Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119708 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #140 Gepost op: 6-10-2005, 18:44:09 »
Go Carl!!

Een mede-Arendonkenaar steun ik natuurlijk door dik en dun!  ::ok::

Nog steeds?  ??? ;)
Nog even niks.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #141 Gepost op: 6-10-2005, 23:55:17 »
Ik schaam me om Arendonkenaar te zijn.  :\'(

Denk het niet. Robbie beetje last van dwarsliggen misschien?  ;) ::rofl:: :-*
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 7-10-2005, 06:55:07 »
Een misselijke vent. roepen dat iedereen gelijk zou moeten zijn, maar nadat hij gewonnen had van Esther, was ie net een beetje meer dan de rest.
Paranoia, afgunst, angst, heeft ie kennelijk ook. Hij kon het echt totaal niet hebben dat het andere team Ether probeerde te steunen.

Carl is een slechte verliezer, en nog erger, een slechte speler. Hij kan het niet hebben als het spel in zijn nadeel ontwikkeld. Heeft hij voordeel, dan is er niets aan de hand, en moet de rest zich niet aanstellen. Hij valt wel heel erg door de mand door zijn uitdaging aan Esther. Vorige keer nadat John haar had uitgedaagd zei hij dat als ze zou winnen, dat ze haar immuniteit dan wel moesten accepteren. Dus het was toch persoonlijk, en waarschijnlijk was ie ook bang om weggestemd te worden. Wel een grote drogreden, "Voor John, de groep en misschien ook een beetje voor mezelf ga ik je uitdagen" Een uitspraak om van te koken.

Mocht hij de samensmelting halen, dan kun je erop rekenen dat hij het moeilijk zal krijgen. Hij zal de blaren op zijn tong moeten praten om zich nog geliefd te maken. Maar de onruststoker die hij is, zal hij zich niet lang in kunnen houden, en wel een ander weg proberen te treiteren. Hij is onverbeterlijk, hij kan niet met mensen omgaan die hoger in een groep staan. Hij wil de leider zijn, alleen zal hij die positie na de samensmelting nooit in kunnen nemen. En dat zal hij nooit kunnen accepteren.

« Laatst bewerkt op: 7-10-2005, 07:22:25 door Hoosh »
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #143 Gepost op: 7-10-2005, 12:10:57 »
Ik denk dat Carl het niet ver schopt meer omdat Marnix met hem wil afrekenen denk ik  :)

« Reactie #144 Gepost op: 7-10-2005, 23:01:49 »
I sure hope so. En ik hoop dat Wim en Meredith uit zichzelf de aftocht blazen. Dan blijft Marleen over, en die vind ik nog wel te pruimen.
hmhhm is ook een meeloper
ik had van haar wel meer verwacht om esther toch een beetje te steunen
gegroet alfred j kwak

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 9-10-2005, 13:48:05 »
wat een sukkel om te zeggen dat alleen marnix  esther kent hij vergeten douwe
die ook op dat eiland zat
kolibri

Offline Squareants

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 10-10-2005, 21:48:20 »
BLEH, wat een geniepige man is dat zeg. En die gaat het jammer genoeg nog ver schoppen, want hij krijgt langzaam de mensen op z'n hand zeker nu die met marnix alleen op een eiland is.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 10-10-2005, 21:51:28 »
Ben het helemaal met Douwe eens: Carl is onsportief.
Hij heeft maar een doel voor ogen: Robinson worden.

Al wordt ie het: een waardige Robinson zal het zeker nooit zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #148 Gepost op: 10-10-2005, 22:06:42 »
maar het waren wel zijn visse(n)koppen.....kinderachtig ook nog....bluhhhh
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #149 Gepost op: 10-10-2005, 22:24:41 »
@Cynneke, dat is ook het doel van het spel , Robinson worden. Helaas zijn er in de wereld alltijd mensen die dat op hun eigen wijze doen. Tegen het rantje van eerlijk. Maar het is toch knap dat er altijd anderen zijn die hij meekrijgt. Nu Maxime weer. Onvoorstelbaar, of het moet een strategie van Maxime zijn. Blijf het erg jammer vinden dat Carl immuniteit heeft gekregen. Ik vraag me af of deze meegaat naar de volgende eilandraad. Ik hoop van niet ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 10-10-2005, 22:35:32 »
Ik heb zooooooooo zitten duimen dat Elbert die proef zou winnen! En dan wint die idiote slang van een Carl!! Hij is zo'n geniepig, kinderachtig, egoļstisch, misselijk mannetje!
Maar vergeet niet dat in de voorgaande afleveringen wij via die geweldige belshow konden stemmen wie de winnaar zou worden...........het maakt me niet uit tegenover wie hij dan zit/staat: hij wint niet als het aan mij ligt!
En dat gedoe met die vissenkoppen....echt zielig gewoon. Douwe daar zo'n hele fuik in elkaar vlechten, en dan halen ze die koppen eruit en gooien dat ding daar op die rotsen alsof het niks is....ik vond het echt een beetje ondoenlijk om Douwe vervolgens dat ding van de rotsen te zien plukken

Offline Robarbo

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 10-10-2005, 22:37:17 »
Ondanks het feit dat Carl al redelijk veel van zijn smerige en lage trekjes had laten zien tijdens de uitzendingen waarbij zijn billemaatje John nog van de partij was, heeft ie er vandaag toch nog een schepje opgedaan voor mij;

Wat een rat en laag schepsel...

