Auteur Topic: Muziek ER 2004  (gelezen 27092 keer)

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Tune Er: waar komt die muziek vandaan?
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2004, 23:21:16 »
Kan het zijn dat het stukje dat je hoort tijdens de eilandraad ook in Master and Commander zit. Dat is die film met Russel Crowe op het schip (erg goed trouwens, voor wie van dat soort films houdt.) Dat liedje met die trommels. Weet iemand dat?

Offline roadie

• Forumlid
  • onkruid vergaat niet
« Reactie #21 Gepost op: 16-11-2004, 11:50:45 »
Het enige liedje dat ik ken uit Master and Commander is The far side of the sea

Offline Elizabeth.G

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 18-11-2004, 21:39:03 »
De tune van expeditie robinson..... ahhhh heerlijk!
En als je weet hoe het heet is het nog leuker, en laat ik nou net weten hoe het heet.
Het komt inderdaad uit de film the rock. maar het nummerzelf heet echter "hummel gets the rockets" Wie de film kent weet wie hummel is en welke rockets het zijn. Het nummer duurt ongeveer 6 minuten en volgens mij gebruiken ze bij er alleen dat nummer maar vaak een stukje dat niet idereen kent. (volgens mij dan he ik sta open voor andere ideën). Nou moet ik zeggen dat ik alle drie de films heb: the rock, pirates of the caribbean, en master of comander. Maar ik herken alleen hummel......
when the going gets tough, the tough get going!

Offline vraag

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2004, 22:27:12 »
We zullen zien, Elizabeth - of beter gezegd: horen. Ik heb de cd van de week besteld. Hummel of The Tunnel, als die tune erop staat zal ze er blij mee zijn.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2004, 22:29:09 door vraag »

Offline ruudbosch2

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2004, 22:06:17 »
Hey, veel van de muziek is uit pirates of the caribean. Ik heb de film al 3 keer gezien en luister de muziek best vaak want die heb ik op mijn computer staan.  ::trots::

Offline Nikki

• Forumlid
  • Everyone hail to the pumpkin song!
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2004, 22:29:27 »
Wat leuk! Ik vroeg me ook al een tijdje af waar dat muziekje vandaan kwam.
Ik herkende alleen de muziek van PotC.

@Oompah loompah:
Volgenmij niet. Het komt zeer zeker van Pirates of the Caribbean.
Ik heb laatst Master & Commander gezien, en ik herkende niets.
Maar ik kan t fout hebben :)
- I am the one hiding under your bed..

Offline vraag

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2004, 01:57:59 »
Ik heb de soundtrack van The Rock besteld, over een paar dagen moet-ie binnenkomen. Ik laat nog wel weten of het inderdaad de muziek was die ik zocht.

Offline koekiemonster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #27 Gepost op: 27-11-2004, 23:16:45 »
De finaletune van Expeditie Robinson is van Gladiator, het nummer heet The Battle!!!

Offline vraag

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2004, 23:23:16 »
Dagdag

Vanavond heb ik de soundtrack cadeau gedaan (en pas toen kon ik er ook naar luisteren). Mijn vriendin en ik zijn het er _helemaal_ over eens: de tune komt uit het nummer 'Hummel gets the rockets' van de soundtrack van The Rock. We horen ook stukjes elders op de plaat: de stemmingen op de eilandraad enzo. We gaan nog erg veel plezier hebben in precies terugvinden wat waar staat.

Dank jullie allemaal erg voor je hulp.

Offline wendytie

• Forumlid
Soundtrack laatste aflevering?
« Reactie #29 Gepost op: 29-11-2004, 00:16:34 »
Ik vroeg me af of iemand weet hoe het liedje heet dat gedraaid werd tijdens 2 momenten van de laatste aflevering, van vanavond: als ze wakker worden in het mangrovekamp, en als ze de mooiste momenten van Mat en Frank laten zien. Het is een zangeres met een zachte stem... ?

