Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46246 keer)

Offline *knoetsy*

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #60 Gepost op: 19-09-2004, 20:11:30 »
klaar ----->>> die klaart de boel gewoon!!!!!!

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-09-2004, 21:52:43 »
wat een pech, dat ze toch die pauze hadden gehouden waardoor het te laat was om nog wat te roven, echt lullig voor d'r want ze zaten er echt doorheen, ook complimenten voor Ernestine, die het goed vol blijft houden en Klaar probeert op te beuren
petje af

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #62 Gepost op: 19-09-2004, 21:54:16 »
Ow wat heb ik vandaag van d'r genoten zeg. Slechte gevoel over d'r is helemaal weg

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #63 Gepost op: 21-09-2004, 14:32:58 »
Klaar gaat het nog ver schoppen ::ok:: ::ok:: ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 21-09-2004, 21:59:55 »
Klaar heeft haar eigen fanwebsite op http://www.cocoon.nl/klaar. ::zwaai::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #65 Gepost op: 22-09-2004, 11:44:54 »
Klaar heeft haar eigen fanwebsite op http://www.cocoon.nl/klaar. ::zwaai::

Helaas pikken ze materiaal van andere sites ZONDER hier toestemming voor te vragen! Ik heb de makers helaas verzocht mijn column, geschreven voor dit forum te verwijderen daar ze geen toestemming hebben gevraagd!

Ik sta in principe achter een fansite voor Klaar. Maar niet op deze manier!
Gek zijn is gezond

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 22-09-2004, 11:57:33 »
Doe niet zo raar! Staat overal bij waar het vandaan komt en wie het heeft geschreven.
 ::ohno::

Offline nilsma

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 22-09-2004, 12:02:42 »
Doe niet zo raar! Staat overal bij waar het vandaan komt en wie het heeft geschreven.

Dat is wel zo,maar ik vind dat Empty village wel gelijk heeft.Ik zou ook niet graag iets wat ik geschreven heb voor een site ergens anders terug zien.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #68 Gepost op: 22-09-2004, 12:19:55 »

Via mijn profiel ben ik gewoon te benaderen. Als het aan mij gevraagd was had ik ook gewoon toestemming verleend. Maar als amateurschrijver wil ik gewoon voor mijn rechten opkomen. Er is niet met mij gecommuniceerd dus geef ik GEEN toestemming. Dat is mijn RECHT. Ik vind het jammers als sommige lezers dit niet begrijpen.

Ik sta niet onwelwillend tegenover Klaar, tegenover de makers van de site. Gewoon een mailtje of persoonlijk berichtje aan mij en ik had gewoon toestemming gegeven en zelfs aangeboden meer voor ze te doen.

Gek zijn is gezond

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 22-09-2004, 12:20:05 »
Begrijp het wel, maar je kan het ook als een compliment zien.
Mijn moeder heeft die site gemaakt om leuke dingen te verzamelen en dat te laten zien aan haar.

Online Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #70 Gepost op: 22-09-2004, 12:36:02 »

Via mijn profiel ben ik gewoon te benaderen. Als het aan mij gevraagd was had ik ook gewoon toestemming verleend. Maar als amateurschrijver wil ik gewoon voor mijn rechten opkomen. Er is niet met mij gecommuniceerd dus geef ik GEEN toestemming. Dat is mijn RECHT. Ik vind het jammers als sommige lezers dit niet begrijpen.

Ik sta niet onwelwillend tegenover Klaar, tegenover de makers van de site. Gewoon een mailtje of persoonlijk berichtje aan mij en ik had gewoon toestemming gegeven en zelfs aangeboden meer voor ze te doen.

Ik begrijp je volledig EmptyVillage, zou het ook niet graag hebben dat ze mijn schrijfsels zouden gebruiken zonder eerst toestemming te vragen.
2024: wie is de Mol?

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 22-09-2004, 12:38:13 »
no worry, tis er al af, wordt binnen 5 min gedaan

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #72 Gepost op: 22-09-2004, 12:43:34 »
no worry, tis er al af, wordt binnen 5 min gedaan

Nou je moeder toestemming laten vragen aan EV en hij kan er weer op... ;D
Geniet nooit met mate...

