Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119716 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2005, 22:14:48 »
Carl word er volgende week bij de samensmelting uitgestemt...

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2005, 22:17:07 »
Laten we het hopen, want als hij zijn immuniteit mag houden en Marnix ook!  :o
Dan zal dat niet zo snel gaan!  :(
🜃

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 3-10-2005, 22:17:56 »
I sure hope so. En ik hoop dat Wim en Meredith uit zichzelf de aftocht blazen. Dan blijft Marleen over, en die vind ik nog wel te pruimen.

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2005, 22:26:57 »
Ik denk dat Marleen zich op een gegeven ogenblik wel zich erg gestoord heeft aan Carl, maar omwille van haar positie er niets van gezegd heeft, wat ik best kan indenken.

Van Marleen kan ik nog geen hoogte krijgen.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline steentje

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-10-2005, 22:35:50 »
ik hoop ook dat de kampleden van kamp noord, karl en de andere niet bij zijn eerste woord geloven en bij hun keuze blijven zo'n rotte appel als hem weg te stemmen. Ik denk moesten wij de keuze hebben als kijkers, hij er al lang uitgestemd zou zijn. De jongere van kamp zuid zijn zwak en hopelijk geven die op. Over Marleen heb ik niet veel te zeggen, waarschijnlijk gaat ze als een hondje de groep volgen zoals ze al heel de expeditie doet. Kamp zuid mag voor mij rechtstreeks naar huis varen.
of messchien rechtstreeks naar big brother, daar gaan ze mss meer succes hebben!!!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 3-10-2005, 22:42:47 »

Wie is er zo zeker van dat Carl de samensmelting haalt en Douwe, Emma,
Fleur, Marleen , Marnix en alle anderen ????
In de voice-over zegden ze al dat niet iedereen de samensmelting zou halen... Ik ben benieuwd !

Offline trixke

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 3-10-2005, 22:45:27 »
Wat een onvoorstelbare kwal is die Carl!
En aan dat hele, luie, schijnheilige en laffe zuidkampje: jullie zijn het niet waard dat jullie naar de samensmelting zouden gaan.
Ik word misselijk iedere keer wanneer er een fragment komt van kamp zuid. Hoe is het mogelijk dat jullie zó stom zijn om zo te dwepen met bovengenoemde kwal!

Esther mag er dan al wel uit liggen, voor heel veel mensen is zij de robinson!

Offline jevries

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 3-10-2005, 22:46:57 »
Citaat
Ik had echt verwacht dat Carl na de overwinning zou zeggen: "Okay, nu zijn de kansen gelijk. En hierbij lever ik uiteraard mijn immuniteit in, zoals jij volgens ons ook had behoren te doen." Waarom deed hij dat niet?

Exact! Het is een kortzichtige asociale boef en ik vindt het werkelijk onbegrijpelijk dat er zo op één persoon wordt gehamerd omdat meneer het niet eens is met de opgestelde spelregels en geen autoriteit duld maar intussen door zij  gedrag wel zijn wil oplegt bij de rest. Dat je daardoor als persoon zo schandalig behandeld wordt gaat veel verder dan het niet eens zijn met de regels dit is uiteindelijk puur op de persoon spelen en deze gewoon als een stuk vuil behandelen.
Over de rest kan ik kort zijn als je als mens niet inziet dat dit bijna een vervolging is en je daar zelf aan mee doet dan moet je toch eens ernstig bij jezelf te raden gaan wat voor persoon je dan eigenlijk bent en hoe hoog je lafheids gehalte is. Sorry hoor, ook al zou je bang zijn om niet lekker in de groep te komen liggen dan gaat dit gedrag veels te ver om te toleren. Het zouden uitstekende kandidaten zijn geweest voor een experiment als The Wave.

edit crew: quote hersteld
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 22:49:45 door mapel »

Offline eniezen

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 3-10-2005, 22:55:16 »
carl, als je dit leest; maak ons en heel kijkend nederland en belgie duidelijk waarom je je gedraagt als een ongelofelijke zak!! ik hou het nog netjes; ik zeg niet dat je een zak bent, dus ik geef je het voordeel van de twijfel. 1 ding hoop ik wel, dat JIJ niet de robinson wordt.Ook al gaat het uiteindelijk tussen jou en zo'n nikszeggend tutje als meredith, ik zou nog voor haar stemmen! Ik heb nu nog maar 1 woord over voor jou en je volgelingetjes van kamp zuid: ZIELIG!!!! En Esther; je bent een topwijf! ::ok::

Offline lie

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 3-10-2005, 22:55:48 »
Kamp zuid mag voor mij rechtstreeks naar huis varen.
of messchien rechtstreeks naar big brother, daar gaan ze mss meer succes hebben!!!

idd!!! carl en zijn harem mogen lekker "opzouten" zoals Douwe zegt!!!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
btw: CARL, GE ZIJT N GEFRUSTREERDE GENIEPIGAARD (wie weet nog smeriger dan mister JOHN, hield gij soms de touwtjes in handen ACHTER de schermen, en zo UW god de vuile werkjes laten doen, terwijl gij u lekker SCHIJNheilig op de achtergrond hield en in uw vuistje lachte hmmmmm 1 woord heb ik nog voor u: ZIELIG  ::niet-ok::)

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 3-10-2005, 23:17:19 »

Freakiewillem, is dit een gokje? Of weet je meer dan wij?

