Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119714 keer)

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #160 Gepost op: 11-10-2005, 08:32:33 »
Het is en blijft een smerig mannetje. Hij gebruikt anderen om zelf sterker te worden. Regels moeten in zijn voordeel gebruikt kunnen worden, anders deugt het spel niet. Het zandzakspel was me niet zo opgevallen, maar wat Douwe daar zei, snijdt hout. Zakjes zwaarder maken door ze nat te maken is niet fair, op de benen richten is gemeen. Hij was niet bezig ze van de balk af te gooien, maar om mensen te blesseren.

Het roeien was tactisch slim om achteraan te zitten, zodat hij als snel weinig hoefde te doen, zijn kampgenootjes letten toch niet op hun grote leider, dus kon hij snale stoppen.

De immuniteitsproef heeft hij slim aangepakt door op de juiste plaats te staan. Hij luisterde nl amper, hij keek naar EP. Hij haalde (probeerde) iedereen uit hun concentratie te halen door snel richting symbool te duiken. Een aantal keer zag je ook dat een aantal ook mee doken (marleen)

Hij speelt heel duidelijk het spel, maar echt fair is ie niet.

Het voedsel zoeken ook zoiets. Ja, maar als je doe boel doortrekt, die vissenkoppen waren van mij.... kleuterreactie.
Het was duidelijk dat hij zich profileerde als de goede vriendelijke jongen, die zo ontzettend veel voor de groep doet, en dus heel belangrijk is.

Hij zocht ook meteen Elbert weer op. Er zal nog wel een flinke rel ontstaan.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 11-10-2005, 08:38:04 »
Wat Douwe ::bravo:: over Carl ::ohno:: zei. Van de zandzakken nat maken en dan ook nog proberen de voeten onder de mensen uit te kegelen. Je kreeg ook nog een terugblik daar over te zien. echt wat een zielig mannetje.
Wow, I dont believe

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #162 Gepost op: 11-10-2005, 08:41:52 »
Wat Douwe ::bravo:: over Carl ::ohno:: zei. Van de zandzakken nat maken en dan ook nog proberen de voeten onder de mensen uit te kegelen. Je kreeg ook nog een terugblik daar over te zien. echt wat een zielig mannetje.

Jaa inderdaad, het was me nooit opgevallen! Maar echt een smerig mannetje! BAH!
Some light in your eyes...

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 11-10-2005, 09:49:49 »
Lieve mensen,

Stel dat Carl met al zijn smerige acties, ideetje, kontdraaiery, slijmerij en valspelerij in de finale komt. Hij denkt dan toch zeker niet dat er dan ook maar 1 persoon op hem zal gaan stemmen?! En al zeker het publiek niet, ik maak me dus geen zorgen....  8)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #164 Gepost op: 11-10-2005, 10:20:59 »
Kijk, het is een spel en er staat nergens dat je het niet sneaky mag spelen. Niet mee roeien om krachten te sparen, zandzakken met water vullen... het is niet aardig, maar er staat nergens dat het niet mag.
Alleen als je het spel zo wilt spelen, ga dan niet janken als het eens tegenzit (je krijgt een leidster boven je) of ga niet verbolgen zitten doen als iemand anders een stemafspraak maakt. Zeker niet als je daar eerst zelf ook al eens op aangestuurd hebt (wie stemt er volgende keer op Esther? Ik!!).

Dus ik blijf er bij: Carl = bah  ::ohno::   ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 11-10-2005, 11:21:16 »
Bahbah, mijn maag gaat steeds meer draaien als ik deze etter zie. Nu heeft hij ook nog geluk gehad dat hij immuniteit heeft en niet weggestemt kan worden  ::ohno::En maar slijmen bij Marnix, ik hoop echt dat hij snel zijn immuniteit kwijt is en dat hij weggestemt kan worden  ::zwaai::

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 11-10-2005, 11:32:45 »
ik werd echt gek gister tijdens de immuniteitproef. Ik WIST het gewoon, dat ie eikel zou winnen bleeeegh. ik baalde me dood! En nu zie je ook nog dat hij mensen voor zich gaat winnen, die kennen namelijk niet het echte verhaal. WAt zullen marnix maxime en de rest nu balen, nu ze de beelden allemaal gezien hebben. Als ze dat geweten hadden, dan hadden ze hem heel anders onthaald. Carl, om Johns woorden maar eens te citeren: Jij bent nog lager dan laag!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #167 Gepost op: 11-10-2005, 12:34:43 »
Citaat
die kennen namelijk niet het echte verhaal

wij ook niet, maar de balans slaat toch in carl's nadeel door denk ik.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 12:43:34 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 11-10-2005, 12:39:50 »
Ik ben zooo benieuwd hoe iedereen nu terug kijkt naar ER nu ze de hele waarheid kennen!

