Haha, ik vond het wel een leuk grapje. Je vroeg alleen wie er gechat had...
hihihi.
Ik ben pas om 21.15 uur ingelogd gegaan en Elbert was er ook.
het was vrij rustig.
Ik heb me voorgesteld en heb de clichevragen gesteld.
Hoe hij erover dacht nu hij zichzelf gezien had tv ivm Esther enzo.
Hij was heel netjes en zolang je niet grof werd bleef hij ook antwoorden.
Hij zei dat hij best geschrokken is hoe alles op tv is overgekomen. Hij praat het niet goed, en half om half heeft hij ook zijn excuses aangeboden.
Ik heb hem gevraagd of hij nog op de fandag kwam of dat hij bang was dat hij gelynched werd.....
Op dat laatste antwoordde hij niet, maar hij komt neit naar de fandag omdat hij dan met zijn kluts in Spanje zit, hij gaat in januari emigreren.
Hij heeft nog een leuk contact met Elbert, want die zei dat hij Carl nog ging bellen.
Ik heb nog wel gezegd tegen Carl dat ik het helemaal niet erg vond dat hij eruit lag, dat ik hem nog steeds niet mocht maar dat ik het wel waardeerde dat hij op de chat zat.
Hij reageerde zoiets als dat hij best kon begrijpen dat mensen hem neit mochten na de uitzendingen.
verder heb ik nog gevraagd waarom hij niet de deksel op de kist heeft gedaan ivm Chico.
Antwoordde hij dat de deksel niet vast zat en anderen ook gelijk van:
Ja maar een klein aapje kan die deksel er neit af krijgen, toch?
hahaha.
hij heeft hier verder neit op gereageerd. Ik denk dat hij achteraf dat ook wel bedacht had...
ik heb maar ff op de chat gezeten want LOST begon en dat vind ik net ff een hele hoop belangerijker dan Carl.
op zich denk ik dat hij best meevalt, maar via de chat is dat vrij moeilijk te beoordelen.