Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze daar over nagedacht hebben Carl zou daar wel over nagedacht hebben, die zou dat van te voren allemaal geanaliseerd hebben..
ik had eigenlijk verwacht dat hij als verassing nog 2 stemmen voor Marleen eroverheen had geknald...
Waarom dacht je dat dan...?dat senario had ik me nog totaal niet voorgesteld...
leek me wel leuk, beetje onverwachte wending, maar jah... als je met je snuffert voor de tv zit denk je anders dan hun daar he
Toen ze Emma erbij riepen,was ik echt ff bang dat ze mee mocht stemmem Dat had natuurlijk het einde voor Fleur betekend
ik had het een leukere stunt gevonden als Marnix niet was gaan stemmen zo van "ik hoef niet te gaan want ik wil niet stemmen"of als hij de andere 2 ook 1 stem had gegeven...
De deelnemers mogen per eilandraad meerdere stemmen uitbrengen maar slechts op een persoon
Het was tenslotte ook Marnix' idee om alles op alles te zetten om Carl eruit te werken. Nu zijn Marnix en Emma voor de anderen niet te verslaan.
Ik denk dat er volgende week ook nog iets gaat gebeuren met de stemmen van de reeds weggestemden... Dus de stemmen vanCarl (nog 6) van Maxime (nog 6) en ook nog van Elbert (hoeveel hield hij er nog over ?)
Toen ze Emma erbij riepen,was ik echt ff bang dat ze mee mocht stemmem Dat had natuurlijk het einde voor Fleur betekend maar gelukkig zit die er nog in Wel jammer dat Meredith moest vertrekken,vond haar een sterke kandidaat (meestal)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
494 gasten en 3 vaste bezoekers