Auteur Topic: [kandidaat Be] Marleen  (gelezen 20666 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #40 Gepost op: 28-10-2005, 14:01:29 »
Maar dus geen waardige finalist.. Als koken en sympathiek zijn tot de finale leidt dan raad ik Carl en douwe aan te gaan koken en sympathiek te gaan zijn...
::rofl:: Gio uit 2003 was wel finalist maar behoorde niet tot de laatste 2! ::ohno::
O wat was ik blij! ;D
🜃

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #41 Gepost op: 28-10-2005, 14:28:22 »
::rofl:: Gio uit 2003 was wel finalist maar behoorde niet tot de laatste 2! ::ohno::
O wat was ik blij! ;D
::rofl:: Maar Gio kon ook proeven winnen etc.  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #42 Gepost op: 28-10-2005, 14:36:27 »
::rofl:: Maar Gio kon ook proeven winnen etc.  ::jaja::

Die was goed in de proeven, maar toen was ik voor wel voor een Nl-er Ryan en vond ik Illona enorm moedig.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #43 Gepost op: 28-10-2005, 14:40:01 »
Die was goed in de proeven, maar toen was ik voor wel voor een Nl-er Ryan en vond ik Illona enorm moedig.
;D  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #44 Gepost op: 12-11-2005, 23:02:09 »


Marleen ik hoop dat je de finale overleeft "nu is het echt jouw beurt en hoop ik dat je weer niet de anderen moet troosten ten koste van jezelf....
Marleen is volgens mij een zeer warme vrouw iemand die rust brengt in het kamp en die voor vele klaarstaat om hun op te vangen in moeilijke dagen.
Hoe Marleen zich ontfermde over Meredith bv, hoewel haar 2 tieners, thuis zitten mijlenver van hun moeder vandaan, hoe ze voor lekkere hapjes zorgt (meelpannekoeken enz...).

Meredith zit te klagen over het feit dat zij de moeilijkste expeditie heeft gehad en alle expedite raden heeft meegemaakt, Marleen toch ook ! Marleen verloor al heel vlug een goede "expeditie" vriendin, Marleen verloor vaak proeven op het allerlaatste moment, Marleen heeft nooit maar nooit een beloning ontvangen (geen brieven posten in de stad, geen date met Maxime, geen familie ontmoeting, geen telefoontje naar huis) alleen één enkele brief ten koste van één stem.

Marleen verdient zeker van finaliste te worden en dit naar mijn "bescheide" mening ten koste van Meredith, want had Marleen er niet geweest dan had ons Mereditje al vlug in de armen van "haar" mamatje gelopen... Zielig toch...

Marleen rrruuuullleees !
groetjes
Millesime

Marleen ik hoop dat je dit leest !!!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #45 Gepost op: 12-11-2005, 23:36:11 »
Hier sluit ik me bij aan.

Marleen gebruikt al haar krachten om de anderen te 'voeden'. Ik denk dat ze daarom zelfs geen proeven wint; ze heeft zichzelf helemaal weggecijferd.

Kom op, Marleen, tijd voor JOU nu!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2005, 16:41:01 »
Helemaal mee eens.  ::ok:: Jammer dan dat ze niet zo lenig en vlug meer is als de jongere dames en daardoor wat minder goed doet in de proeven. Zorgen voor een goede sfeer in het kamp, goed meewerken en het goed met iedereen kunnen vinden vind ik belangrijker dan het goed doen in de proeven. Hup Marleen!  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #47 Gepost op: 14-11-2005, 10:02:19 »
Ik heb niet echt iets tegen Marleen, maar ik vind het wel jammer dat die "zelf-opofferende, sociale" Marleen geen poot heeft uitgestoken om Esther te steunen. Ze keek toe en zweeg en stemde Esther er gewoon uit. Marleen loopt dus gewoon mee met de massa en is verder zo goed als onzichtbaar. Geen Robinson dus  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #48 Gepost op: 14-11-2005, 11:41:21 »
Kun je Marleen echt niet vergeven zeg ???? Marleen was toch vriendelijk tegen Esther vond ik en trouwens Esther heeft haar zelf gekozen voor de vertrouwensproef dus zal Marleen toch niet zo slecht zijn...
Ik hoop echt dat Marleen kan blijven vanavond...

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #49 Gepost op: 14-11-2005, 13:49:58 »
Esther heeft haar zelf gekozen voor de vertrouwensproef dus zal Marleen toch niet zo slecht zijn...

dat vind ik eigenlijk weinig zeggen, aangezien de andere keuzes John, Carl, Meredith of Wim waren..dit was denk ik de minste van 5 'kwaden'...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #50 Gepost op: 14-11-2005, 13:54:30 »
Kun je Marleen echt niet vergeven zeg ???? Marleen was toch vriendelijk tegen Esther vond ik en trouwens Esther heeft haar zelf gekozen voor de vertrouwensproef dus zal Marleen toch niet zo slecht zijn...
Ik hoop echt dat Marleen kan blijven vanavond...

