beoordelen dat de Nederlanders net zoals enkele Nederlanders die nu nog in het spel zitten.

groeten,
DutchElvis

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #106 Gepost op: 11-10-2005, 16:57:02 »
Wim praat echt maasterlijk ::jaja::

Offline diwa

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 11-10-2005, 17:57:16 »
Wat zijn jullie oppervlakkige mensen zeg! ::ohno:: Harde taal terwijl jullie niet eens daar waren op het eiland en maar een stukje van het verhaal hebben gezien. Ik heb me speciaal aangemeld om hier te kunnen reageren. Jullie geven Wim onterechte kritiek en babbelen elkaar na en JULLIE lopen juist met elkaar mee. Ik vind dat Wim extra krediet verdient doordat hij toch wilde doorzetten ookal lag hij daar doodziek. Ik vond hem sympathiek  ::trots::overkomen en vind het erg jammer dat hij er wegens medische redenen uit is! Ook vind ik dat jullie de Belgen anders beoordelen dat de Nederlanders net zoals enkele Nederlanders die nu nog in het spel zitten.

groeten,
DutchElvis

ik heb inderdaad niet op het eiland gezeten , al goed want misschien waren ze nog ergelijk tegen Esther ,
als jij vindt dat wimpie het goed deed dan waren uw ogen dikwijls dicht en anders ben je van hetzelfde soort
Trouwens ik ben een belg en schaam me als ik die zuiderlingenkamp belgen hun gedrag zie ,dan ben ik liever een nederlander ,hollander want die had meer dan 100 keer respect voor dat zooitje mislukkelingen
ook mijn groeten
ik moet nu gaan want ik voel buikpijn en moet naar de intensieve voor een misschien zéééér zware operatie
diwa

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 11-10-2005, 18:10:42 »

groeten,
DutchElvis

Ons uitmaken voor meelopers vooruit, maar jij doet precies hetzelfde.
En wij zijn inderdaad niet op het eiland geweest, maar ik zeg slechts mijn mening, als jij dat niet zo vind, prima, maar om dan ons meteen oppervlakkig te noemen vind ik erg... oppervlakkig.

Ik blijf nog steeds bij mij mening.

~Tycho

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 11-10-2005, 18:28:05 »
Wat zijn jullie oppervlakkige mensen zeg! ::ohno:: Harde taal terwijl jullie niet eens daar waren op het eiland en maar een stukje van het verhaal hebben gezien. Ik Ik vind dat Wim extra krediet verdient doordat hij toch wilde doorzetten ookal lag hij daar doodziek. Ik vond hem sympathiek  ::trots::overkomen en vind het erg jammer dat hij er wegens medische redenen uit is! Ook vind ik dat jullie de Belgen anders beoordelen dat de Nederlanders net zoals enkele Nederlanders
groeten,
DutchElvis

Ook ik vind/vond Wim sympathiek... Ik zou ook niet opgeven mocht ik ziek zijn en zeggen : ik ga naar huis, dan kan Esther erin blijven. Zeker als ik voel dat ze bij mijn medekandidate niet zo geliefd was/is.  Stel dat Wim eruit was gegaan wegens ziekte vorige week, dan had Carl misschien ook wel het duel tegen Esther aangegaan...

Offline diwa

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 11-10-2005, 19:50:28 »
er zijn erbij die bezwaar hebben tegen de nogal zware uithaal en harde taal tegen ons wimpeke en andere zuiderlingen kamp belgen ,maar stel je eens voor dat als jij daar op dat eiland zat met hun ,en alle goede bedoelingen had maar altijd maar word genegeert en voor lucht word bekeken ,dat is niet grof ,hard en laf ,denk daar eens eerst aan alvorens dat gespuis te verdedigen ,van mij geen medelijden één voor één eruit
NOG DRIE TE GAAN EN DAN IS HET FEEST
 groetjes iedereen
diwa

Offline DutchElvis

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 11-10-2005, 20:07:38 »
er zijn erbij die bezwaar hebben tegen de nogal zware uithaal en harde taal tegen ons wimpeke en andere zuiderlingen kamp belgen ,maar stel je eens voor dat als jij daar op dat eiland zat met hun ,en alle goede bedoelingen had maar altijd maar word genegeert en voor lucht word bekeken ,dat is niet grof ,hard en laf ,denk daar eens eerst aan alvorens dat gespuis te verdedigen ,van mij geen medelijden één voor één eruit
NOG DRIE TE GAAN EN DAN IS HET FEEST
 groetjes iedereen
diwa
Duidelijk een Estherliefhebber ::oink::. What can I say! Je moet trouwens niet heel kamp Zuid de schuld geven daarvoor moet je bij dominante Carl zijn!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 11-10-2005, 20:11:42 »
Duidelijk een Estherliefhebber ::oink::. What can I say! Je moet trouwens niet heel kamp Zuid de schuld geven daarvoor moet je bij dominante Carl zijn!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 goed gezegd joch, DutchElvis jij bent de geboren robinsonleider... ::joehoe::

