Auteur Topic: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!  (gelezen 17496 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #40 Gepost op: 29-11-2004, 23:04:55 »
komt na de fandag allemaal wel weer goed nicky
als ik een film over jou zou maken kan ik jou een bitch maken maar ook een zeer geliefd iemand

is een kwestie van de juiste dingen laten zien en al het andere weg knippen
5 scheldwoorden van jou die je in 4 uur tijd gezegt heb achter elkaar in 2 minuten film monteren

doet mensen al snel heel anders over jou denken dan je bent ;)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #41 Gepost op: 29-11-2004, 23:19:34 »
Even terug on topic: Bij de finale proef kreeg ik echt een déjà vu gevoel: terug naar de mangrove, opnieuw vuur maken en ten slotte het weerzien met de kooi, waar het allemaal was begonnen. Maar goed dat Ernestine niet in de finale zat, hoewel, ze zou dan geen jurk met string aangehad hebben  ;D )
Trouwens, zou die kooi daar al die weken zijn blijven staan, waarom hebben de moerasketies die niet in gebruik genomen als tent?  ???  :D
Ik zal het eens aan Ernestine vragen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #42 Gepost op: 30-11-2004, 02:00:04 »
ik vindt het jammer dat veel mensen een vooroordeel hebben Gerard heeft toegegegeven dat Marjolein een toppertje is kan je niet van veel mensen zeggen eerlijkheid duurt het langst  ::tandpastasmiley:: is het zo moeilijk om te zeggen Marjolein was goed jeeeh! kom op! kinderachtig gedoe en dat met Ronald moet ook afgelopen zijn zo naar is Ronald niet hoor  ::joehoe::
Marjolein een ''toppertje'',en''eerlijkheid duurt het langst''???????????????????????
Marjolein was helemaal NIET eerlijk,bah,ik vond haar totaal geen titel''robinson 2004''waard,en gelukkig werd ze dat ook niet!!!!!!!!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #43 Gepost op: 30-11-2004, 10:02:07 »

Marjolein een ''toppertje'',en''eerlijkheid duurt het langst''???????????????????????
Marjolein was helemaal NIET eerlijk,bah,ik vond haar totaal geen titel''robinson 2004''waard,en gelukkig werd ze dat ook niet!!!!!!!!
Dat dacht ik toch ook ........ ::rofl::   
Ben het eens ACE.....   ::rofl::
Zelfs met het STEMMEN op het EINDE ...vreemd    ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 10:05:13 door voodoopop »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #44 Gepost op: 30-11-2004, 11:43:34 »
Niemand opgevallen dat Shandi de proef tegen Frank nooit kon winnen???
Zij is veel kleiner dan Frank en het paaltje waar ze met een voet op stonden stonden even ver weg van de paal waar ze tegenaan leunden, zij stond dus veel schuiner!!
De evenwichtsbalk: de buitenkanten (Frank en Matt) stonden veel stabieler, dan de meiden in het midden....
De regie wist dat matt slecht was in evenwicht en dus moest Shandi maar naast hem staan..
Hoezo gestuurd??
Heel jammer, want had Shandi tegen Frank moeten strijden in de finale, dan was de overwinning voor Frank niet zo vanzelfsprekend geweest , denk ik!!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2004, 12:02:27 »
Niemand opgevallen dat Shandi de proef tegen Frank nooit kon winnen???
Zij is veel kleiner dan Frank en het paaltje waar ze met een voet op stonden stonden even ver weg van de paal waar ze tegenaan leunden, zij stond dus veel schuiner!!
De evenwichtsbalk: de buitenkanten (Frank en Matt) stonden veel stabieler, dan de meiden in het midden....
De regie wist dat matt slecht was in evenwicht en dus moest Shandi maar naast hem staan..
Hoezo gestuurd??
Heel jammer, want had Shandi tegen Frank moeten strijden in de finale, dan was de overwinning voor Frank niet zo vanzelfsprekend geweest , denk ik!!!
Volgens mij zijn Frank en Shandi juist even lang, dat kon je namelijk goed zien toen ze teruggekeerd waren van de evenwichtsproef. Op een gegeven moment had Shandi zich herpakt van het verlies en er volgde een hug met zijn vieren. Daarbij viel het me op dat Matt een kop groter was dan de andere drie, die ongeveer even lang waren. Ik heb er geen foto van maar onderstaande foto helpt missschien ook als je een verrekijker hebt.
Dat Shandi werd "meegesleurd" door de val van Matt dat kon de regie natuurlijk niet hebben voorzien. En anders hadden ze dat juist te allen tijde hebben willen voorkomen, want het was toch een smetje op de balkproef. En waarom zou de regie Shandi niet in de finale willen hebben, ze was juist een van de publieksfavorieten. Het zou in ieder geval een veel spannender finale opgeleverd hebben dan nu, dus dat was alleen maar (kijkcijfers/SMS-) winst. En de fysieke leunproef van Frank tegen Shandi was juist op het lijf van Shandi geschreven.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #46 Gepost op: 2-12-2004, 17:25:18 »
Ik las op het vt4-forum nog wat insite information over de expeditie, in het verslag van de Belgische finale, geschreven door Daino:
"Peter was nu enorm bevriend met Mick en vertelde dat de kooi zo ontzettend zwaar was. De Zweden voor hen hadden er 7 uur in gezeten, zij de Belgen 48. Maar het was een fantastische ervaring. "
Ja, dat is nogal een verschil. Na 7 uur opgeven is wel erg snel. Misschien was dat iemand die toen al besefte dat hij of zij het als eerste zou opgeven. Of ze hebben erom geloot. (Of het was Klaar die na 7 uur de vergadering moe was  ;D )

"Verder had Peter het gemiste etentje met Matthias nog altijd niet verteerd..."
Prachtige uitdrukking, lijkt me ook moeilijk, eten verteren dat je nooit gehad hebt.  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #47 Gepost op: 2-12-2004, 18:27:15 »
Bedankt Ruizduck, daarom over dat verteren heb ik het zo geschreven... Binnenkort verschijnt dat verslag hier ook, met foto"s. Al naar de Crew gestuurd...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #48 Gepost op: 4-12-2004, 20:07:14 »
Jaja :)

En hier is het dan : het mooie verslag van Daino over de Finaledag in België!

Dank je, Daino :D !
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ave

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I ♥ Zazu
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #49 Gepost op: 4-12-2004, 20:51:52 »
Ik vind Frank een waardige Robinson, en hij heeft de Robinson titel (en de € 50.000) zeker verdient.
Maar Matthias had véél meer dan 2 stemmen moeten krijgen, minstens 4/5 stemmen.
Hij is meer waard, hoewel het de overwinning van Frank wel mooier maakt.  :(