Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46238 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #80 Gepost op: 26-09-2004, 21:37:38 »
Fantastisch Klaar. Waarom wilde ik je eigenlijk in de eerste aflevering je eruit?? ??

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 26-09-2004, 21:43:45 »
Hee Klaar, misschien lees je dit nog eens, maar ik vond je weer fantastisch vanavond, dat je die truc met die vis zo uitdacht was best goed en misschien dat ze erin trappen...verder zijn jullie hilarisch met z'n drieeen, de drie moerasketiers.... ::rofl::
petje af

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 26-09-2004, 22:13:08 »

Klaar.. je hebt het weer helemaal voor elkaar. Alleen jammer dat je niet het hele kamp
hebt leeggeroofd, dan had je voor de rest van de expeditie gebijteld gezeten
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 26-09-2004, 22:31:20 »
hahaha, Klaar al gaten bijtend in de vis, om te doen alsof een dier hier had geroofd.

Maar waarom gewoon niet alles meegenomen??
Beide kampen wisten dat ze niet alleen op het eiland zaten, dus ze zouden alleen elkaar gaan verdenken,toch??

Man, als je daar die voorraden zag???? daar zou je weken mee vooruit kunnen!  ::jaja::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 26-09-2004, 23:40:38 »
Heb weer genoten van Klaar!!!
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 27-09-2004, 07:05:46 »
me too gerard...geweldig mens die bij mij op nummero één staat.(op dit moment dan) ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 27-09-2004, 09:47:04 »
Ik denk dat KLaar in de mangrove veeeeel beter tot haar recht komt dan ze in een van de andere teams zou komen! Heerlijk...gisteren heb ik echt genoten van haar! Sterke vrouw! Super!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #87 Gepost op: 28-09-2004, 09:08:00 »
nog maar eens de vergelijking klaar/ nolleke: vermoedelijk was nolleke in een andere setting en met andere mensen ook aardiger overgekomen. was klaar in de groep gebleven, dan zou ze ook verguisd zijn.....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #88 Gepost op: 28-09-2004, 09:55:28 »
nog maar eens de vergelijking klaar/ nolleke: vermoedelijk was nolleke in een andere setting en met andere mensen ook aardiger overgekomen. was klaar in de groep gebleven, dan zou ze ook verguisd zijn.....

Ben ik niet met je eens, ik geloof niet dat Nolleke (veel kritiek en zelf weinig doen) dingen had gedaan als sporen wissen, roggen vangen, door de mangrove waden etc. Nolleke was absoluut geen survivalist, Klaar wel.
Gek zijn is gezond

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #89 Gepost op: 28-09-2004, 13:31:18 »
een vrouw met ballen haha ze is eerlijk oprecht en aardig voor de medemens ze is iemand die het ver kan schoppen in de Expeditie vooral omdat ze doorzettingsvermogen hebt ik gun haar de overwinnig wel dat gun ik niet iedereen!!

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 29-09-2004, 12:15:22 »
het valt me op dat Klaar en Mick goed met elkaar konden opschieten en dat Mick niet meteen de baas is gaan spelen, daar zou Klaar nog niet mee klaar zijn...
petje af

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 29-09-2004, 12:25:56 »
Klaar is de man!  ::bravo::

Offline catharina

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 4-10-2004, 22:31:14 »
Klaar, heel toppie van je dat je wat rijst wilde bewaren voor de anderen, jammer dat de anderen niet zo sociaal zijn. Hopenlijk blijfje nog effe, houd het nl ook gezellig!!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #93 Gepost op: 4-10-2004, 23:31:00 »
Bedankt Klaar dat je mijn favoriet kamp groen/noord hebt willen sparen met de rijst, maar arrogante Mick heeft er weer een stokje tussen gestoken....  ::niet-ok::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline amarante

• Forumlid
  • Pluk de dag,leef nu
« Reactie #94 Gepost op: 5-10-2004, 02:30:22 »
Ik ben even kwijt wie jullie allemaal met Nolleke bedoelen, heb ik een serie gemist? Kan bijna niet want ik ben een echte fan...
Bjorn heb ik wel in mijn eigen woordenboek overgenomen, ik bjorn, jij bjornt, zij bjornen enz. enz.
In welke serie zat deze Nol dan ? Waar moet ik zijn op deze site om hem te herkennen?
Klaar vind ik inderdaad geen groepsmens, ben ik ook niet, maar ik vind dat ze geweldig functioneert in de mangrove. Ik moet aldoor denken aan Henk die zei dat ook creatieve geesten een plek moeten hebben in een team en ik geef hem daar gelijk in. Naast makke schapen heb je ook onafhankelijke denkers nodig, maar ja, die zijn weer zo moeilijk te dresseren..
Wel moet ik zeggen dat ik direct een conflict met haar zou hebben gehad als ik in die groep had gezeten, ze heeft gelijk, maar de manier waarop ze dit uit staat me enigszins tegen en ik snap ook hoe dat met de anderen werkt. Toch blijft ze voor mij een echte Robinson, want ze handelt direct en accuraat en ze verdomd het om in een vergadercultuur te raken.
Ik denk dat Klaar de meeste persoonlijke groei uit ER gaat halen.
Wel denk ik dat uiteindelijk Frank de winnaar wordt. Lullig eigenlijk he, dat de uitkomst al bekend is bij de deelnemers en wij nog maar een beetje lopen te gissen. Misschien brekt Frank wel een been en klopt onze inschatting meteen niet meer.
te paard, te paard!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 5-10-2004, 09:53:32 »
Ik ben even kwijt wie jullie allemaal met Nolleke bedoelen, heb ik een serie gemist? Kan bijna niet want ik ben een echte fan...

Nolleke is allereerst een vrouw en ze deed mee aan Robinson 2002 (het jaar waarin Derek uiteindelijk won). Op zijn zachtst gezegd was Nolleke nogal aanwezig en voor de meeste kijkers niet op een positieve manier. Ik weet niet of er hier op de site een plaatje van haar is terug te vinden.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #96 Gepost op: 5-10-2004, 12:14:39 »
Als je niet weet wie Nolleke is, dan heb je ZEKERS een seizoen gemist!!!  :)
Angel of the first degree

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 5-10-2004, 19:31:01 »
Toevallig heb ik ook dat seizoen gemist, teminste ik had wat anders aan mijn hoofd, waardoor ik het maar half gezien heb, ik weet ook niet wie Nolleke is, maar volgens mij lijkt ze niet echt op klaar, want zoals zij is er maar 1 ;)
petje af

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 5-10-2004, 19:37:06 »
zoals Nolleke is er (hopelijk en gelukkig) ook maar 1...

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #99 Gepost op: 7-10-2004, 08:19:07 »
Ik denk dat een vergelijking tussen Klaar en Nolleke heel erg mank gaat. Beiden zijn blond  ??? Maar daar houdt het m.i. op.

Nolleke was het prototype van een klagende, zeurende vrouw, die weinig lichamelijks bijdroeg en al snel heel veel deelnemers tegen zich in het harnas joeg.

Klaar is een eigenzinnige, hardwerkende initiatiefrijke vrouw, diue snel beslissingen durft te nemen. Beslissingen die tot nu toe eigenlijk ook altijd goed uitpakken.

Klaar is een kruising tussen een vietcongstrijdster, GI-Jane en Lara Croft.
Gek zijn is gezond