Auteur Topic: Proef Frank-Shandi niet eerlijk!!  (gelezen 6552 keer)

Offline real

• Forumlid
Proef Frank-Shandi niet eerlijk!!
« Gepost op: 30-11-2004, 18:45:15 »
Hebben jullie ook goed naar de laatste proef gekeken tussen Frank en Shandi??
Bleek dat alles was opgemeten hoe ver je van de paal moest staan, maar Shandi stond zeker schuiner dan Frank... :-[

Offline juf naomi

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Proef Frank-Shandi niet eerlijk!!
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2004, 18:48:42 »
Maar ze stond vast wel evenver van de paal! Als je bij de voeten meet zal het wel kloppen.
Ze is gewoon kleiner en dat is in dit geval pech hebben lijkt mij.

Offline real

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2004, 19:00:03 »
Maar dat is nou het probleem..Schijnt dat ze beide gelijke kansen zouden krijgen. Dat houdt dan in dat zij wat dichter bij de paal moest staan omdat ze kleiner is.
Het gaat om de hoek(arm/oksel) waar ze in stonden. Shandi had een grotere hoek en dus meer moeite om lang te blijven staan.

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-11-2004, 19:23:10 »
Maar dat is nou het probleem..Schijnt dat ze beide gelijke kansen zouden krijgen. Dat houdt dan in dat zij wat dichter bij de paal moest staan omdat ze kleiner is.
Het gaat om de hoek(arm/oksel) waar ze in stonden. Shandi had een grotere hoek en dus meer moeite om lang te blijven staan.

Klopt, eerste wat ik zei toen ik het zag!
Ik gun het Frank ontzettend en hij is een terechte winnaar, maar die proef was niet eerlijk, Shandi had inderdaad een veel grotere hoek!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-11-2004, 22:43:13 »
ah, vorig jaar deden gio en bjorn dezelfde proef.en toen won ook de underdog.Shandi had het moeten afmaken en maar dat deed ze niet.Ze had ook heel wat voordelen op frank:
frank had last van zijn rug,
schandi is jonger,
doed dagelijk dergelijke oefeningen voor haar hobby
ze is ook nog leniger

de grote van de hoek had veel minder invloed dan de mentaliteit.ze miste gewoon vertrouwen (na al die gemiste kansen)

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 30-11-2004, 23:32:19 »
Tja dat klopt wat Dragosh zegt.....eerlijk is eerlijk ..maar Shandi had al eerder haar kansen moeten benutten,en ik was zelfs voor Shandi... en Frank  ::ok::
Frank heeft terecht de titel verdiend...hij is een echte survior....fijne vent    ::rofl::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-12-2004, 09:45:47 »
Ik heb dit ook al aangekaart op een forum en ben ermee eens dat de proef NIET eerlijk is.
Dat Frank last van zijn rug heeft: ja, en ? Misschien had Shandi ook wel ergens last van, maar hoorde je haar daar niet over!
Eerlijker was geweest als ze beiden dezelfde hoek hadden gehad, en het niet voor Shandi moeilijker maken, omdat ze sterk is, en Frank erg zwak. Maar ja, Frank moest natuurlijk Robinson 2004 worden.
En dat gun ik hem hoor! Maar Shandi zeker ook!

Offline addict

• Forumlid
  • widm addict
« Reactie #7 Gepost op: 1-12-2004, 11:18:31 »
Tja ik ben helemaal voor shandi, maarja je hebt geluk of je hebt het niet!

Bij alle proeven heeft de één meer kans, omdat hij/zij dunner, langer, sneller of minder grote billen heeft  ;)

Dus dan kan je bij elke proef wel zeggen dat het niet eerlijk is...
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-12-2004, 11:49:21 »
ah, vorig jaar deden gio en bjorn dezelfde proef.en toen won ook de underdog.Shandi had het moeten afmaken en maar dat deed ze niet.Ze had ook heel wat voordelen op frank:
frank had last van zijn rug,
schandi is jonger,
doed dagelijk dergelijke oefeningen voor haar hobby
ze is ook nog leniger

de grote van de hoek had veel minder invloed dan de mentaliteit.ze miste gewoon vertrouwen (na al die gemiste kansen)
Goed zo,dragosh,shandinella was eigenlijk in het voordeel bij deze proef(vanwege leeftijd,lenigheid en uithoudingsvermogen etc.),maar toch heeft frank gewonnen,omdat hij zijn verstand op nul zette,en zijn blik op oneindig,en daarmee heeft hij deze proef VERDIEND gewonnen!!!!

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-12-2004, 11:51:10 »
Tja ik ben helemaal voor shandi, maarja je hebt geluk of je hebt het niet!

Bij alle proeven heeft de één meer kans, omdat hij/zij dunner, langer, sneller of minder grote billen heeft  ;)

Dus dan kan je bij elke proef wel zeggen dat het niet eerlijk is...
Daar valt niets meer aan toe te voegen!!!!!!!

Offline juf naomi

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-12-2004, 13:12:48 »
Ik vind de discussie ook eigenlijk een beetje onzinnig. We kunnen (en willen toch) er niets meer aan veranderen. Ik had het shandinella ook wel gegund, maar Frank was toch meer robinson!
Ik denk dat we het ook niet echt eens gaan worden!

Offline dis

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11 Gepost op: 1-12-2004, 14:15:37 »
men had ook kunnen zeggen dat de proef op de evenwichtsbalk niet eerlijk was want mathias had shandi met zen lomp lijf mee van den balk gezwierd.
ben blij dat frank de winnaar is en niet mathas  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-12-2004, 16:36:09 »
Heey

Ik ben oko blij dat Frank 1e is en ik heb ook gezien dat Shandi veel schuiner moest staan, maar er waren ook andere dingen zoals een kuil graven in het zand en onder de balk door kruipen enz.. Omdat Shandi dunner is als Frank kon ze zit ook makkelijker dus....!!

Offline juf naomi

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 4-12-2004, 00:06:11 »

Klopt ja, ik zag al dat een aantal mensen het er over hadden.
Ik kan een ding zeggen: Het werd opgemeten, dus zeg maar afstand en lengte enz. Maar als je goed kijkt, klopt het wel dat ik schuiner stond ja...(dus niet goed gemeten!!) ::niet-ok:: Maar ja, dat is allemaal achteraf he!!

Het antwoord van Shandinella

Daar moeten we het dan maar mee doen he!

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-12-2004, 13:28:11 »
Hebben jullie ook goed naar de laatste proef gekeken tussen Frank en Shandi??
Bleek dat alles was opgemeten hoe ver je van de paal moest staan, maar Shandi stond zeker schuiner dan Frank... :-[

het perspectief waarin gefilmd werd, was schuin. Logisch dat het lijkt dat Shandinella schuiner staat dan Frank

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15 Gepost op: 13-12-2004, 13:37:38 »
het is gewoon een nadeel dat Shandinella klein is

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2004, 13:39:40 »

mee eens  ::ok::