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 11-10-2005, 20:13:02 »
Ik ben geen Wim fan, maar hij is van het eiland afgehaald door het medische team, dus zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest dan aanstellerij.
En of hij dan eerder op had moeten geven? Ach ik zou ook niet na een pijntje gelijk opstappen, je wilt gewoon zo lang mogelijk blijven...en dat gespeculeer of Esther er dan nog in zou zitten...toen Johnny opgaf is er ook gewoon iemand weggestemd. Er zijn nog geen mensen blijven zitten na de eilandraad met een extra stem omdat er iemand anders had opgegeven.
Wim deed helemaal niet ter zake voor het duel Carl-Esther, dan geef je hem veel teveel credit.
sic transit gloria mundi

Offline diwa

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 11-10-2005, 20:16:58 »
niet persé een esther liefhebber , ik zou zo reageren voor iedereen die zo onheus behandeld word en het niet verdient
volgens  mij zit er familie hier van wimpie
Trouwens ik vind Elvis ook leuk ,what can i say  ::joehoe::

Offline diwa

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 11-10-2005, 20:20:39 »

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 goed gezegd joch, DutchElvis jij bent de geboren robinsonleider... ::joehoe::
volgens mij een beetje teveel champagne gedronken of cider zeker ::rofl:: ::rofl::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 11-10-2005, 21:30:36 »
Ik ben geen Wim fan, maar hij is van het eiland afgehaald door het medische team, dus zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest dan aanstellerij.
En of hij dan eerder op had moeten geven? Ach ik zou ook niet na een pijntje gelijk opstappen, je wilt gewoon zo lang mogelijk blijven...en dat gespeculeer of Esther er dan nog in zou zitten...toen Johnny opgaf is er ook gewoon iemand weggestemd. Er zijn nog geen mensen blijven zitten na de eilandraad met een extra stem omdat er iemand anders had opgegeven.
Wim deed helemaal niet ter zake voor het duel Carl-Esther, dan geef je hem veel teveel credit.

Nee, klopt, bij opgevers moet er vaak toch nog wel iemand uit. Maar als hij gewoon gezegd had tegen zijn kampgenoten van "stem mij er maar uit, want zo gaat het toch niet langer", had Esther wel kunnen blijven.
En niet opstappen bij het kleinste pijntje? Tuurlijk.. je wilt toch zo lang mogelijk door. Maar Wim wíst dat het niet langer meer ging en hij wíst ook dat hij na de eilandraad waarop Esther weggestemd werd, niet lang meer zou blijven. Dat kon je merken aan de reactie die hij gaf:"Als ik gisteren opgegeven had, had Esther de samensmelting gehaald." Oftewel: hij wilde persé niet opgeven om Esther een kans te geven. Niet omdat hij zelf zo nodig door wilde, gewoon omdat hij het Esther niet gunde. En dat vind ik een beetje flauw....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 11-10-2005, 21:54:46 »
Opgeruimd staat netjes  ::joehoe::

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 11-10-2005, 23:59:33 »
Beetje flauw van Wim:"Als ik tijdens de eilandraad opgestapt was, had Esther de samensmelting gehaald...."
Ik meende daar een vorm van triomf in te horen waaruit ik concludeerde dat hij nog steeds dacht dat de televisiekijker op zijn hand zou zijn. Zo van: dat heb ik toch maar mooi bewerkstelligd. Ik ben zo benieuwd hoe de deelnemers van het oude kamp zuid zich deze weken zullen voelen, nu blijkt hoe die algemene opinie in werkelijkheid is.

Je merkt het ook aan de manier waarop Carl zichzelf verdedigt. "Als een hele groep unaniem iemand wegstemt, dan..." Ja ja, dan moet het dus wel aan die ene persoon liggen? Wat hou ik van ER om het feit dat het zo aantoonbaar maakt dat de werkelijkheid zo simpel niet is.

Ook erg benieuwd hoe Marnix tv zit te kijken. De plukken kapok uit de leuningen van zijn bankstel plukkend van woede?
« Laatst bewerkt op: 12-10-2005, 00:01:23 door Starry Night »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 12-10-2005, 08:56:28 »
Ja, klopt, ik hoorde die triomf ook...
Vandaar dat ik ook zei: Maar Wim wíst dat het niet langer meer ging en hij wíst ook dat hij na de eilandraad waarop Esther weggestemd werd, niet lang meer zou blijven.

En dan kan je nog zo ziek zijn, ik vind het gewoon een laaghartige streek die hij uitgehaald heeft.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.