Ik denk dat sommigen een beetje uit het oog verliezen dat wij, als kijkers, niet alles zien en dat Klaar heel bewust de expeditie heeft meegemaakt...zij heeft al die andere mensen van dichtbij leren kennen en zo haar mening gevormd over hen.
Wij als kijkers echter moeten onze mening vormen naar wat wij te zien krijgen..en daarbij niet uit het oog verliezen dat dat ontzettend mooi gemanipuleerde beelden zijn.
Het interview met Klaar vond ik eigenlijk ongelooflijk meevallen hoor, ze is spitsvondig en zegt alles zoals zij ze ervaren heeft. Misschien heeft Ernestine wel dagenlang lopen zeuren en zeiken, maar hebben wij haar dat maar vier keer horen zeggen enne dat Mick lui en snel geïrriteerd is tja dat had ik ook al begrepen uit de beelden die wij van mick kregen te zien...voor mij weinig nieuws onder de zon dus wat betreft Klaar....
Wat mij wel steekt is dat ik ergens gelezen heb dat klaar extra aandacht zou krijgen om stemmen te winnen middels de chat van vanavond...wat een nonsens vind IK dat...de chat was volgens mij al langer gepland en konden ze, volgens mij, van RN niet weten dat Klaar juist dit weekend mee zou doen in de all-stars verkiezing...
jammer vind ik het dat juist Klaar zo wordt aangevallen, zij was tenminste één van de weinigen die eerlijk zei wat haar op de tong lag...dat kun je van sommige deelnemers niet zeggen...