Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik vind het op zich niet jammer dat hij wegging, maar ik ben het wel eens met zijn uitspraak dat ER geen 'epileershow' is. Het mekaar 'aardig' vinden is belangrijker dan het spel proberen te winnen. Dat hij op het laatst probeert Fleur over te halen is niet meer dan logisch, alleen de poging kwam veel te laat.Het was een goede kandidaat, won bijna al zijn proeven, alleen hij heeft een grote fout gemaakt door Ester zo hard aan te pakken.
ja maar ik hoop echt niet dat Meredith de nieuwe robinson wordt want had zij de steun van Marleen niet gehad en niet het "geluk" gehad de cola proef te winnen had zij er echt onderdoor gegaan... Meredith is sociaal en misschien wel sterk in sommige proeven maar een robinsonner is ze echt niet
Carl was ook niet mij favo, en ik keur zijn gedrag (meestal) zéker niet goed, maar ik vind het redelijk primitief hoe hij hier wordt afgebroken en uitgescholden, vandaar deze poëtische uitspatting...Zoals je al weet vind ik het trouwens niet erg om tegen "heilige huisjes" en dito schenen te schoppen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
629 gasten en 3 vaste bezoekers