Aardig? Dat vind ik een groot woord ze hield zich heel erg op de achtergrond en bemoeide zich er niet mee maar, ze had als oudste wel in kunnen grijpen en dat vind ik erg  ::niet-ok:: Hoop iig dat zij eruit gaat vanavond  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #51 Gepost op: 14-11-2005, 18:09:36 »
Marleen moet blijven ! ;D


Ik duim voor je !
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 18:25:17 door Millesime »

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #52 Gepost op: 17-11-2005, 10:43:48 »
Marleen is wat mij betreft de Robinson van dit jaar. Sterk, sympatiek, verstandig. Ze heeft mijn sympathie gewonnen op die eilandraad waar Ernst-Paul vroeg of Kamp Zuid Esther nog een kans wilde geven. Marleen moest als eerste haar mening geven en ze zei toen "ja", ondanks dat Carl en John fel tegenstander waren. Meredith en dinges (die jongen) gingen toen met haar mee. Dat Marleen niet opkwam voor Esther in de discussies was verstandig, kijk maar wat er met Nicole gebeurd is.

Het lijkt me ook leuk als Marleen zou winnen gewoon omdat Marnix een beetje de gedoodverfde winnaar is.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #53 Gepost op: 17-11-2005, 10:53:25 »
Het lijkt me ook leuk als Marleen zou winnen gewoon omdat Marnix een beetje de gedoodverfde winnaar is.

Als er een ander dan Marnix moet winnen, dan maar liever Emma.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #54 Gepost op: 22-11-2005, 17:27:56 »
Ik heb het gevoel dat Marleen niet helemaal eerlijk is tegenover de anderen.
Die "hulp" die ze aan anderen geeft komt naar mijn mening voort uit een gevoel van strategie, het is dus niet haar "kracht" (zoals ze zelf zegt) maar voor haar gewoon een must, want zelfstandig erin blijven lukt haar denk ik niet. Ze wint immers geen proeven maar moet het hebben van andermans sympathie.

Zoals ze in  de laatste aflevering uitlegte dat ze te snel mensen een tweede kans wil geven is volgens mij ook niet helemaal waar. Ze heeft zicn bij de Esther-affaire juist strategisch op de achtergrond gehouden omdat ze wist dat zij er sociaal ook niet zo sterk voor stond (meredith en wim als een blok, carl en john als een blok).

En haar afwachtende positie probeerde ze gisteren goed te praten, terwijl ze volgens mij alles bewust doet, niet zo netjes dus marleen ::ohno::

Offline Dreamcatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #55 Gepost op: 22-11-2005, 18:04:35 »
Ik heb niet echt iets tegen Marleen, maar ik vind het wel jammer dat die "zelf-opofferende, sociale" Marleen geen poot heeft uitgestoken om Esther te steunen. Ze keek toe en zweeg en stemde Esther er gewoon uit. Marleen loopt dus gewoon mee met de massa en is verder zo goed als onzichtbaar. Geen Robinson dus  ::ohno::

Idd, ik heb niks tegen Marleen maar ik vond het wel minder dat ze nooit voor Esther op kwam  ::ohno::

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #56 Gepost op: 29-11-2005, 22:14:56 »
Idd, ik heb niks tegen Marleen maar ik vond het wel minder dat ze nooit voor Esther op kwam  ::ohno::
Helemaal mee eens. Ze heeft wel iets moederlijks, en dat is wel mooi. En ik vond haar ook super-sportief, gaaf om haar te zien klimmen bij die laatste proef. Maar sociaal vond ik haar té diplomatiek. En daardoor ook wat kleurloos. Zelfs nu bij de laatste finale was ze nog zo vreselijk voorzichtig: misschien zou ik wel meedoen, misschien ook niet. Kan ik nu zo niets over zeggen.  ::ohno:: Beetje saai en te voorzichtig. En vanwege gebeuren rond Esther had ze het bij mij ook verknald. Heeft ze ook nooit meer wat over gezegd (althans: niet uitgezonden). Beetje kansloos.  ::niet-ok:: Verder wel stoer mens.
... ook gewoon maar een mening...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #57 Gepost op: 2-12-2005, 18:02:49 »
Marleen was donderdagavond op de chat van Talpa samen met Marnix en Emma... En Marleen heeft daarin verklaard dat ze wel degelijk inpraatte op de aanvallen van John en Carl tov Esther maar dat ze dit niet hebben uitgezonden...
Ik moet zeggen dat ik zowel vanop de buis als in de antwoorden van Marleen op de chat moet zeggen dat ze een hele lieve dame is en dat ik trots ben dat ze zover is gekomen..