Zo...de finale zit erop! Spannende aflevring vooraf...ik vreesde het ergste voor Frank, maar gelukkig is alles nog helemaal goed gekomen
Super!
Jammer dat Shandinella niet doorgedrongen was tot de finaleopdracht, dan was het nog heeeeeel spannend geworden! Ik had eigenlijk niet echt verwacht dat Marjolein nu opeens wel vuur kon maken...Gelukkig zei ze het zelf ook tijdens de studio uitzending...een echte Robinson moet vuur kunnen maken...Inderdaad, dat vind ik ook.
Ik vond trouwens de studio uitzending een robinsonproef op zich...voor de kijker dan... Sjongejonge wat werd dat uitgesmeerd en uitgemolken door NET5 zeg...
Ik kan me niet van de mening ontrekken dat er door NET5 een slim spelletje wordt gespeeld met de stemming...Eerst de percentages ongeveer gelijk zetten, zodat er nog heel wat stemmetjes meer bij komen...Echt belachelijk. Ikzelf heb voor Frank gestemd en kreeg tien minuten na de uitzending bevestiging van mijn stem en of ik nog een x wilde smsen om kans te maken op een auto...DIE AUTO WAS NET WEGGEVEN....AAAAAARGH!
Sowieso heb ik niet gauw genoeg van Robinson, maar het eindeloze gezemel over de tactieken en de mooiste momenten van Math en Frank had ik op den duur ook wel gezien...
Delen andere forummers deze mening ook, of moet ik gewoon meer zitvlees kweken;)?