Auteur Topic: Expeditie Robinson 2005!  (gelezen 48302 keer)

Offline Southside

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • south=young
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #80 Gepost op: 4-08-2005, 18:33:37 »

... ik weet het.........

...( zucht! )............

ben erg benieuwd wie jij bent... ?
« Laatst bewerkt op: 4-08-2005, 18:39:27 door Southside »

Offline Southside

• Forumlid
  • south=young
« Reactie #81 Gepost op: 4-08-2005, 18:35:23 »
we moeten een beetje geduld hebben ,de kandidaten krijgen we binnenkort te zien,kan niet wachten... ;)

Offline Rockin' Rietveld

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 4-08-2005, 20:33:15 »
ben erg benieuwd wie jij bent... ?

Een trouwe fan....
« Laatst bewerkt op: 4-08-2005, 20:38:34 door Rockin' Rietveld »
...why wouldn't this work out the way it should...

Offline Southside

• Forumlid
  • south=young
« Reactie #83 Gepost op: 4-08-2005, 22:59:16 »
we spreken elkaar wel prive is beter.... 8)

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #84 Gepost op: 10-08-2005, 15:50:10 »
STEL DAT ze nu nog bezig zijn... dag 45 is al bezig

Offline king louie

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 10-08-2005, 22:43:28 »
STEL DAT ze nu nog bezig zijn... dag 45 is al bezig
Het is zeker afgelopen, het heeft 46 dagen geduurd...
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline ikkuhbender

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 11-08-2005, 16:38:34 »
Het is zeker afgelopen, het heeft 46 dagen geduurd...

nu is dag 46 ja

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 11-08-2005, 20:56:43 »
Het is afgelopen  ;D

lees dit

Expeditie Robinson: het realityprogramma begint aan een nieuw leven bij KANAALTWEE. Lotte Verlackt, onze nieuwe Vlaamse presentatrice, is nog maar enkele uren terug uit Maleisië waar de afleveringen werden gedraaid. Inhoudelijk blijft het programma hetzelfde: loodzware proeven die het uiterste van de mens vragen. Deze keer koos men voor een 'battle' der generaties, ofwel jong tegen oud. [showbizz site]http://www.showbizzsite.be/start/newsdetail.asp?D=26068

En morgen komt de nieuwe site van Talpa online en ik denk ook een aparte site van Expeditie Robinson. Dus hopelijk ook info over de kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 11-08-2005, 21:48:29 door SaNdeR. »

Offline ikkuhbender

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 12-08-2005, 12:34:30 »
Het is afgelopen  ;D

lees dit

Expeditie Robinson: het realityprogramma begint aan een nieuw leven bij KANAALTWEE. Lotte Verlackt, onze nieuwe Vlaamse presentatrice, is nog maar enkele uren terug uit Maleisië waar de afleveringen werden gedraaid. Inhoudelijk blijft het programma hetzelfde: loodzware proeven die het uiterste van de mens vragen. Deze keer koos men voor een 'battle' der generaties, ofwel jong tegen oud. [showbizz site]http://www.showbizzsite.be/start/newsdetail.asp?D=26068

En morgen komt de nieuwe site van Talpa online en ik denk ook een aparte site van Expeditie Robinson. Dus hopelijk ook info over de kandidaten.

Talpa teletekst was gisteren al een feit... erg veel zin in morgen 8 uur Talpa ::tandpastasmiley::

Offline cameltrophy

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 13-08-2005, 14:36:03 »
ik weet niet of we zo blij moeten zijn dat ER bij talpa wordt uitgezonden. ik hoorde gisteravond John de Mol bij nova vertellen over al zijn nieuwe plannen. Hij vertelde dat hij overweegt om bijvoorbeeld bij ER niet alles op TV uit te zenden. Bepaalde beelden zijn alleen op internet (en tegen betaling!) te zien. Natuurlijk zullen dit dan net de cliffhangers zijn, of beelden waarover op tv wordt iets gesuggereerd, zodat je als nieuwsgierige fan gedwongen wordt tegen betaling op internet verder te kijken. Nee, dit soort uitgemelk en misbruik van waar tv voor bedoeld is, vind ik niet leuk. Ik kijk tv omdat ik daar wil zien wat er gebeurd en dan moet ik niet ook nog eens op internet hoeven te kijken, waar heb ik anders tv voor???

Offline ikkuhbender

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 13-08-2005, 16:13:08 »
ik weet niet of we zo blij moeten zijn dat ER bij talpa wordt uitgezonden. ik hoorde gisteravond John de Mol bij nova vertellen over al zijn nieuwe plannen. Hij vertelde dat hij overweegt om bijvoorbeeld bij ER niet alles op TV uit te zenden. Bepaalde beelden zijn alleen op internet (en tegen betaling!) te zien. Natuurlijk zullen dit dan net de cliffhangers zijn, of beelden waarover op tv wordt iets gesuggereerd, zodat je als nieuwsgierige fan gedwongen wordt tegen betaling op internet verder te kijken. Nee, dit soort uitgemelk en misbruik van waar tv voor bedoeld is, vind ik niet leuk. Ik kijk tv omdat ik daar wil zien wat er gebeurd en dan moet ik niet ook nog eens op internet hoeven te kijken, waar heb ik anders tv voor???

