Hallo Mitchell
Ik heb je gisteren met de fandag in het echt ontmoet en op tv kwam echt heel anders over dan dat je in het echt bent!
Ik heb het er gisteren nog met je over gehad! Je vertelde mij toen dat veel leuke dingen van jou niet werd uitgezonden. Toen jij de afleveringen had terug gezien vond jezelf echt een Bitch maar dat is toch eigenlijk niet eerlijk?
Ik ben van mening dat ze een persoon Mitchell hebben neergezet die helemaal niet klopt dat is toch niet eerlijk!
Wat vind je er zelf van? Ik dacht eerst ook die Mitchell is echt niet aardig maar ik ben naar gisteren echt op een andere gedachte gekomen?
Dag lieve Iloverobinson fan,
Sorry voor het late antwoord maar heb een paar weekjes in het zuiden van Frankrijk op vakantie geweest...ver weg van alles, en genietend van al het lekkere eten, hihi.
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon realistisch dat je er rekening mee houdt dat ze je kunnen neerzetten hoe ze willen. Ik denk dat je een beetje jezelf moet kennen, een stabiel leventje leven en weten dat wat iedereen zal zien, hoe mensen erop reagere, niet met je echte, ware ik te maken heeft. Natuurlijk is het niet fijn dat je al die dingen leest op het internet...maar de mensen die ik in ware gedaante tegenkom en waar ze 'de echte Mitch" leren kennen...heb ik echt wel kei-toffe en lieve reacties gekregen. Zoals van jullie natuurlijk.
Nog heel veel geluk en veel meer voor 2005!!
Dikke kus,
De echte Mitch