Auteur Topic: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!  (gelezen 17501 keer)

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #20 Gepost op: 28-11-2004, 23:14:08 »
Ik had het volste vertrouwen in de mening van de jury. Die waren allemaal wel duidelijk geweest over Frank  ::ok::
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #21 Gepost op: 28-11-2004, 23:22:00 »
Indeed..

Geweldige aflevering !!!!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ;D ;D

Erg mooie finale!! (die sms..whatever ;)::jaja:: ::ok:: ::ok::

Van héééééééééééél harte gefeliciteeeeeerddddd Frankkkk!!!! De enige echte Robinson2004 !!!!!!!!helemaal 100% verdiend  ::jaja:: ::jaja:: Je was geweldig!!!!


 :D :D :D ;D ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::bravo::  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 02:13:47 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #22 Gepost op: 28-11-2004, 23:27:34 »
Zo...de finale zit erop! Spannende aflevring vooraf...ik vreesde het ergste voor Frank, maar gelukkig is alles nog helemaal goed gekomen ::trots:: Super!

Jammer dat Shandinella niet doorgedrongen was tot de finaleopdracht, dan was het nog heeeeeel spannend geworden! Ik had eigenlijk niet echt verwacht dat Marjolein nu opeens wel vuur kon maken...Gelukkig zei ze het zelf ook tijdens de studio uitzending...een echte Robinson moet vuur kunnen maken...Inderdaad, dat vind ik ook.

Ik vond trouwens de studio uitzending een robinsonproef op zich...voor de kijker dan... Sjongejonge wat werd dat uitgesmeerd en uitgemolken door NET5 zeg...
Ik kan me niet van de mening ontrekken dat er door NET5 een slim spelletje wordt gespeeld met de stemming...Eerst de percentages ongeveer gelijk zetten, zodat er nog heel wat stemmetjes meer bij komen...Echt belachelijk. Ikzelf heb voor Frank gestemd en kreeg tien minuten na de uitzending bevestiging van mijn stem en of ik nog een x wilde smsen om kans te maken op een auto...DIE AUTO WAS NET WEGGEVEN....AAAAAARGH!

Sowieso heb ik niet gauw genoeg van Robinson, maar het eindeloze gezemel over de tactieken en de mooiste momenten van Math en Frank had ik op den duur ook wel gezien...

Delen andere forummers deze mening ook, of moet ik gewoon meer zitvlees kweken;)?
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #23 Gepost op: 28-11-2004, 23:34:58 »
Nou, na vorig jaar waren we wel wat gewend. En alles went blijkbaar, want ik heb me deze aflevering niet echt zitten ergeren aan het sms-gedoe. Ik sluit me er net zo voor af als voor de reclame. En het is altijd leuk om de kandidaten "vetgemest" en opgedirkt terug te zien.  ;) Hoewel, dat was vorig jaar ook meer een schok, omdat er toen geen day-after was. Nu was het toch meer een soort deja-vue gevoel.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #24 Gepost op: 28-11-2004, 23:42:18 »
Wat ik van dat sms-gebeuren vind heb ik in een ander topic al gezegd.  ::ohno:: Minachting voor de kijker.

Over de finale: ik was dolblij dat Marjolein het niet redde. Het bleek dat als het aankomt op individueel survivalen aankomt zij toch helemaal niet thuis moest geven. M.a.w., het was gewoon een zeer zwakke deelnemer die door likken en schoppen toch nog een heel eind gekomen is.

Frank is de verdiende winnaar!

