Auteur Topic: Opnames Finale ER  (gelezen 14021 keer)

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Opnames Finale ER
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2004, 16:22:53 »
Kan ik volgende week niet gewoon er naar toen gaan en kijken of ik misscien zonder kaartje naar binnen kan komen?
Waar zijn de opnamens precies? Hilversum?

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2004, 16:23:56 »
Ik ga er niet van uit dat er dit jaar gescheiden opnames zullen zijn omdat wij voor de opname naar Belgie moeten (ach... ze doen het elk jaar wel weer iets anders) ::jaja::
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2004, 16:30:54 »
De opnames zijn ook voorgaande jaren in België geweest.
er was eens......

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #23 Gepost op: 21-11-2004, 16:37:54 »
Waar is het precies dan?

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2004, 17:02:27 »
Stormpie: We wachten het wel af. Mocht het niet de 28e worden uitgezonden dan worden wanneer dan wel denk jij? Volgens mij hebben we nog 2 afleveringen te gaan (inclusief de finale). Komt er dan een ER-loze week tussen?

Ik weet niet of ze het op prijs stellen wanneer ik de opname lokatie ga verklappen... dus daar waag ik me niet aan.
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline jeroen234

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2004, 17:03:29 »
mischien dat er nog zo'n terugblik week tussen zit
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2004, 20:09:21 »
vanavond hebben jullie afl 12 en wij morgen. volgende zondag is dan de finale. Dit wil zeggen eerst tonen ze in de studio voor de aanwezigen afl 12 en 13, je ziet 13 tot de 2 overblijvende finalisten bekend zijn. Dan gaan ze rechtstreeks over naar de studio en doen ze babbels met de samensmelters. Tenslotte wordt overgegaan tot de naam van de winnaar/winnares. Dit is gedaan rond 18 uur. En dan zullen jullie NL-ers deze afl 13 + studio opname zien in Nederland op zondagavond rond 20.30 uur. zoals altijd... Wij krijgen dit maar maandag te zien, dus jullie kennen de winnaar 1 dag vroeger.
Zo was het vorig jaar alleszins.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2004, 20:21:47 »
Klopt het dat elke deelnemer 10!! kaarten voor de opnamens krijgt??

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 21-11-2004, 20:31:22 »
Dat heb ik ook gehoord ja
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #29 Gepost op: 21-11-2004, 21:06:10 »
10 kaarten is bitter weinig. Pak een familie van 4 dan heb je er nog maar 6 over voor vrienden en kennissen... ::ohno::

Offline Annemarie27

• Forumlid
Finale zondag !
« Reactie #30 Gepost op: 22-11-2004, 16:47:16 »
Hoi, ik ga zondag naar de finale uitzending in Brussel.
Kan iemand mij vertellen hoe deze dag zal gaan verlopen, dat heb ik nl. nog niet gehoord.

Groetjes

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2004, 22:21:36 »
Annemarie, hoe kom JIJ dan aan kaarten?????
Ik wil OOHOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Annemarie27

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 23-11-2004, 08:47:43 »
Hoi, ik heb deze gewonnen. Ik heb ook maar 1 kaartje hoor, dus ze zijn er wel zuinig mee.

Groetjes

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 23-11-2004, 09:00:30 »
geluksvogel ben je!!!
er was eens......

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 23-11-2004, 13:07:29 »
Vorig jaar verliep het als volgt:
Publiek de studio in om naar de laatste aflevering te kijken om te zien wie er in de finale geraakt is. Dan een korte pauze voor het publiek, waarin Roos en EP en de productie de opnames al wat oefenen (met stand-ins ter vervanging van de kandidaten, we werden vorig jaar gevraagd om als stand-in te fungeren want ze kwamen er een paar te kort, natuurlijk zei ik ja en ik werd stand-in voor Marlieke (anderen van het groepje waarmee ik in Brussel was werden Bjorn, Fatima,... was heel leuk en we mogen dit jaar waarschijnlijk weer)
Na die repetitie volgt de echte opname. Publiek moet blijven zitten, mag tussendoor nergens heen, omdat iedereen op dezelfde plaats moetblijven zitten. Je moet ook allemaal bij elkaar gaan zitten, dus geen stoelen tussen jezelf en iemand anders leeg laten, want alles moet opgevuld lijken.
Nou en dan wordt de finale dus opgenomen. Nadien nog een soort feestje in de bar, waar je met kandi's kan praten. Je krijgt bovendien bonnetjes om friet te gaan halen en er worden broodjes geserveerd. Tenminste zo was het vorig jaar dus.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2004, 13:50:24 »
natuurlijk zei ik ja en ik werd stand-in voor Marlieke (anderen van het groepje waarmee ik in Brussel was werden Bjorn, Fatima,... was heel leuk en we mogen dit jaar waarschijnlijk weer)

Hoe komt het dat je daar zo zeker van bent dat je weer mag meedoen ? Heb jij ook kaarten ? Hoe komt dat ???? Ze waren zo beperkt ?

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2004, 13:55:05 »
vanavond hebben jullie afl 12 en wij morgen. volgende zondag is dan de finale. Dit wil zeggen eerst tonen ze in de studio voor de aanwezigen afl 12 en 13, je ziet 13 tot de 2 overblijvende finalisten bekend zijn. Dan gaan ze rechtstreeks over naar de studio en doen ze babbels met de samensmelters. Tenslotte wordt overgegaan tot de naam van de winnaar/winnares. Dit is gedaan rond 18 uur. En dan zullen jullie NL-ers deze afl 13 + studio opname zien in Nederland op zondagavond rond 20.30 uur. zoals altijd... Wij krijgen dit maar maandag te zien, dus jullie kennen de winnaar 1 dag vroeger.
Zo was het vorig jaar alleszins.

Was het niet zo dat er vorigs jaar gestemt kon worden via sms. Wat stom je kon stemmen terwijl dat de winnaar al bekend was !!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2004, 15:38:15 »
De uitslag voor dat smsen was niet bekend, dat heeft allemaal wel degelijk meegeteld. De opnames van zowat heel die aflevering waren volgens mij al op voorhand gedaan, maar korte stukjes en het eindresultaat van het stemmen werden wel live gedaan. Vandaar dus semi-live finale. Denk toch dat het zo was, want ik was niet bij de NL finale, wel bij die van BE.

@ daino: ik ben niet bij de finale en heb er dus geen kaarten voor. Reggy en blomdondje (Bram en Ellen), die vroeger hier ook zaten en zo'n beetje de eersten waren op het forum van deze site (toen het nog wieisdemol.com was) waren er vorig jaar ook bij samen met nog een paar anderen, en we werden toen gevraagd stand-in te zijn. Misschien nu ook nog (met dank aan ons heksje :) )

Dit is trouwens nog een foto van vorig jaar: ik met Ernst-Paul
http://www.afcon-etten-leur.nl/Images/DSC00042.JPG
« Laatst bewerkt op: 23-11-2004, 18:01:19 door Robbieazerty »

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2004, 17:18:14 »
Met wat heb jij deze kaarten gewonnen??

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2004, 18:36:45 »
Vorig jaar dus, via een wedstrijd van vt4 forum.

We moesten met 5 in zee op een evenwichtsbalk staan.