Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46242 keer)

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #160 Gepost op: 20-11-2004, 11:36:06 »
Het interview kun je vinden op Klaar's Fansite http://www.cocoon.nl/klaar klik daarna diversen->media
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 13:48:00 door Belinda »
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 20-11-2004, 15:02:29 »
Ik denk dat sommigen een beetje uit het oog verliezen dat wij, als kijkers, niet alles zien en dat Klaar heel bewust de expeditie heeft meegemaakt...zij heeft al die andere mensen van dichtbij leren kennen en zo haar mening gevormd over hen.
Wij als kijkers echter moeten onze mening vormen naar wat wij te zien krijgen..en daarbij niet uit het oog verliezen dat dat ontzettend mooi gemanipuleerde beelden zijn.

Het interview met Klaar vond ik eigenlijk ongelooflijk meevallen hoor, ze is spitsvondig en zegt alles zoals zij ze ervaren heeft. Misschien heeft Ernestine wel dagenlang lopen zeuren en zeiken, maar hebben wij haar dat maar vier keer horen zeggen enne dat Mick lui en snel geïrriteerd is tja dat had ik ook al begrepen uit de beelden die wij van mick kregen te zien...voor mij weinig nieuws onder de zon dus wat betreft Klaar....

Wat mij wel steekt is dat ik ergens gelezen heb dat klaar extra aandacht zou krijgen om stemmen te winnen middels de chat van vanavond...wat een nonsens vind IK dat...de chat was volgens mij al langer gepland en konden ze, volgens mij, van RN niet weten dat Klaar juist dit weekend mee zou doen in de all-stars verkiezing...

jammer vind ik het dat juist Klaar zo wordt aangevallen, zij was tenminste één van de weinigen die eerlijk zei wat haar op de tong lag...dat kun je van sommige deelnemers niet zeggen...

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 20-11-2004, 16:29:31 »
Ik heb net het interview in de Humo gelezen en ik ben het helemaal met Bakkertje eens. Zo negatief is ze niet. Ze geeft gewoon haar mening en hoe zij alles heeft meegemaakt. Het valt me ook op dat ze over Ronald toch iets heel anders zegt. En uiteindelijk heeft zij daar gezeten en niet wij.

Wat ik vooral interessant vond om te lezen was dat ze bewust op Ronald heeft gestemd om Mick uit het spel te laten gooien. Omdat hij het niet verdiende. Ik vind dat dat toch wel getuigd van moed en eerlijkheid. Liever zelf eerder het spel uit, dan iemand die het niet verdiend te laten winnen. Petje af hoor, Klaar!!! ::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #163 Gepost op: 20-11-2004, 18:29:39 »
Volledig akkoord met de 2 laatste postjes van Hamstergirl en Bakkertje....
Klaar is cool !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #164 Gepost op: 21-11-2004, 21:38:30 »
Dank je wel Klaar voor t redden van mijn pool! ::bravo:: ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 21-11-2004, 21:49:47 »
Dank je wel Klaar voor t redden van mijn pool! ::bravo:: ;D
::rofl::

And she did it again....Klaar zend Ronald naar de reservebank... ::ok::

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #166 Gepost op: 21-11-2004, 21:58:56 »
Ha ha ha " The mummy returns! " (zou M.Thatcher zeggen  ;D) Geweldig ! Tja, af en toe moet je wachten op gerechtigheid, maar dan komt het toch  ::ok:: Top Klaar !  Je blijft mijn Robinson hoor !  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 22:28:39 door Tata »
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Mar10e

• Forumlid
Hi Klaar
« Reactie #167 Gepost op: 21-11-2004, 22:16:50 »
Hi klaar,
Geweldig hoe ver je bent gekomen....voor mij ben je zowiezo een winnaar. Lekker eerlijk en eigenwijs recht door zee. Ik zou bijna zeggen: je bent geen haar veranderd, maar ik ken je alleen nog met lang zwart haar.(Leeuwenhorst)
Na vanavond de aflevering gezien te hebben, vind ik het toch jammer dat jij er eerder uit was dan Ronald, naar mijn mening de minst sportieve. Nu hoop ik op Frank en Shandinella. Wel een beetje raar natuurlijk, wij zitten nog middenin het verhaal terwijl het voor jou al weer enige tijd geleden is.
Ik wilde alleen eigenlijk de groeten doen en zeggen dat ik trots op je ben.
Dus groetjes uit Noordwijk, Martine

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Hi Klaar
« Reactie #168 Gepost op: 22-11-2004, 11:40:16 »
Na vanavond de aflevering gezien te hebben, vind ik het toch jammer dat jij er eerder uit was dan Ronald, naar mijn mening de minst sportieve.
OEI, wat was Klaar toch lekker sportief zeg. Ik heb met verbazing naar de afloop van de stemronde zitten kijken. Op het moment dat ze door had dat haar stem van vorige stemronde de doorslag ging geven, fleurde ze helemaal op. Even Mick aanstoten en dan met haar neus vooruit naar Ronald grijnzen. Wat een brok frustratie zit er in Klaar.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #169 Gepost op: 22-11-2004, 11:42:28 »
sorry hoor maar ik vind Dat Klaar gelijk heeft ze mag Ronald absoluut niet en daar geef ik haar gelijk in ik mag Ronald ook niet en is ook terecht weggestemd ik zeg er ook eerlijk bij Shandinella heeft gelijk om op Marjolein te stemmen is toch concurrentie maar uiteindelijk legt Marjolein het af helaas maar gun het Shandi ook wel of Frank alleen Matt gun ik het niet wat ik belachelijk vond is dat Ronald het laag vondt van Marjolein en van Frank echt bespottelijk maar ja Ronald is gelukkig eruit Groetjes van Nicky xx