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #25 Gepost op: 28-11-2004, 23:43:57 »


Jammer dat Shandinella niet doorgedrongen was tot de finaleopdracht, dan was het nog heeeeeel spannend geworden!
Ik vond Shandinella terecht gepiqueerd zijn vanwege het feit dat zij door Matthias sneller in het water plonste,door de naschok op de balk toen hij er als eerste af ging.Misschien dat ze voor de volgende keer 4 kleine evenwichtsbalkjes moeten maken.
Citaat

Ik had eigenlijk niet echt verwacht dat Marjolein nu opeens wel vuur kon maken...Gelukkig zei ze het zelf ook tijdens de studio uitzending...een echte Robinson moet vuur kunnen maken...Inderdaad, dat vind ik ook.
Ik heb Marjolein vaker uitspraken horen doen over wat voor een kwaliteiten een Robinsonner dient te bezitten. Ik hoop dat ze zo wijs is om in de toekomst geen uitspraken daarover te doen.Ze kan geen vuur maken,kan niet behoorlijk eten bereiden,etc..

Citaat
Sowieso heb ik niet gauw genoeg van Robinson, maar het eindeloze gezemel over de tactieken en de mooiste momenten van Math en Frank had ik op den duur ook wel gezien...
Delen andere forummers deze mening ook, of moet ik gewoon meer zitvlees kweken;)?
Ik heb de uitzending half zitten bekijken,net als vorig jaar.De eerste helft was nog wel spannend,maar nadat Marjolein er eindelijk uit gedonderderd was kon het me eigenlijk niet meer zoveel schelen.Al wilde ik wel dat Frank zou gaan winnen en gelukig bleef hij dat.Hij bleef tot het laatste moment een respectabel mens.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2004, 23:46:50 »
Shandinella zeurde over het feit dat Matthias ervanaf viel en zij er gelijk achteraan ik denk niet dat Matthias dat opzettelijk gedaan hebt ik ben echt blij dat Frank gewonnen hebt in plaats van Matthias Frank is daarin tegen een echte Survivor en Matt niet echt bepaald  ::zwaai::

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2004, 23:51:13 »
Toen bleek dat Mat en Frank in de finale zaten was het eigenlijk nooit echt spannend meer. Je kon op vingers na tellen dat het gesneden koek was. Dat was jammer. De proeven waren wel weer spannend!!Enig idee , by the way, wanneer we horen of Klaar in all stars zit???

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #28 Gepost op: 29-11-2004, 00:12:52 »
ik ben echt blij dat Frank gewonnen hebt in plaats van Matthias Frank is daarin tegen een echte Survivor en Matt niet echt bepaald  ::zwaai::
He Nicky, val je nu Marjolein af??  ???
Marjolein was 1 van de weinigen die wel op Matt gestemd had.  >:D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #29 Gepost op: 29-11-2004, 00:15:59 »
Marjolein afvallen nee tuurlijk niet ik heb er vrede mee dat ze 3e is geworden ze is een coole griet en voor mijn heeft zij allang gewonnen dus what ever!  ::zwaai::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #30 Gepost op: 29-11-2004, 00:16:27 »
Toen bleek dat Mat en Frank in de finale zaten was het eigenlijk nooit echt spannend meer. Je kon op vingers na tellen dat het gesneden koek was. Dat was jammer. De proeven waren wel weer spannend!!Enig idee , by the way, wanneer we horen of Klaar in all stars zit???
Ik dacht even dat Klaar daar in de uitzending op zou gaan zinspelen, toen ze het had over continue in "Matt's zoeklicht" te hebben gestaan. Ik had verwacht dat ze zou gaan zeggen: "Straks bij de Allstars zal ik allemaal heel anders gaan doen"
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #31 Gepost op: 29-11-2004, 11:45:33 »
Shandinella zeurde over het feit dat Matthias ervanaf viel en zij er gelijk achteraan ik denk niet dat Matthias dat opzettelijk gedaan hebt ...

Tuurlijk heeft hij dat niet opzettelijk gedaan, maar het is een behoorlijk beroerde manier om eruit te liggen natuurlijk. Shandinella had op die blak gewoon de grootste kans, dus dat je even loopt te mokken als je daardoor 50.000 misloopt,... kán ik wel begrijpen hoor !

Verder vond ik het nog wel zeer irritant dat ze in de Mangrove toch nog even zaten van " Shandinella was toch nog uit het afvallerskamp dus het recht viert nu zegen" Shandinella had als enige van de hele ploeg geen enkele tegenstem ! Zegt dat niet ook wat ?