dat betalen zal wel mee vallen... en het is nog altijd je eigen keuze of je dat doet ja/nee (niet dat ik dat zal doen)... en als niemand daar voor gaat betalen, schaffen ze het van zelf wel af... en wat op internet staat om te betalen, dat haalt 1 iemand van het internet af en die zet dat op zijn site of op andermans site

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #91 Gepost op: 13-08-2005, 19:43:14 »
Ik blijf erbij: een All stars sucks::niet-ok::
Dat gaat zo ontzettend saai worden. Al diezelfde mensen opnieuw, al datzelfde gezaag opnieuw, je kan al de reacties anticiperen, wat is daar nu nog boeiend aan?!
Als ze per sé aan recyclage willen doen, dat ze dan één eiland met all stars doen, en één eiland met nieuwkomers. Dan is er tenminste nog een reden om te kijken naar dat programma...

Sorry dat ik een beetje laat reageer maar hoe kom je erbij dat de All stars saai zo gaan worden? Juist helemaal niet! Ik zou ook benieud zijn hoe ze het spel nu zouden gaan spelen ! Ook zou ik blij zijn om mij favorieten weer terug te zien!! ( PETER!, robin, giovanni en raymond! Dus vind het echt ontzettend jammer dat All-stars niet door gaat had er zo op verheugd dan nog maar een jaartje wachten!

Offline Rudolf

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 13-08-2005, 21:26:24 »
hallo mensen

Ik heb gehoord dat er  twee soorten robbinson-programma's op tv komen in Belgie.
Is dat echt waar of hoe zit dat???
En als het waar is, komen allebei de series dan ook op de Nederlandse tv???? ??? ??? ??? ??? ???

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 14-08-2005, 00:55:07 »
Dat is bij Survivor al jáááren (maar dan niet tegen betaling). Die clips die online staan zijn erg saai. Saaie interviews of iemand die een vis heeft gevangen enzo. Ze gaan heus geen cliffhangers en belangrijke dingen online zetten, omdat er toch nog redelijk veel mensen geen internet hebben of er niet zo gedreven mee zijn. Die missen dat dan allemaal en kijken vervolgens niet meer.
Alles zal gewoon normaal blijven en extra filmpjes over het overleven ofzo (die niks of weinig met het spel te maken hebben) komen dan online. Ze kunnen niet anders, want ze zullen veel kijkers mislopen als ze de belangrijke filmpjes online zetten.

Bovendien doen ze het bij kanaaltwee niet zo en ze gaan geen half product uitzenden op kanaaltwee (met half product bedoel ik dus: zonder die cliffhangers en belangrijke filmpjes)

Dus niet te snel oordelen aub.

Offline dorus

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 15-08-2005, 15:44:12 »
hoi hoi vraagje,

Welke nederlandse deelnemers doen er mee???
Ik hoorde dat een oude vriendin er aan mee deed?? Maar kan haar nergens in de demo terug zien...
groetjes dorus

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #95 Gepost op: 15-08-2005, 20:18:42 »
hallo mensen

Ik heb gehoord dat er  twee soorten robbinson-programma's op tv komen in Belgie.
Is dat echt waar of hoe zit dat???
En als het waar is, komen allebei de series dan ook op de Nederlandse tv???? ??? ??? ??? ??? ???

Waarschijnlijk wordt daarmee het nieuwe realityprogramma bedoeld dat Net5 als alternatief gaat brengen vanaf begin september :) Dat heet Terra Incognita en komt ook in België op VT4.

Wij hebben hiervoor een mooie dochtersite in het leven geroepen waar je kan lezen wat het inhoudt.
Ook staat er een link naar de trailer ervan :) ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 15-08-2005, 20:21:16 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline moltje

• Forumlid
deelnemers??
« Reactie #96 Gepost op: 16-08-2005, 17:17:44 »
Wanneer worden de deelnemers bekendgemaakt?

Offline boun-ty

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 16-08-2005, 22:42:53 »
heeej, ben net superblij dat de expeditie robinson site het weer doet bij mij!! hij deed het al een tijdje niet meer.. maarja ik ben heeeel erg fan van ER maar vraag me af of ze nog steeds ER hebben als ik 18 ben  ::hypocriet:: hoop het wel, ben nou nog maar 14 ( bijna 15 ) heb alle seizoenen gevolgt behalve het eerste, ik moest vroeg naar bed, en dat was meestal precies als ER begon  ::oink:: ::ohno:: maar zal voortaan iedere dag op het forum komen hier haha xxx myrthe

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
Re: deelnemers??
« Reactie #98 Gepost op: 21-08-2005, 16:16:40 »
Wanneer worden de deelnemers bekendgemaakt?

Ik heb t idee dat Talpa daar nogal geheimzinnig over doet, op andere sites is ook maar één deelnemer bekend, ene Douwe Popma...!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #99 Gepost op: 21-08-2005, 18:46:38 »
Er is overleg met Talpa, wanneer er meer is, horen jullie meer!!