Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119706 keer)

Offline Gooly

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #380 Gepost op: 8-11-2005, 05:45:03 »
Yesss! Die sukkel is naar huis!  ::joehoe:: ::zwaai:: ::rofl::
Slim is het niet, zoals die meiden al hun stemmen hebben gebruikt, maar ik begreep dat ze het deden om een statement naar Carl te maken. Zoals hij het zelf zou omschrijven: "Zwwwwt (hand langs de keel), volledig afgeslacht". En die niet ophoudende stroom stemmen klonk wel als muziek in mijn oren.
Boontje komt om zijn loontje. En aan Carl wil ik nog kwijt: "Als je denkt dat je het moeilijk hebt gehad, en iedereen tegen je was, denk dan maar aan Esther, die heeft het nog veel zwaarder gehad dan jij."

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #381 Gepost op: 8-11-2005, 07:18:07 »
Ik had in Carls plaats 6x op Chico gestemd. ;D Kwestie van een statement te maken. :P
« Laatst bewerkt op: 8-11-2005, 12:51:14 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kolibri

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #382 Gepost op: 8-11-2005, 07:19:55 »
ole ole carl is op gerot tralallalalalalalalla
en nu lekker naar je vriendje john  
kolibri

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 8-11-2005, 07:23:00 »
Als we zijn vriend mogen geloven, zou Carl een uiterst sociaal persoon moeten zijn.... Of die vriend kent Carl niet, of Carl heeft zich anders voorgedaan dan hij werkelijk is.

Een slechte verliezer is hij zeker. Hij had Meredith eerder aan kunnen spreken. Maar ik kreeg ook het gevoel dat het niets met Meredith te maken had, maar meer degene die de immuniteit voor zijn neus heeft weggekaapt die aangevallen moest worden.

Realiteitszin heeft hij niet. Hij snapt niet waarom anderen hem beu waren. Iemand haalde het al eerder aan dat Carl authistische trekjes vertoonde. Die heeft hij zeer zeker. Hij kan niet omgaan met veranderingen, hij is sociaal zwak, het krampachtig vasthouden van stemmen...

Ik ben blij dat hij weg is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 8-11-2005, 07:52:51 »
Ik kan het niet erg vinden dat hij er uit ligt ::ohno::...hij was misschien sterk in de proeven maar op sociaal gebied verslaat Meredith hem bijvoorbeeld met gemak... ;)

Ik was erg verbaast te horen wat zijn vriend over hem vertelde, dat hij erg sociaal is en altijd goed in een groep ligt, ben benieuwd hoe die vriend er nu over denkt na het zien van de afleveringen ???

Zou John dan toch zoveel invloed op Carl hebben gehad dat hij totaal zichzelf niet meer was?

Ik vond het hoogst irritant dat hij Meredith nog even een trap na moest geven, gelukkig voor Meredith kwam die trap pas nadat zij "geestelijke bijstand" had opgedaan bij haar moeder...had ze die niet gehad dan was ze er denk ik aan onderdoor gegaan....én al heeft Carl misschien een beetje gelijk en heeft Meredith niet veel gedaan in het kamp, dit was echt niet nodig!!!

Jammer Carl maar je bent geen waardig verliezer in mijn ogen ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #385 Gepost op: 8-11-2005, 08:44:32 »
Eindelijk weg :D
Some light in your eyes...

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 8-11-2005, 08:50:48 »
YES, He's gone. Maar wat een eikel zeg. Nog snel even tegen Meredith uitvallen. Ook al zou ze volgens hem niet veel gedaan hebben, maar dit was niet nodig. Een echt Robinson zou ook een beetje tegen zijn verlies moeten kunnen. Maar gelukiig wordt hij geen Robinson, hij mag lekker naar huis  ::zwaai:: ::zwaai::

You go girls, good job  ::bravo::

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 8-11-2005, 08:53:32 »
Mooi dat hij er eindelijk uit is. Werd echt niet goed van hem. ::kots::
Wow, I dont believe

Offline joop2

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 8-11-2005, 10:17:01 »
 ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai:: oef, dat was spannend gisteravond, maar we werden beloond, hij is naar huis!!!  ::zwaai::
Toch raar dat na zo veel afleveringen ER sommige kandidaten nog steeds het idee hebben dat ER gaat om survival. De honger en ontberingen verhullen eigenlijk dat het gaat om een moderne survival, waar overleven vooral sociale vaardigheden vereist! En die ontbeerde Carl, ook volgens zijn eigen zeggen.

Kom op, Carl, al is maar een kwart van het beeld dat ER laat zien juist, 'niet zo goed zijn in groepen' is een slechts een excuus. Doe er wat aan voordat je gezin een groep wordt!!!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 8-11-2005, 10:39:20 »
ja maar ik hoop echt niet dat Meredith de nieuwe robinson wordt want had zij de steun van Marleen niet gehad en niet het "geluk" gehad de cola proef te winnen had zij er echt onderdoor gegaan... Meredith is sociaal en misschien wel sterk in sommige proeven maar een robinsonner is ze echt niet.

Offline KingKong

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 8-11-2005, 12:16:46 »
Einde Carl!

Ik vind het wel slim van marleen en fleur om alle stemmen in te zetten. Ik denk namelijk dat als het stemsysteem volgende aflevering doorgaat, dat marnix en emma eigenlijk niet hun stemmen willen gebruiken en dat de zwarte stem de beslissing brengt. Ook marnix en emma wilden carl eruit hebben en ik voorspel dat marnix solidair wil zijn en zegt dat hij zijn stemmen niet zal gebruiken. Mooiste scenario zou zijn dat emma of marnix de eliminatieproef verliest en de zwarte stem krijgt. Zetten ze dan hun stemmen wel in? Dan vrees ik voor fleur.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 8-11-2005, 12:23:13 »
of Marleen ! Vergeet niet dat Marnix misschien nog altijd boos is op Marleen wegens het stilzwijgen tov Esther. Marnix is op dat gebied enorm eerlijk. Verder kent Emma Meredith en Fleur beter vanop de vorige eilanden... Ik denk, King Kong, eender Marleen...