Enne, Nicky... het is trouwens 'heeft' ::)
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #32 Gepost op: 29-11-2004, 12:29:36 »
Waarom waren die drie heren, die nog even genoemd werden, er niet bij?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #33 Gepost op: 29-11-2004, 12:37:29 »

Shandinella had als enige van de hele ploeg geen enkele tegenstem ! Zegt dat niet ook wat ?


Marjolein had ook geen enkele tegenstem. Zegt dat niet ook wat?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #34 Gepost op: 29-11-2004, 13:22:28 »
Sorry hoor, maar toen Ronald eruit ging had Marjolein er zeker drie,... verder kan ik het even niet terughalen, maar ze heeft zeker tegenstemmen gehad. Of bedoel je wat anders ? Want dit was waar ik op doelde.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline corsanneke

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #35 Gepost op: 29-11-2004, 18:48:47 »
 :( nu ben ik echt boos op mezelf omdat ik hier ben gekomen nu
wij hebben als belgen vandaag de finale en nu weet ik al wie de winaar is maar het moest en zou frank zijn   goed gedaan maar spijtig dat ze hier niet even een dag hebben kunnen  :-X nu moet ik bijna de tv straks niet meer aanzetten om te weten wat er gaat gebeuren
 groetjes corsanneke (sandra)

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #36 Gepost op: 29-11-2004, 20:34:24 »
Ik kan me zo voorstellen dat je kwaad kan zijn als iemand de uitslag op het Belgische Forum zou verklappen, Corsanneke. Maar dit is het Nederlandse Forum en dus is het eigen risico als je toch even op het forum gaat kijken. Je kan niet verwachten dat iedereen in Nederland zijn mond op hun eigen forum moeten houden totdat de finale ook in Belgie is geweest.

Offline corsanneke

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #37 Gepost op: 29-11-2004, 20:59:16 »
dat is waar hoor en neem niemand iets kwalijk  ;)ik ben gewoon heel blij dat frank het heeft gewonnen en  kijk nu ondertussen in belgie naar de grote finale
groetjes en knuff

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #38 Gepost op: 29-11-2004, 22:56:16 »
Ik vond Shandinella terecht gepiqueerd zijn vanwege het feit dat zij door Matthias sneller in het water plonste,door de naschok op de balk toen hij er als eerste af ging.Misschien dat ze voor de volgende keer 4 kleine evenwichtsbalkjes moeten maken.
Vorig jaar (met 5 man) stonden ze veel dichter bij elkaar dan dit jaar. Toen was ik echt bang dat als er 1 af zou vallen, hij een ander mee zou nemen in zijn val. En toen ik bij de Allstarsverkiezing zag hoe Sacha er toendertijd afviel, die stond ook heel dicht tussen haar medekandidaten. Dit jaar was er best veel tussenruimte, alleen was de lat blijkbaar niet zo goed vastgemaakt. Overigens zal Marjolein er ook (in mindere mate) last van gehad moeten hebben, want die stond naast Shandi, maar zij bleef wel staan. Ik vond Shandi trouwens ook favoriet voor de laatste proef tegen Frank, maar tot ieders verbazing (ik heb niet gepolld hoor  ;) )verloor ze die proef ook. Shandi lijkt dus fysiek heel sterk, maar verliest toch vaak, dus het was ook helemaal niet zeker dat ze anders de evenwichtsproef gewonnen zou hebben. 
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2004, 22:59:31 »
ik vindt het jammer dat veel mensen een vooroordeel hebben Gerard heeft toegegegeven dat Marjolein een toppertje is kan je niet van veel mensen zeggen eerlijkheid duurt het langst  ::tandpastasmiley:: is het zo moeilijk om te zeggen Marjolein was goed jeeeh! kom op! kinderachtig gedoe en dat met Ronald moet ook afgelopen zijn zo naar is Ronald niet hoor  ::joehoe::