Het is een blijft televisie, het moet verkoopbaar en aangenaam blijven voor de kijker.
Ik leg me er bij neer, heb wel een wrang gevoel, maar ja het zal minderen !
Precies het is televisie en ze maken het zo aangenaam voor ons de kijkers!
Je moet je niet wrang voelen over dit Mick, je bent gewoon geweest hoe je in het echt bent denk ik alleen wat meer uitvergroot, ik mag dat wel!
Ik heb in ieder geval van je genoten alleen op sommige momenten was het iets TE voor mijn gevoel maar dat komt dan ook weer omdat het steeds zo werd uitgezonden.
Alleen diegene die het zelf hebben meegemaakt kunnen een beetje weten hoe het daar voelt om het mee te maken...voor de rest van de mensen is het makkelijk te oordelen ( including me!)...je zal het nooit zeker weten wat er echt gespeelt heeft bij ER.
Mensen moeten het niet zo serieus nemen maar ik begrijp dat dat niet altijd makkelijk is.
Ik ben ook heel direct en heb mijn hart op de tong en dat valt ook niet altijd makkelijk bij anderen.
Als mensen verder kijken dan hun neus lang is wordt het wel gewaardeerd tenminste dat is mijn ervaring.
En mensen die zich ergeren aan je moeten misschien eens in de bekende spiegel kijken
Groetjes
Sandra