Bah, bah en nog eens bah.
Gaan pijpzeiken dat het andere kamp een mening heeft over Esther, terwijl ze haar niet eens kennen, behalve marnix dan... en Douwe?
?? die bestaat in zijn gedachten zeker al niet meer....
en Esther die vervolgens zegt dat ze over haar ook al een mening hadden voor ze ook maar iets gezegd zou hebben en gelijk erop inhakken dat ze nu al 10 dagen samenleven en dat ze genoeg over haar weten...
Nou sorry hoor, maar als je beeld vanaf de eerste seconde al bepaald is dan blijft dat zo.
en dan problemen hebben met autoriteit, nou HIJ is nu de leider, en daar geilt hij gewoon op.
Getverdekkie. Ik verlang naar de samensmelting. Wim die het niet meer trekt, Mindertit..eeehhh Meredit die het ook niet meer trekt, en dan moeten roeien.... nou, ik geef ze weinig kansen eigenlijk.
En hulde aan Esther, dat ze het toch maar 10 hele dagen heeft uitgehouden bij hun... tjezis.... ik zou allang van pure wanhoop weggegaan zijn.
Ohja, en dan ook nog die Carl met een schijnheilig gezicht afscheidt nemen en kussen geven aan Esther. ls ik Esther was geweest had ik ze gezegd ddat hij in de stsront kon zakken.