Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119699 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #120 Gepost op: 4-10-2005, 13:25:53 »
het niet accepteren van een leider heeft deze groep tot aan het randje van de afgrond gebracht: voedselschaarste, stemming in mineur, alle proeven verliezen....mij dunkt dat daar iemand eens de bezem door moet halen. zou het zo zijn dat ze zo bezig zijn geweest met de verkeerde dingen (de campagne tegen eerst elbert en nu esther) dat ze de essentie van het spel gemist hebben?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rickmaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 4-10-2005, 13:39:27 »
Is er bij de samensmelting nog immuniteit. Want als dat wel zo is dan kan carl er niet uitgestemt worden. ::ohno::

Ik heb de laatste aflevering niet zo goed gevolgd.
Wow, I dont believe

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 4-10-2005, 13:42:20 »
Ik veronderstel van niet, maar met Expeditie Robinson weet je nooit waar je staat.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 4-10-2005, 14:46:12 »
Carl zal het bij de samensmelting nog zwaar te verduren krijgen ::jaja::

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #124 Gepost op: 4-10-2005, 15:57:03 »
Haha...ik vond het geweldig te zien hoe vooral Carl het nu al in z'n broek doet bij het idee vd samensmelting!! ;D
Dat gaat idd nog zwaar worden...en terecht zou ik zeggen...zo hebben ze onbewust hun eigen graf gegraven...eigenlijk jammer dat John er niet meer bij is om dat mee te maken...maar nog erger is dat Esther er niet meer bij is!! ::niet-ok::
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #125 Gepost op: 4-10-2005, 15:59:19 »
ik denk trouwens niet dan zowel Marnix als Carl hun immuniteit behouden...ik weet ff niet meer hoe het andere jaren ging...maar volgens mij begint alles dan opnieuw?!! :-\\
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 4-10-2005, 16:07:40 »
ik denk trouwens niet dan zowel Marnix als Carl hun immuniteit behouden...ik weet ff niet meer hoe het andere jaren ging...maar volgens mij begint alles dan opnieuw?!! :-\\
Er was maar 3 afleveringen immuniteit volgens mij, dus volgende week kunnen de kandidaten dus ook weer op Marnix en Carl stemmen denk ik.
Het wordt idd een erg leuke aflevering volgende week, volgens mij krijgt Carl t niet alleen te verduren vanwege Esther, maar in de eerste afleveringen heeft hij ook vaker conflicten gehad met Elbert en hij zal die ook nog niet vergeten zijn ::jaja::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 4-10-2005, 16:14:46 »

Voorgaande jaren was er na de samensmelting in elke aflevering een proef waarbij 1 iemand immuniteit kon winnen en dus niet weggestemd mocht worden tot de volgende eilandraad.
Dus ik denk dat dat weer wel zo zal zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 4-10-2005, 19:02:20 »
Dat is inderdaad zo, Cynneke.

Er kan maar 1 persoon immuniteit winnen en zoals het er nu voorstaat in kamp Zuid, ookal kunnen ze twee dagen weer redelijk eten, hun reserves zijn op en bij een fysieke proef is alles zo weer opgebrand, dat ze alsnog snel vermoed en uitgeput raken.

Oftewel, de mensen van kamp Noord zullen in het begin de immuniteit winnen. Dus.... DAAAAAAAAAAG Carl
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline koendit

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 4-10-2005, 21:12:35 »
Volgens mij is het wel duidelijk dat die immuniteit niet blijft, dat was tot de samensmelting als ik het goed heb onthouden. En ik hoop dat vooral Carl daarvan de last gaat ondervinden (je mag hier toch wel je mening neerzetten?) hij verdient het als mens niet om te winnen.

Offline pipolala

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 4-10-2005, 21:31:51 »
Gewoon twee woorden voor deze man: BAH BAH!  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

tekst aangepast: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 5-10-2005, 00:01:43 door Stormpie »

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
[kandidaat Be] Carl
« Reactie #131 Gepost op: 4-10-2005, 23:43:11 »
Carl is zo snel nog niet het eiland af hoor! Hij mag dan wel overkomen als een meeloper en grof iemand, maar hij heeft blijkbaar toch leiderscapaciteiten (zie vorige aflevering) en de kracht en snelheid/handigheid om proeven te winnen! Ook mentaal is hij blijkbaar zeer ad rem.
Like him,
hate him,
or
love him,
maar hij is nog niet exit!
:o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 5-10-2005, 10:13:16 »
Ik moet nog zien hoe lang hij het volhoudt. Douwe sprak er al over om hem eruit te stemmen. Als hij hier in zijn kamp zo over praat krijgt hij vast meer mensen die zo gaan denken en is Carl er gauw uit. Wordt het toch weer leuk.

Offline Zizou

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 5-10-2005, 12:33:37 »
 ::niet-ok:: Ben ook uit de buurt van Arendonk. Ik wist niet dat daat zulke egoïsten zitten. >:( Bah bah  ::niet-ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 5-10-2005, 14:42:30 »
Ook Pascale uit ER2 kwam uit Arendonk en dat is een schat van een meid. ::jaja::
Dus je kan er met een gerust hart blijven wonen hoor Zizou ;)
er was eens......

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 5-10-2005, 15:23:02 »
Deze man gaat het zo niet redden he  ::ohno:: (wat mag ik hem niet)

En dan nog iets: Hij wou Esther verslaan om haar immuniteit af te pakken zodat iedereen "gelijk"was ....

wie had toen daarna ook al weer de immuniteit?  >:( >:( >:( (misselijk mannetje)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 5-10-2005, 16:14:42 »
Carl zal het bij de samensmelting nog zwaar te verduren krijgen ::jaja::

Niet alleen Carl!!! Heel dat kamp!!!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 5-10-2005, 20:26:31 »
Juist Jutta! Dat wilde ik nou ook zeggen! Hij was "tegen" Esther ivm haar immuniteit! En wie heeft die nu?? Carl de manipulator! En dan zeggen dat de verhoudingen binnen de groep nu gelijk liggen...........BAH BAH BAH!

Offline aav

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 5-10-2005, 23:47:04 »
 ::hypocriet:: Hij mag volgens zijn regels wél blijven omdat hij het verdiend heeft met een proef, Esther mocht het niet omdat ze het in dr schoot geworpen kreeg  ::hypocriet::
*doe poging me in te leven in gedachtenwereld van Carl*

Ik denk niet dat Carl direct weg zal zijn. Waarschijnlijk moet eerst de verzwakte Wim gaan. Ik hoop trouwens wel dat Carl op het eiland al ter verantwoording wordt geroepen voor zijn gedrag. Misschien is het goed voor zijn persoonlijke ontwikkeling om eens aan den lijve te ondervinden hoe het is om uitgekotst te worden door de meerderheid. Maar ik vrees dat hij zich eruit zal kletsen en geen eenzame uren (zoals Esher van Carl kreeg) moet doorstaan.

Offline Harry

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 6-10-2005, 17:12:02 »
het zou logisch zijn dat hij er uit gaat, want Wim (of hoe heet die jankerd) geeft toch binnen de kortste keren op. Dat zullen hun mede-eilandbewoners ook wel in de gaten hebben. Voor mij mogen ze meteen wel van het scherm af. Niks aan, die gasten.
Als ik het goed onthouden heb geldt de immuniteit tot de samensmelting.