Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Duidelijk, maar hoe zit het dan met het bellen en sms-en???Als de kijkers thuis mee kunnen stemmen, dan kan er zondagavond toch geen definitieve winnaar/winnares worden gekozen?Of komt er nog een aparte finale?
Ik hoop toch echt dat dat vorig jaar een uitzondering was, omdat het een gelijkstand was. Als er dit jaar gekozen wordt door het publiek en niet door de ex-expeditieleden dan zou ik dat een groot minpunt vinden.
Klaar kent iedereen wel, maar niet zo lang en Ernestine ja ik denk na alle verhalen enz. dat zij op Frank gaat stemmen... die heeft ze ook ff gesproken met die gewonnen proef van Frank..
Wat ik echt niet snap is dat er tussen de uitzendtijden van Belgie en Nederland een dag zit? Zeker wanneer het de finale betreft! Is daar een andere reden voor dan dat VT4 en Net5 niet tot overeenstemming kunnen komen? En waarom is dat elk jaar weer een terugkomend gebeuren?Ik vind het verbazingwekkend!
En dat is ook ...omdat het een Nederlands programma is,waardoor Belgie niet kan meestemmen,daarom komt het in Belgie ook een dag later.De belgische kannidaten hebben zich in Nederland opgegeven voor ER......
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
955 gasten en 4 vaste bezoekers