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Soundtrack laatste aflevering?
« Reactie #30 Gepost op: 29-11-2004, 01:48:16 »
Dat vroeg ik me ook af, wil het ook graag weten. Het leek ook wel iets van Clannad, tenminste die zangeres haar stem.

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 30-11-2004, 02:07:02 »
Hey, veel van de muziek is uit pirates of the caribean. Ik heb de film al 3 keer gezien en luister de muziek best vaak want die heb ik op mijn computer staan.  ::trots::
Klopt,Ruudbosch 2,ik heb de dvd van ''pirates of the carribean''thuis in mijn dvd-collectie,en hem al 10 keer gezien,en een gedeelte van de muziek van expeditie robinson(niet de starttune,trouwens)komt uit deze film!!!

Offline titi

• Forumlid
Re: Muziek ER 2004
« Reactie #32 Gepost op: 30-11-2004, 10:29:24 »
Ik heb ook een stukje muziek uit de film 'blueberry' herkend, als Frank in zijn bad zit (afl 12).

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #33 Gepost op: 30-11-2004, 13:17:19 »
Pirates of the Carribean heeft het ook maar geript.
Uhm...alle muziek uit PotC is origineel hoor al lijkt het vaak wel op gladiator bijvoorbeeld

Bij de proeven is ook een aantal keer matrix gebruikt, ik geloof Burly Brawl uit MxReloaded. Het meestgebruikte stuk uit PotC is het maintheme van de film. Goed te horen in oa de tracks "he's a pirate', 'Jack Sparrow' en 'the black pearl'.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline MiXXX

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 30-11-2004, 15:34:49 »
Alsjeblieft niet boos worden, want waarschijnlijk staat het hier al maar ik kom er toch niet uit.
Dat liedje met de trommels (en op de achtergrond een strijkkoor) als er 'weggestemt' word (op het scheepswrak).

Hoe heet dit liedje nou precies?
Kan iemand me alsje, alsjeblieft helpen? Ik zou deze of genen echt HEEL erg dankbaar zijn!!!

- Marnix

Offline starfucker

• Forumlid
Liedje Frank
« Reactie #35 Gepost op: 30-11-2004, 17:02:42 »
weet iemand toevallig hoe het liedje heet die je hoort als Frank in
zijn eigen "bad" zit? Zijn eigen plekje waar die ff zichzelf kan worden bedoel k dan..

::bravo::
You can close your eyes to things you don't want to see.. But you can't close your heart to things you don't want to feel

Offline MiXXX

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 30-11-2004, 19:32:41 »
Ik heb hem zelf gevonden!!

Het nummer is:

"Smoke n' oakum" uit de film: Master and Commander

Prachtig nummer! veel plezier ermee!

- Marnix

Offline titi

• Forumlid
Re: Liedje Frank
« Reactie #37 Gepost op: 1-12-2004, 16:28:46 »
weet iemand toevallig hoe het liedje heet die je hoort als Frank in
zijn eigen "bad" zit? Zijn eigen plekje waar die ff zichzelf kan worden bedoel k dan..

::bravo::

Echt niemand? Kunnen we hier iemand voor contacteren?

Offline DMX

• Forumlid
muziekje als frank in zijn privébad zit
« Reactie #38 Gepost op: 1-12-2004, 19:14:54 »
ok na enig zoekwerk heb ik volgende nummers gevonden die uit de film Blueberry komen. Het moet dus een van deze nrs zijn
http://www.musikbase.de/cd-reviews/K/Kino-Soundtracks/Blueberry/

kweet dat het er nogal veel zijn marja.

Offline Stefanielippens

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 1-12-2004, 19:47:28 »
Hey,

jullie weten zeker waarover ik het zal hebben als ik jullie vertel dat ik het liedje wanneer Frank in zijn badje zat, daar op zijn plekje waar hij alleen kon zijn, prachtig vind!
Maar alleen, van wie is dit?? Het is een super rustgevend lied met een vrouwenstem die erin zingt. Kan iemand mij aub helpen?

xxx