Auteur Topic: [Kandidaat Be] Frank  (gelezen 34454 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #20 Gepost op: 29-09-2004, 10:14:31 »
sympathieke gast hoor, maar zijn gedrag werkt wel op mijn lachspieren.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline yathaia

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2004, 00:57:10 »
Frank houdt als "indiaan" van de natuur.
Hij krijg echter meer natuur als hem lief is.
Lijkt me wel een sympatieke gast, dus Frank is (na aflevering 1) mijn favoriet.

Frank krijgt niet meer natuur dan hem lief is... hij is dat gewoon mede dankzij zen hobby

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 4-10-2004, 01:50:58 »
Ik vind Krank OKE.......zonder zijn 2lapjes wat hij droeg vanavond...... ::niet-ok:: daar heeft hij het figuur toch niet voor ::rofl::
Hij is net niet ,,Winnetou,,  ::bravo:: dan zou dat wel kunnen.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 4-10-2004, 02:47:34 »
Lees ik het weer van Frank gehuld in 2 lapjes.. is mij totaal ontgaan  vanavond.. of misschien let je daar als man gewoon niet op ???

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-10-2004, 09:45:16 »

::)

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2004, 11:00:01 »

::)
Jammer ....maar doe dit niet Frank ....het ziet niet uit ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2004, 22:31:55 »
Ik zag dat wel en vond wel dat dat bij zijn robinsonstatus paste.. Sorry. hoor mensen... Ik wou dat ik iemand in mijn groep had die zorgt voor dag en dauw voor krabbetjes en lekkere vis.... Frank , ik denk dat hij een man uit de duizend is...
Terecht voor mij Robinson 2004....
Go Frank, hou vol man !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2004, 18:28:37 »
Jammer ....maar doe dit niet Frank ....het ziet niet uit ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik hoop voor jullie dat Frank nog lang mag genieten van zijn gedwongen dieet (mede dankzij de 3 moerasketiers!). Wie weet hoe het hem staat als hij straks slank en vrij in de finale staat?!?  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2004, 20:52:17 »
Elke keer als ik Frank zie (al dan niet met lapjes) schiet het liedje "Mother nature“s Son" van The Beatles in mijn hoofd...
Angel of the first degree

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #29 Gepost op: 5-10-2004, 22:38:38 »
Frank wordt met de weken mee belangrijker voor de groep hij mag van mijn cker winnen

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2004, 22:57:47 »
Mijn sympathie voor Frank woprdt groter met de week. Leuk om naar te kijken, ook een echte survivaller...kanshebbertje als hij zo doorgaat!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2004, 00:02:17 »

Ik hoop voor jullie dat Frank nog lang mag genieten van zijn gedwongen dieet (mede dankzij de 3 moerasketiers!). Wie weet hoe het hem staat als hij straks slank en vrij in de finale staat?!?  ;D
Hoop ik ook... Ik vind Frank.. oke..  ::rofl:: zal ook een grote kans maken  ::jaja:: ....Maar vind toch zijn LAPJES niet uit zien bij hem zijn postuur....jammer  ::rofl::

Offline corsanneke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2004, 23:03:17 »
 ::joehoe::hier wil ik even reageren op frank
langs deze weg wil ik jullie de groetjes doen van ons ma celina en lucien
frank is echt nen toffe wat die allemaal doet op da eiland  ::ok::gewoon graaf
khoop echt dat hij of zen vrouwke het hier leest en weet dat ik sandra elke aflevering trouw bekijk en vastleg op men video  ;)zo ik laat jullie en kom hier zeker alle dagen is lezen  groetjes van sandra celina en lucien en de rest van de bende  ::bravo::

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #33 Gepost op: 8-10-2004, 23:54:25 »
het gaat niet om uiterlijk ik vind Frank na Marjolein mijn favouriete kandidaat Frank zet hem op!!!

Offline wielie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 10-10-2004, 19:02:48 »
Die Frank is echt een hele sympathieke gast. Maar ik lig helemaal in een deuk als hij zijn indianen gezang laat horen ik hoop dat hij het nog ver gaat schoppen ::rofl::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 10-10-2004, 22:46:27 »
Ik vond het erg van Frank tegenvallen dat hij bijna wilde opgeven nadat er een paar visjes van hem waren gestolen. "Als er nu een fysiek zware proef aan komt dan heb ik hem bij voorbaat al verloren" of iets van die strekking.  ::niet-ok::
Ik vond hem mentaal altijd erg sterk maar dit was meer een soort "Jeroenactie" (sorry Jeroen).
En dat nu zijn vangst van 2 of 3 uur vissen verloren was gegaan vond hij erger dan de rijstvoorraad van 4 dagen.   ???
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #36 Gepost op: 10-10-2004, 23:50:11 »
Ik vond het erg van Frank tegenvallen dat hij bijna wilde opgeven nadat er een paar visjes van hem waren gestolen. "Als er nu een fysiek zware proef aan komt dan heb ik hem bij voorbaat al verloren" of iets van die strekking.  ::niet-ok::
Ik vond hem mentaal altijd erg sterk maar dit was meer een soort "Jeroenactie" (sorry Jeroen).
En dat nu zijn vangst van 2 of 3 uur vissen verloren was gegaan vond hij erger dan de rijstvoorraad van 4 dagen.   ???

Hier voelde ik dus ook heel sterk het knip-plak-en manipupeer- gedoe van de progmakers... Frank is mijn held  8)  ::rofl::
Die geeft niet op.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2004, 00:57:15 »
Ik vind die man zooo geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om hem vanaaf. die kilo“s minder staan hem ook niet verkeerd.
Angel of the first degree

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-10-2004, 12:28:13 »
Ik vind die man zooo geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om hem vanaaf. die kilo“s minder staan hem ook niet verkeerd.

Staat hem zelfs goed en beter ...die kilo"s eraf....... ::ok::
 Nog even...dan staan die "2lapjes" ook goed bij hem...zijn figuur  ::rofl::  ::rofl::
Het is een aardige vent.. met hem kun je lachen ::rofl::

Offline Pletje

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2004, 13:04:29 »
Kan me wel voorstellen dat je ff een stevige dip hebt als het eten is verdwenen. Het viel me overigens erg mee dat men niet helemaal explodeerde na die diefstal. Zou dat iets met het belgische karakter van doen hebben?

Maar: van mij mag ie ook winnen. Hard werken en niet zeuren en sociaal, wat wil je nog meer van een Robinsonner. Die lapjes...tja...misschien is t wel heeeeeeeeel comfortabel? ;D
"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."