Wat ik jammer vind aan Annita, is dat ze Elbert afkeurt vanwege Elbert heimwee heeft.
Ik kan je verzekeren, dat heimwee een hele nare ziekte is.
ik zit in het leger en heb al een aantal mensen doodziek naar huis zien vertrekken omdat ze heimwee hadden. het vreet aan je, zuigt al je energie weg uit je lichaam.
Ik heb bijvoorbeeld totaal geen last van heimwee, maar ook bij mij kan ineens heimwee komen opzetten, zoals een gripeje dat ook kan.
Ik keur het gedrag van annita volledig af zoals zij naar elbert toe is. tenminste van wat wij zien op tv dan. Voor hetzelfde geld kan ze heel goed met Elbert opschieten, alleen kan ze niet overweg met zijn heimwee. Ik weet het niet, maar ik heb ook het idee dat door haar ervaringen met Elbert in het ouderenkamp, zij een oordeel over hem veilt terwijl Elbert, in mijn ogen, ontezettend meevalt.
John en Carl waren al de manipulators in het ouderenkamp en hebben Elbert ongelovelijk zitten af te kraken, en de anderen nemen die mening al snel over. En dat blijft vaak hangen. Helaas maar waar.
Derhalve denk ik ook wel dat Annita zich nu een beetje meer in Elbert kan inleven nu ze haar dochters gesproken heeft. Dat ze toch dat gemis voelt. Ik hoop dat zij dat nu een beetje in ziet. Want zo'n verkeerde vind ik Annita nu (nog) niet, ik heb niet veel van haar meegekregen. las alleen wel op Talpa.tv dat ze al twee weken last van verstopping heeft. Oftewel niet kunnen poepen.... das best lastig en kan onwijs pijn doen. Ik hoop voor haar dat ze daar snel van af was....