Offline diwa

• Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
« Reactie #111 Gepost op: 3-10-2005, 23:26:24 »
carl een woord voor jou kl..tz.k
ben jij een klein kind onvolwassen z.k
moest je dat met mij doen dan .........ik je ,z..k.rd

Offline Zeta

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 3-10-2005, 23:50:22 »
De eerste twee afleveringen ging mijn meeste sympathie uit naar Carl, maar man man man, wat ben jij een manipulerende egotripper. Heb je dan geen beetje waardigheid in je? Geen zinnig mens gunt jou nog de overwinning. Jammer dat Esther voor ze wegging haar verhaal aan kamp Noord niet mocht doen, als afsluiter, al twijfel ik er aan dat ze dat zou gedaan hebben, zo onwaardig zou ze zich beslist niet gedragen. Hopelijk komt volgende week loontje om zijn boontje  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #113 Gepost op: 4-10-2005, 00:01:10 »
Carl speelt het spel....maar op een zeer onaangenaam manier, heel laag.Recht op de man spelen, anderen het vuile werk op laten knappen, kwek en kwak mee zeulen tot zijn "ik trap je in je kl***en als je tegen me bent" spel niveau (en zij niet in de gaten hebben dat ze toch geen kans maken, de sukkels)

Volgens mij hebben kwek en kwak ER nooit gezien of nooit begrepen....

En esther.....10 dagen met die **** op een eiland, zij heeft al gewonnen !!!! ::bravo::

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 4-10-2005, 05:35:31 »
"Wij kunnen niet tegen die ongelijkheid van één persoon" zei Carl tegen Ernst-Paul toen hem gevraagd werd wat hij tegen Esther had. Maar toen hij zelf leider was had hij ineens een stuk minder moeite met die ongelijkheid.

"We doen niet aan een leider, iedereen is gelijk." zei hij ook, toen hij net de proef had gewonnen. Esther heeft dat ook de hele tijd proberen te zeggen, maar die moest haar mond dicht houden.

"Nu denken die anderen dat wij een stel boemannen zijn." Zei hij. Dus hij is nog een lafaard ook. Iemand kapot proberen te treiteren, maar als anderen daar iets van meekrijgen, gelijk gaan roepen dat je geen boeman bent. Ga dan toch minstens voor wie je werkelijk bent. Net als een op heterdaad betrapte inbreker tegen de politie: "Nu denken ze zeker dat ik een dief ben?"

Ik zag in het voorstukje van volgende week dat de samensmelting er al aan zit te komen. Jammer, want ik zat me al helemaal te verheugen hoe dat groepje nu helemaal wegzonk onder Carls leiding. Ze waren al diep weggezonken, en dat hadden ze helemaal, en alleen maar, aan zichzelf te danken. Maar ik denk dat die kneuzen er snel uit zullen zijn. De enige Robinson uit dat groepje is er nu immers niet meer.

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 4-10-2005, 07:17:27 »
wat een achterbakse eikel is die carl maar ik denk dat met de samen smelting 1 voor 1 word weg gestemd en dat carl niet snapt dat het rode team haar aanmoedig naar af loop is niet dat marnix op dat eiland zat maar ook douwe dus ik hoop van harten dat je er straks uit legt
kan je naar je vriendje uithuilen hoe heet ie ook weer  oja john whahahaha
kolibri

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 4-10-2005, 08:31:32 »
Ik wordt zo misselijk als ik die irritante krullenkop zie met z'n handlangertjes. Eerst zeuren dat Esther een complot wou samen met de 2 telgjes, maar als ze zelf geen immuniteit meer heeft krijgt ze wel meteen alle stemmen. Is dat dan geen complot  ??? Die 4 hebben zeker een stemafspraak gemaakt  ::niet-ok:: Hoop echt dat ze alle 4 de samensmelting niet halen, of in ieder geval snel worden weggestemt.  ::zwaai::

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 4-10-2005, 08:44:43 »
............meer krijg ik er niet uit,dit is alles wat ik over Carl te zeggen heb  ::oink:: ::niet-ok:: >:(
« Laatst bewerkt op: 4-10-2005, 11:44:15 door gon »

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #118 Gepost op: 4-10-2005, 09:18:41 »
Carl vliegt er volgende week toch wel uit :D
Some light in your eyes...

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 4-10-2005, 13:21:29 »
Ik heb veel bewondering voor Esther: ik was hem echt aangevlogen denk ik....Een karakol op z'n bakkes geven, dat had ik gedaan!

Zo, dat ben ik kwijt ::tandpastasmiley::

PS. Nu kwik en kwek nog eruit kwakken en dan komt het dik voor elkaar. Carl mee naar de samensmelting en dan kotst iedereen hem uit! Zoals Douwe zei: Moeve met die vent! Kijken hoe hij zich dan voelt! Puddingtarzan!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."