Online Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #73 Gepost op: 22-09-2004, 12:49:48 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #74 Gepost op: 22-09-2004, 13:17:45 »

Als ze me gewoon een berichtje of mailtje hadden gestuurd had ik gezegd perefct, doe maar en vermeld mijn naam en de site waar het vandaan komt erbij. Had ik zelfs nog specifiek voor hun een column willen schrijven over Klaar. Inmiddels heb ik een mailtje van de maakster van de site gehad. Mijn uitleg gegeven en toestemming verleend om de column op die site te plaatsen mits de makers van dit forumn het hier mee eens zijn. Verder heb ik aangeboden om specifiek voor de site over Klaar een tweede column over haar te schrijven.

Waarmee voor mij deze zaak is gesloten. Of de fansite van Klaar de column plaatst is nu aan hun. en of ik specifiek voor die site nog wat zal schrijven hangt of van het feit of ze hier prijs op stellen.

Met vriendelijke groet,

Empty Village

En ik blijf trouwens een Klaar fan! ::ok::

Nu hopen dat Ernst Paul mij uitnodigt voor de Day after als klaar aanwezig is, dan kan ik de column aan haar toelichten ???

Gek zijn is gezond

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #75 Gepost op: 22-09-2004, 13:51:42 »
EV je hebt gelijk hoor, en je hebt het keurig opgelost. Het staat jouw vrij columns te schrijven voor iedere site die jij wil. Verder denk ik wel dat wij ook niet zo gelukkig zijn met het feit dat op andere sites originele dingen staan van onze site. Maar als er een duidelijke bronvermelding bijstaat dan verzacht dat het wel. Om eerlijk te zijn halen wij natuurlijk ook informatie overal van het net en uit de dagbladen. Ook wij zijn daar wel eens bij teruggefloten. Niet iedereen is op de hoogte van de nogal vage regels van de Nettiquette. ::vergroot:: Bij de site van Klaar staat eerlijk dat ze allerlei info op het net over Klaar daar hebben verzameld. Ze staan zich er niet op voor dat het dingen zijn die ze zelf hebben gemaakt.
Blijf vooral voor ons schrijven, want je columns zijn errug leuk. ::ok::

Ikke ook KLAARFAN! ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 22-09-2004, 14:14:41 »
erg tof dat het is opgelost, Empty Village. De fansite is wel heel erg leuk en Klaar verdient het ook, dus het was jammer als daar onenigheid over zou blijven bestaan, maar gelukkig is dat niet zo en schrijf je gewoon verder....ik kon het me trouwens wel heel goed voorstellen van je, EV, want het is idd niet leuk als je stuk, die je hebt geschreven, ineens ergens anders opduikt, zonder dat je daar vanaf weet..en dat hoort ook niet..
petje af

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #77 Gepost op: 22-09-2004, 14:22:01 »
Om de discussie over mijn colums definitief te sluiten.Ik heb inmiddels contact met de makers van de Klaar site gehad. Ik blijf zeker voor dit forum columns over ER en Klaar schijven. Maar zal na de komende aflevering speciaal voor de site van Klaar mijn tweede aangepaste visie over Klaar schrijven.

Want ik blijf Klaar een toppertje vinden en de site zelf is een heel goed initiatief.

" No hard feelings here "  ::ok::

Klaar RULEZ ::ok::

Gek zijn is gezond

Offline btvs_chick

• Forumlid
  • I love Mutya
« Reactie #78 Gepost op: 22-09-2004, 15:09:47 »
ben het wle met je een pa(EV) logisch dat ze die collum graag geplaats willen hebben maar tis wel netje om te vragen he
Amy the Vampire Slayer

Offline flyover222

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 22-09-2004, 17:20:30 »
Ik vind Klaar helemaal geweldig!!! Sinds wanneer draait ER nou niet alleen om spanning maar ook om humor? Sinds Klaar erin zit toch? Ik vind haar quotes echt zeer humoristisch, en hoop dat ze nog héél lang meedoet.  ::bravo::

Bovendien, hebben jullie die buikspieren van haar gezien? Volgende keer even goed kijken, niet alleen qua humor en eerlijkheid beresterk! ::love::