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 8-11-2005, 12:57:14 »
Ook ik ben blij dat hij er uit is  ::trots::.. het verbaasde me wel dat hij aan het einde zn zwakke kanten toe gaf..
Do you want to go to the Seaside?

« Reactie #393 Gepost op: 8-11-2005, 13:24:42 »
Ik vind het op zich niet jammer dat hij wegging, maar ik ben het wel eens met zijn uitspraak dat ER geen 'epileershow' is. Het mekaar 'aardig' vinden is belangrijker dan het spel proberen te winnen.
Dat hij op het laatst probeert Fleur over te halen is niet meer dan logisch, alleen de poging kwam veel te laat.

Het was een goede kandidaat, won bijna al zijn proeven, alleen hij heeft een grote fout gemaakt door Ester zo hard aan te pakken.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 8-11-2005, 14:26:09 »
Ik vind het op zich niet jammer dat hij wegging, maar ik ben het wel eens met zijn uitspraak dat ER geen 'epileershow' is. Het mekaar 'aardig' vinden is belangrijker dan het spel proberen te winnen.
Dat hij op het laatst probeert Fleur over te halen is niet meer dan logisch, alleen de poging kwam veel te laat.

Het was een goede kandidaat, won bijna al zijn proeven, alleen hij heeft een grote fout gemaakt door Ester zo hard aan te pakken.

en niet alleen Ester, maar ook Meredith
« Laatst bewerkt op: 8-11-2005, 19:20:06 door Mus20 »

Offline joop2

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 8-11-2005, 16:10:08 »
Citaat
ja maar ik hoop echt niet dat Meredith de nieuwe robinson wordt want had zij de steun van Marleen niet gehad en niet het "geluk" gehad de cola proef te winnen had zij er echt onderdoor gegaan... Meredith is sociaal en misschien wel sterk in sommige proeven maar een robinsonner is ze echt niet
??? Wat is een 'echte robinson'?? Carl zou het in z'n eentje wel overleven, Meredith denk ik niet. In de 'overbewoonde wereld' maakt Meredith meer kans, vermoed ik. ER is toch een combinatie van beiden. Het zou een interessant experiment zijn om een groep mensen zonder camera's, regie, spelregels e.d. op een eiland te zetten en dan na 7 weken terug te komen om te zien wat er gebeurd is. Dat wordt een andere expeditie dan ER.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #396 Gepost op: 8-11-2005, 18:24:45 »
Carl was ook niet mij favo, en ik keur zijn gedrag (meestal) zéker niet goed, maar ik vind het redelijk primitief hoe hij hier wordt afgebroken en uitgescholden, vandaar deze poëtische uitspatting...
Zoals je al weet vind ik het trouwens niet erg om tegen "heilige huisjes" en dito schenen te schoppen.

eindelijk iemand die het met me eens is! :)

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 8-11-2005, 18:36:17 »
Carl is iemand die niet met tegenslagen om kan gaan. Dan wordt hij uitermate hard en persoonlijk, en daarvan mochten we getuige zijn tegenover Esther en op de valreep tegen Meredith. Hij verliest zichzelf dan totaal, lijkt wel. Om die reden kan ik niet echt medelijden met hem hebben.

Daar staat wel wat tegenover: wat de 3 dames neerzetten kon ook volstrekt mijn sympathie niet opwekken. Okay, ze mogen de man wat minder, maar om hem zo openlijk te boycotten... Het leek de anti-christ wel! Had Carl dat verdiend? Lijkt me niet. In de tijd van Esther, waar 2 dames getuige van zijn geweest: zonder meer. Maar in die tijd speelden M & M nog naar hartelust onder 1 hoedje met Carl. Hun boycot lijkt dus volledig gebaseerd op het feit 'dat hij zo met het spel bezig is'. Komt inderdaad niet sympathiek over, maar is dat een reden om iemand zo te behandelen? Zijn poging om Fleur te paaien is net zo geoorloofd als Douwe's beslissing zijn hachie te redden door al zijn stemmen op een Robinson-kandidaat te zetten. Maar in Carl's geval heet het ineens 'smerig' te zijn. Absolute nonsens. Carl probeerde gewoon nog wat, en dat was volstrekt niet smerig. Wel een tikkie pathetisch misschien, want wat dacht hij nou...?

Enfin, Carl is vertrokken, en ik treur daar niet om. Hij heeft kanten die hem in sociaal opzicht bijzonder onprettig kunnen maken, hoewel ik denk dat hij - niet onder druk - een prima kerel is. Ik twijfel volstrekt niet aan de mensenkennis van zijn vriend.

Maar de 3 dames hebben wat mij betreft ook volledig afgedaan. Opzouten! Finale Marnix - Emma graag.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 8-11-2005, 19:37:02 »
Je mening over Carl kan ik met je delen. Ook ik denk dat hij in het dagelijks leven een prima kerel is.

Wat ik minder begrijp is je mening over de 3 dames. Want de afspraak Carl uit het spel te werken is niet alleen van hen drie, maar ook van de twee op winnaarseiland.
er was eens......

Offline diwa

• Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
« Reactie #399 Gepost op: 8-11-2005, 20:58:49 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::hahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah aahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha haahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahaahahahahhahahahahahahahahahahhhahhahhahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaa

joepieeeeeee joepieeeeeee bey bey kwarltje hahahahahahahahahaahha
loser , you're out     hahahahaha