Ik ben even kwijt wie jullie allemaal met Nolleke bedoelen, heb ik een serie gemist? Kan bijna niet want ik ben een echte fan...
Bjorn heb ik wel in mijn eigen woordenboek overgenomen, ik bjorn, jij bjornt, zij bjornen enz. enz.
In welke serie zat deze Nol dan ? Waar moet ik zijn op deze site om hem te herkennen?
Klaar vind ik inderdaad geen groepsmens, ben ik ook niet, maar ik vind dat ze geweldig functioneert in de mangrove. Ik moet aldoor denken aan Henk die zei dat ook creatieve geesten een plek moeten hebben in een team en ik geef hem daar gelijk in. Naast makke schapen heb je ook onafhankelijke denkers nodig, maar ja, die zijn weer zo moeilijk te dresseren..
Wel moet ik zeggen dat ik direct een conflict met haar zou hebben gehad als ik in die groep had gezeten, ze heeft gelijk, maar de manier waarop ze dit uit staat me enigszins tegen en ik snap ook hoe dat met de anderen werkt. Toch blijft ze voor mij een echte Robinson, want ze handelt direct en accuraat en ze verdomd het om in een vergadercultuur te raken.
Ik denk dat Klaar de meeste persoonlijke groei uit ER gaat halen.
Wel denk ik dat uiteindelijk Frank de winnaar wordt. Lullig eigenlijk he, dat de uitkomst al bekend is bij de deelnemers en wij nog maar een beetje lopen te gissen. Misschien brekt Frank wel een been en klopt onze inschatting meteen niet meer.