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 11-10-2005, 14:40:21 »
denk dat ze met net zo'n verontwaardiging en walging kijken zoals wij!!

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 11-10-2005, 15:15:59 »
Lieve mensen,

Stel dat Carl met al zijn smerige acties, ideetje, kontdraaiery, slijmerij en valspelerij in de finale komt. Hij denkt dan toch zeker niet dat er dan ook maar 1 persoon op hem zal gaan stemmen?! En al zeker het publiek niet, ik maak me dus geen zorgen....  8)

maar stel dat hij in de finale tegenover bijvoorbeeld meredith komt te staan,
dan groeien zijn kansen weer...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #171 Gepost op: 11-10-2005, 15:52:46 »
Ik hoop niet dat het hem lukt Marnix te overtuigen dat Esther een trut was... ::ohno::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 11-10-2005, 16:01:26 »
Ik hoop niet dat het hem lukt Marnix te overtuigen dat Esther een trut was... ::ohno::
Dat zal hem ook niet lukken, want Marnix heeft met Esther 2 weken in die grot gezeten en kent Esther beter dan welke kandidaat ook! :)

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 11-10-2005, 16:04:34 »
Al jaren kijk ik ER, en nog nooit ben ik zo verontwaardigd over iemand uit de expeditie.

Het is in eerste instantie een spel, absoluut, maar een spel dat sportief gespeeld moet worden, anders ben je het in mijn ogen niet waard.

Dat van die zandzakken was een keihard voorbeeld van zijn onsportiviteit, dat kan gewoon echt ontzettend pijnlijke gevolgen hebben op om iemand zijn benen te mikken! Je kan zo je hoofd stoten tegen 1 van die punten van de platformen. Echt zeer laag.

Dat van die boot, echter, waardeer ik dan weer wel aan hem, hij zat achteraan, en dat is gewoon een matige positie en zijn besluit om te stoppen met roeien en alvast een soort sprint houding aan te nemen vond ik helemaal in zijn recht.

Ik werd echt simpelweg kwaad op de manier hoe Esther uit de expeditie is "gewerkt" Ik gebruik het wordt gestemt hier niet, want die had er niet eens hoeven zijn, kans kreeg ze vanaf het begin al niet.
Maar wat mij opviel: Wim voelde zich niet lekker, en WIST dat hij de expeditie zou moeten verlaten. En in plaats van het op te geven, gaat hij 'nog ff' door. Hierdoor werd Esther in de eilandraad eruitgestemd, en ging Wim daarna weg omdat hij te ziek was.

Als Wim een beetje waardigheid had, dan was hij VOOR de eilandraad weggegaan, ja, dan zou Esther hoogst aanneembaar met een extra stem naar de samensmelting zijn gegaan en dan had ze tenminste een eerlijke kans gekregen. Lager dan dat KUN je niet gaan.
Maar dan komt hier de clue: Wim zei in zijn gesprek met Meredith en Esther dat hij niet hield van complotten en spelletjes enzo, ook Carl zei dat het spel eerlijk gespeeld moest worden, maar ik durf er gif op in te nemen dat Carl Wim heeft overgehaald om nog even ziek te blijven zodat Esther weg moest.

Bah, je zou je moeten schamen Carl, een beetje tactiek is prima, maar dit is simpelweg zielig, helemaal voor iemand van jou leeftijd. Dat glimlachje dat je deed toen je Esther eruit had gewerkt blijft hangen.

Niet dat ik bang ben dat hij in de finale komt.
Iedere speler heeft in principe 6 stemmen gekregen. Als je dus (zoals Elbert) het kamp niet meer ziet zitten, KAN je iemand mee het graf in nemen. Je gooit al je stemmen op de eilandraad op een willekeurig iemand, diegene ligt er dan hoogst waarschijnlijk uit, en dan ga jij weg. Easy peasy, en stel dat Carl 6 tegenstemmen doet, dat kan, dan is hij misschien nog in de expeditie maar heeft hij geen stemmen meer over. Nee ik schat zijn kansen laag in.

En STEL hij komt TOCH in de finale, met een beetje formidabele tegenstander, ik denk niet dat Carl veel stemmen krijgt behalve van zijn bilmaat John, en zoals ik de laatste drie pagina's lees walgt iedereen van hem, dus stemmen van het publiek hoeft hij ook niet te verwachten.

Carl, gozer, ik mag hopen dat je er snel uit ligt.

