Marleen ik hoop dat je de finale overleeft "nu is het echt jouw beurt en hoop ik dat je weer niet de anderen moet troosten ten koste van jezelf....
Marleen is volgens mij een zeer warme vrouw iemand die rust brengt in het kamp en die voor vele klaarstaat om hun op te vangen in moeilijke dagen.
Hoe Marleen zich ontfermde over Meredith bv, hoewel haar 2 tieners, thuis zitten mijlenver van hun moeder vandaan, hoe ze voor lekkere hapjes zorgt (meelpannekoeken enz...).
Meredith zit te klagen over het feit dat zij de moeilijkste expeditie heeft gehad en alle expedite raden heeft meegemaakt, Marleen toch ook ! Marleen verloor al heel vlug een goede "expeditie" vriendin, Marleen verloor vaak proeven op het allerlaatste moment, Marleen heeft nooit maar nooit een beloning ontvangen (geen brieven posten in de stad, geen date met Maxime, geen familie ontmoeting, geen telefoontje naar huis) alleen één enkele brief ten koste van één stem.
Marleen verdient zeker van finaliste te worden en dit naar mijn "bescheide" mening ten koste van Meredith, want had Marleen er niet geweest dan had ons Mereditje al vlug in de armen van "haar" mamatje gelopen... Zielig toch...
Marleen rrruuuullleees !
groetjes
Millesime
Marleen ik hoop dat je dit leest !!!