Offline Belinda

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 22-11-2004, 13:40:12 »
I love it when a plan comes together!!! Dat is vast wat Klaar dacht gisteren, hahahaha. Het gaat hier niet om gefrustreerd zijn maar om slim zijn.  ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #171 Gepost op: 22-11-2004, 14:39:06 »
I love it when a plan comes together!!! Dat is vast wat Klaar dacht gisteren, hahahaha. Het gaat hier niet om gefrustreerd zijn maar om slim zijn.  ::jaja::

Ja, heel slim dat ze toen op Ronald stemde en er een week later uitvloog  ::zwaai::  :P

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #172 Gepost op: 22-11-2004, 15:03:18 »
T kwam op mij meer over van: Mick en Klaar hadden samen zitten bespreken wat er zou kùnnen gebeuren bij gelijke stemmen , en Klaar d'r theorie bleek te kloppen. Toen stootte ze Mick aan van "zie je wel !". Volgens mij weer goede vrienden dus.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Belinda

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 22-11-2004, 15:58:49 »
Dat Klaar er vroegtijdig uitgestemd zou worden was al vanaf dag 1 duidelijk!  ::jaja:: Maar dat ze vantevoren had bedacht dat dit scenario wel eens uit zou kunnen komen dat vind ik dan weer slim!  ::trots::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #174 Gepost op: 22-11-2004, 16:00:33 »
Klaar heeft Ronald lekker tepakken gehad geweldig Had Ronald maar niet Klaar weg moeten stemmen en in het begin al weg moeten stemmen ik ben blij dat de zogenaamde leider Ronald eruit is !! ::jaja::

Offline Groene Kleur

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 22-11-2004, 16:30:47 »
Ik denk dat sommigen een beetje uit het oog verliezen dat wij, als kijkers, niet alles zien en dat Klaar heel bewust de expeditie heeft meegemaakt...zij heeft al die andere mensen van dichtbij leren kennen en zo haar mening gevormd over hen.
Wij als kijkers echter moeten onze mening vormen naar wat wij te zien krijgen..en daarbij niet uit het oog verliezen dat dat ontzettend mooi gemanipuleerde beelden zijn.

Dus woorden als "bewust", "slim" en "eerlijk" kan ik met Klaar niet rijmen, sorry. (ook niet nu de Sint in 't land is.....)
::ohno::

(opmerking verwijderd: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 23:17:40 door Stormpie »
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 22-11-2004, 17:22:47 »
Ik heb net het interview in de Humo gelezen en ik ben het helemaal met Bakkertje eens. Zo negatief is ze niet. Ze geeft gewoon haar mening en hoe zij alles heeft meegemaakt. Het valt me ook op dat ze over Ronald toch iets heel anders zegt. En uiteindelijk heeft zij daar gezeten en niet wij.

Wat ik vooral interessant vond om te lezen was dat ze bewust op Ronald heeft gestemd om Mick uit het spel te laten gooien. Omdat hij het niet verdiende. Ik vind dat dat toch wel getuigd van moed en eerlijkheid. Liever zelf eerder het spel uit, dan iemand die het niet verdiend te laten winnen. Petje af hoor, Klaar!!! ::bravo::

dat dacht ik ook! Dus wel eerlijk! Een psychose? Dacht van niet, was meer een woordspeling..
petje af

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 22-11-2004, 19:51:46 »
Fijn dat jij er ook zo over denkt Enola...Ik denk dat groene kleur Klaar te letterlijk neemt en dat moet je niet altijd doen bij haar...

klaar is gewoon een maf mens die beschikt over veel zelfkennis en zelfspot en dat mag ik wel ::ok::

Offline Belinda

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 22-11-2004, 21:11:09 »
Groene Kleur> Dat is inmiddels helemaal niet bekend!! (tenminste... in familiaire kringen is Klaar alive and kicking!) Je moet dingen niet zo letterlijk opnemen. sommige zaken zijn overdrachtelijk bedoelt!

Offline Groene Kleur

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 23-11-2004, 14:25:04 »
Huh??? Waar kunnen de woorden BEWUST, SLIM en EERLIJK dan een metafoor voor zijn???
 ??? ??? ??? ???
Je bedoelt dat niemand zegt wat hij bedoelt? Vaaaaaagggggggg.....

Psychisch zullen de deelnemers, ook Klaar, behoorlijk onder druk staan en vast niet 100% helder denken. Ook vanwege dat ze niet goed voor hun lijf kunnen zorgen, vanwege het karige voedselrantsoen. Het is bekend dat Klaar in de Day After heeft gezegd dat ze spijt had van haar commentaar op Ronald, maar dat zij haar opmerkingen maakte 'in de psychose van dat moment'.

Vooral door de vele onverwachte tegenslagen die de regie keer op keer in petto heeft/had voor de deelnemers kan ik me voorstellen dat het psychisch behoorlijk "anstrengend" is..

Dus nogmaals: Bewust, slim en eerlijk lijken mij nog steeds niet kenmerkend voor een Klaar. Da's gewoon mijn mening, soit.
Mvg. GK  ::bravo::
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."