Auteur Topic: [Column]'Een terugblik' door Empty Village  (gelezen 5326 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Column]'Een terugblik' door Empty Village
« Gepost op: 4-12-2004, 16:44:03 »
Lees hier de laatste column van Empty Village over het terugkijken op deze expeditie. :D

Namens de crew wil ik Empty Village ontzettend bedanken voor het schrijven van zijn wekelijkse columns! ::jaja::
Heel erg leuk dat je dat hebt willen doen Empty Village!! ::ok::

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
[/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: [Column]'Een terugblik' door Empty Village
« Reactie #1 Gepost op: 4-12-2004, 18:19:21 »
kan het bovenstaande alleen maar onderschrijven!! ik heb je verhaaltjes met veel plezier gelezen ::jaja:: ::bravo::
er was eens......

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #2 Gepost op: 4-12-2004, 18:45:20 »
Prachtig Empty Village, bedankt jongen...en jij een sterke aanhanger van Klaar, je ziet haar terug in de Allstars, en kan je genieten van haar fantastische uitspraken... En wij...hopelijk van je gezellige columns... Ondertussen misschien tot op de fandag en anders een fantastisch jaareinde.....
Bedankt van Daino...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2004, 11:52:28 »
Prima gedaan.. Emptyvillage.   ::ok::

Jij zou schrijver moeten worden....of ben je dat mischien al ???

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2004, 12:32:52 »

:o :-[ ::trots:: ::trots::

Beste forumbezoekers,

ik heb enige tijd het forum niet meer kunnen bezoeken door tijdgebrek. Ik schreef hier mijn columns over ER 2004, ik heb een paar columns over Klaar (wie anders) geschreven voor een website over Klaar. Maar daarnaast ben ik Bestuurslid, PR-man, redacteur / schrijver voor een raskattenblad  Daarnaast heb ik ook nog een drukke betaalde baan  ::niet-ok:: Ik zit nu eindelijk weer eens even dit forum door te spitten en ik ben heel erg blij met jullie reacties  ::trots::

Ik ben sinds mijn jeugd al een amateurschrijver en heb overal een  mening over...
Onlangs ben ik gestart met een Nederlandse en Engelstalige weblog om meer van mijn schrijfselen online te zetten: http://emptyvillage.blogspot.com/ of  http://emptyvillage-english.blogspot.com/

Maar daarnaast kan ik nu meedelen dat ik ook na ER voor dit forum een column blijf schrijven. Waarschijnlijk wordt het een bijna wekelijks fenomeen over alles wat mijn aandacht trekt.  En zoals altijd reacties zijn welkom !

Gek zijn is gezond

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-12-2004, 12:45:57 »
hartstikke leuk Emptyvillage..ik kijk uit naar je columns ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2004, 13:05:07 »
EmptyVillage ik wil jouw hartstikke bedanken voor je leuke colums en tot gauw bij de Allstars he doei doei x Nicky  ::joehoe::

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #7 Gepost op: 6-12-2004, 16:06:42 »
Echt heel cool!! Bedankt :)
Some light in your eyes...

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 7-12-2004, 11:34:32 »

:o :-[ ::trots:: ::trots::

Beste forumbezoekers,

ik heb enige tijd het forum niet meer kunnen bezoeken door tijdgebrek. Ik schreef hier mijn columns over ER 2004, ik heb een paar columns over Klaar (wie anders) geschreven voor een website over Klaar. Maar daarnaast ben ik Bestuurslid, PR-man, redacteur / schrijver voor een raskattenblad  Daarnaast heb ik ook nog een drukke betaalde baan  ::niet-ok:: Ik zit nu eindelijk weer eens even dit forum door te spitten en ik ben heel erg blij met jullie reacties  ::trots::

Ik ben sinds mijn jeugd al een amateurschrijver en heb overal een  mening over...
Onlangs ben ik gestart met een Nederlandse en Engelstalige weblog om meer van mijn schrijfselen online te zetten: http://emptyvillage.blogspot.com/ of  http://emptyvillage-english.blogspot.com/

Maar daarnaast kan ik nu meedelen dat ik ook na ER voor dit forum een column blijf schrijven. Waarschijnlijk wordt het een bijna wekelijks fenomeen over alles wat mijn aandacht trekt.  En zoals altijd reacties zijn welkom !

Zie je ... dat ik gelijk had dat jij een schrijver bent van beroep...  ::rofl::  het kon ook niet anders ,jij doet het zo professioneel     ::ok::
Nou ...heb ik mensenkennis of niet     ::rofl::