Beetje achteruit leunend in de boot gaan zitten "om zo krachten te sparen voor de sprint naar de tafel"... En maar volhouden dat het spel eerlijk gespeeld moet worden.

Voor mij absoluut de eerste die op de nominatie staat om voor mijn part terug gestuurd te worden naar belgie; te voet wel te verstaan!

Ik heb geen idee of er dit jaar een ander soort van screening plaats gevonden heeft, maar sinds de jaren dat ik ER volg, heb ik mij nog nooit op een dergelijke manier geergerd aan karakters als John en Carl...

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik wilde het toch even kwijt!

Groet voor iedereen behalve natuurlijk Carl en John!

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 10-10-2005, 22:38:23 »
Ik vond de analyse van Douwe wel mooi met dat ene spel van die zandzakken. Was mij nooit zo opgevallen, en natuurlijk is het nu wel even mooi in beeld gebracht, maar toch. Hij deed het toch! hebben er een paar een paar goede smakken gemaakt.

Dus, Carl je speelt idd het spel niet eerlijk.  ::niet-ok::

Oh ja, en Carl flink op zoek naar eten??? Ook al in het oude kamp?? Vandaar dat de voorraad op was!!  ???

Verder heeft je de uitdaging tegen Esther toch nog verder goed gedaan voor de immuniteit....(gefrustreerde Sjappie!!...  >:( )

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 10-10-2005, 22:39:26 »
Ik denk dat Carl het niet ver schopt meer omdat Marnix met hem wil afrekenen denk ik  :)

Nou maar Carl is wel iemand die strijdt voor immuniteit dus denk dat die er nog wel even inblijft.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #154 Gepost op: 10-10-2005, 22:41:08 »
Ach ja... Ik vind niet eens zo'n lul meer... Elbert is een aardige vent, maar zoals je nu weer ziet: hij voert geen flikker uit... En Carl had misschien wel gelijk en was dus Elbert de oorzaak van de ruzies tussen hem en Carl.
Verder met Esther weet ik het niet, maar volgens mij is de hele ruzie tussen Esther en de rest van het kamp begonnen bij John en heeft John Carl er mee in getrokken.
Nou hopen dat ik niet al te veel negatieve reacties krijg ::tandpastasmiley::

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #155 Gepost op: 10-10-2005, 22:42:08 »
Ondanks het feit dat Carl al redelijk veel van zijn smerige en lage trekjes had laten zien tijdens de uitzendingen waarbij zijn billemaatje John nog van de partij was, heeft ie er vandaag toch nog een schepje opgedaan voor mij;

Wat een rat en laag schepsel...

Beetje achteruit leunend in de boot gaan zitten "om zo krachten te sparen voor de sprint naar de tafel"... En maar volhouden dat het spel eerlijk gespeeld moet worden.

Voor mij absoluut de eerste die op de nominatie staat om voor mijn part terug gestuurd te worden naar belgie; te voet wel te verstaan!

Ik heb geen idee of er dit jaar een ander soort van screening plaats gevonden heeft, maar sinds de jaren dat ik ER volg, heb ik mij nog nooit op een dergelijke manier geergerd aan karakters als John en Carl...

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik wilde het toch even kwijt!

Groet voor iedereen behalve natuurlijk Carl en John!

Ik snap jullie niet hoor. Vooropgesteld dat ik helemaal geen Carl fan ben, maar nou mag er ineens geen strategie meer in het spel gebruikt worden. Het moet ineens helemaal eerlijk worden gespeeld. Maar van strategie hangt de laatste jaren ER toch helemaal van aan elkaar. Carl is gewoon akelig slim bezig. Hij zat op de meest onvoordelige plaats in de boot en heeft gepoogd om zijn positie zo voordelig mogelijk te maken. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. Tragisch desalnietemin dat hij weer een ronde verder is.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #156 Gepost op: 10-10-2005, 22:50:25 »
Ik snap jullie niet hoor. Vooropgesteld dat ik helemaal geen Carl fan ben, maar nou mag er ineens geen strategie meer in het spel gebruikt worden. Het moet ineens helemaal eerlijk worden gespeeld. Maar van strategie hangt de laatste jaren ER toch helemaal van aan elkaar. Carl is gewoon akelig slim bezig. Hij zat op de meest onvoordelige plaats in de boot en heeft gepoogd om zijn positie zo voordelig mogelijk te maken. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. Tragisch desalnietemin dat hij weer een ronde verder is.
tuurlijk! ik had misschien wel het hele stuk niet meegeroeit! ik neem het hem ook niet kwalijk...

Offline diwa

• Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
« Reactie #157 Gepost op: 11-10-2005, 07:40:38 »
het is een eikel punt uit
je mag altijd strategie gebruiken maar wat hij geflikt heeft daar heb ik geen enkel respect voor dus eruit met die eikel ,dat hij thuis de makro gaat uithangen(huisman hahahahaha ) nen dopper en profiteren van zijn vrouw . ::niet-ok::

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #158 Gepost op: 11-10-2005, 08:24:26 »
De gerechtigheid komt nog wel!

Wat een kwal zeg!
Some light in your eyes...

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 11-10-2005, 08:27:51 »
Ik vind hem juist na het zien van de aflevering  alleen maar verder in waarden dalen...Wat een vreselijke kerel!!!
ohohohw,wat probeert hij nu zijn hachie te redden door zich  in te slijmen en dan zul je zien dat het hem ook nog lukt om mensen compleet mee te krijgen ,bleeeeehhh