Nieuws Volg en like ons op Facebook!
ER kwam volgens mij eerst in een Scandinavisch land, dus ik denk niet dat EP dat bedacht heeft.
Ja, Strix, klopt. Denk dus niet dat Ernst-Paul enkele jaren geleden naar Zweden trok en daar tegen Strix zei:"Hey waarom zetten we niet een hoop mensen op een eiland ofzo?"
ER kwam volgens mij eerst in een Scandinavisch land, dus ik denk niet dat EP dat bedacht heeft. En Peking Expres is voornamelijk uit het brein van Ludo Poppe ontsproten dacht ik.
Excuseer, maar behandelt dit item de nieuwe presentatrice of...?En daarover kan ik kort zeggen: Roos ruuuuules!! Wat een klasse en uitstraling!En over Lotte: gelieve dringend logopedie te volgen want met je lispel-S werk je nu al op de zenuwen. Gelieve ook je klemtonen juist te leggen en doe naturel en dus niet zo geforceerd!En zeggen dat zij al heel wat presentatiewerk deed op de 'hollandse tv'. 't Is er alvast aan te horen. Jammer!
Maar voor Vlaanderen is het dus andersom. Daar deed Roos alle voice-overs en alle presentaties aan het begin van de aflevering (waar telkens in het kort nog eens verteld wordt wat er geburd is enzo).In Vlaanderen is EP de "sidekick".
In dat geval is Vlaanderen er denk ik niet op vooruit gegaan.
sorry dat k nog terug kom op wat anders. Maar de meeste die nu ER maken, zijn nieuwe mensen. Veel zijn bij TI gaan werken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
948 gasten en 3 vaste bezoekers