Voor mij is de meest irritante persoon toch echt Marjolein.
Hoewel Mitchell ook hoge ogen gooide, brrrr, de rillingen liepen me over de rug zodra ze maar in beeld kwam. Maar goed, die is al een tijd uit beeld, en later kreeg ik steeds meer het geniepige gedrag van arrogante Marjoleintje door.
Ronald heeft totaal mijn respect verloren, en won het iedere uitzending ook aan verbazing van mijn kant, hoe iemand zo'n ongelooflijk gebrek aan zelfinzicht kan hebben en zo met een blok beton voor zijn hoofd kan rondlopen. Zijn maniertjes, zijn spreektoon, die man meent werkelijk dat hij de wijsheid in pacht heeft, je zou hem zo ook als zelfvoldaan onderwijzertje voor de klas kunnen zetten. Zo iemand die dan geen enkele tegenspraak meer duldt van z'n leerlingen. Brrrrrrrrr dus ook..
Maar degene die het deze serie wint aan irritant gedrag, was en is nog steeds arrogante Marjolein. Ik had nog liever naar Ronald gekeken, die een aantal proeven tenslotte wel goed volbracht, dan naar de achterbakse, en opgevende Marjoleintje, die nog geeneens in staat bleek om een vuurtje te maken zeg. Dat is toch wel het toppunt van afgaan als Robinsonner.