~Tycho
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 16:24:39 door Tycho »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #174 Gepost op: 11-10-2005, 17:23:51 »
Zijk nou alsjeblieft niet over dat Carl nu aan het slijmen is om in een goed daglicht te komen, want dat zou iedereen doen als hij niet zo goed in de groep zou liggen...

Offline Squareants

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 11-10-2005, 19:08:02 »
Hij heeft toch niks verkeerd gedaan, vindt ie zelf. Dus waarom zou hij moeten slijmen?? Als ie nou ff duidelijk uitlegt waarom ze Esther hebben weggestemd dan moet ie toch gewoon in de groep worden opgenomen, maar hij weet gewoon dat hij het niet goed heeft gedaan en geen duidelijk uitleg heeft. Dus ja, dan ga je slijmen. Bleh, wat een misselijk makend mannetje is het, en idd dat vieze lachje wat ie heeft als ie wat heeft gehaald/bereikt(zie o.a. kaarsproef winnen van Esther en wegstemmen van Esther) ::kots::

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 11-10-2005, 20:50:10 »
Over Carl re pik geen woord, heb mijn tijd wel aan iets beters te besteden. Lui op de abnk liggen ofzo.

Maar over de stemtactiek.

Elbert zou wel met het stemmen op Carl kunnen stemmen, maar Carl heeft nu immuniteit. En Elbert ligt niet goed in de groep. Ik schat dus de kans niet hoog in dt Elbert mag blijven als ze weer gaan stemmen.
Dus zal Elbert zijn stemmen op een ander moeten uitbrengen. Ik hoop op Emma of meredith, en dan meer Meredith dan Emma. Maar Marleen is ook niet verkeerd.

Of hij gaat de boel verkloten en gooit 6 stemmen of Maxime, hahaha. Hij 6, Maxime 6, duel, maxime eruit... pffffff dat zou beroerd zijn.....

Ik denk niet dat Carl deze ronde gaat stemmen, om een extra stem over te houden, hij heeft nu toch immuniteit.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 12-10-2005, 00:09:15 »
Kijk, het is een spel en er staat nergens dat je het niet sneaky mag spelen. Niet mee roeien om krachten te sparen, zandzakken met water vullen... het is niet aardig, maar er staat nergens dat het niet mag.
M.b.t. dat niet roeien heb je wat mij betreft gelijk. Vond ik eerlijk gezegd zo erg niet. Van de nood een deugd maken, zogezegd.
Maar natte zandzakken op benen mikken? Dat is geen spel. Dat is iemand trachten te verwonden of in ieder geval pijn te doen. Douwe deed het niet, en die haalde zeker geen slechtere resultaten in dit spel. Dus had deze actie niets met spelresultaten te maken.

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #178 Gepost op: 12-10-2005, 00:20:31 »
Ik ben zooo benieuwd hoe iedereen nu terug kijkt naar ER nu ze de hele waarheid kennen!

Daarom wou ik ook weten of en wanneer er weer van die afleveringen komen waarin ze terug kijken  ::jaja::

Of hij gaat de boel verkloten en gooit 6 stemmen of Maxime, hahaha. Hij 6, Maxime 6, duel, maxime eruit... pffffff dat zou beroerd zijn.....

Volgens mij heeft Maxime nog steeds z'n briefje waarmee hij in het spel kan blijven... die heeft hij toen in het begin immers gewonnen  :-\\

Offline cobie

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 12-10-2005, 02:16:18 »
Een berichtje voor Carl zelf. Tijdens de uitzending gisteren opperde hij dat hij door een aantal mensen kwaad werd aangekeken door wat er bij de wegstemming, en dergelijke, van Esther was gebeurd. "Jullie kennen me niet en dat is niet eerlijk. Leer me eerst kennen voordat jullie een oordeel geven". Weet je wel wat je daar heb gezegd Carl. Ongeveer de gelijke woorden heeft Esther gebruikt nadat ze door ER tot leider werd gemaakt. Die kans heeft ze zeker van jou niet gekregen. Hier verwijt de Pot de Ketel dat hij zwart ziet. Een koekje van eigen deeg Carl. Dan weet je ook meteen hoe dat voelt. Esther kreeg geen kans, waarom moet jij die dan wel krijgen. Zou je onverhoopt in de finale komen (dat kan ik me niet voorstellen) dan zul je toch wel aan het stemgedrag van de kijkers zien wat je allemaal (samen met John) hebt teweeg gebracht. Hoe leg je dit trouwens uit aan je kinderen en echtgenote. Leuke pappa en man ben je. Kan je vrouw nog wel boodschappen doen. En de kinderen zullen hier toch ook zeker opmerkingen over krijgen op school of zo. Zielig voor ze hoor.