Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46236 keer)

Offline Enola

• Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #40 Gepost op: 10-09-2004, 13:14:32 »
ben ook heel erg benieuwd hoe ze het gaat doe..zet 'm op Klaar
petje af

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #41 Gepost op: 12-09-2004, 21:45:57 »
GI Klaar!!!

hehe.. Ik ben fan!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline findingnemo

• Forumlid
Toppertje Klaar
« Reactie #42 Gepost op: 12-09-2004, 21:49:49 »

Ik hoop echt dat Klaar er lang inblijft in de mangrove. Ik wist dat het haar goed af
zou gaan en dat ze eindelijk kon beginnen met survival. Dat was dus ook duidelijk deze aflevering.

Ik hoop wel dat de vrouwen wat meevalletjes krijgen, of dat ze kunnen kunnen stelen
van de kampen. Want met zo weinig voedsel kom je ook niet verder.In de mangrove leven is al erg zwaar, maar ze hadden de vrouwen wel wat meer eten kunnen geven.
het moet wel leefbaar blijven. En drie weken op 1 bakje rijst kan echt niet, dan
heb je geen energie meer om op vissen te jagen. Jammer dat Sarah steeds het slachtoffer
is van gebrek aan eten, en dat ze op deze manier niet echt aan survivel toe kan komen.
Maar steeds ergens uitgehongerd ligt te creperen. Een beetje zielig hoor.Ze heeft nooit echt een kans gehad.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #43 Gepost op: 12-09-2004, 22:04:27 »
Klaar is tot nu toe voor mij een toppertje, maakt even snel vuur, gaat een rog te lijf, wist voetsporen uit, reageert onmiddelijk als de Belgen in de buurt zijn door zich goed te verstoppen!

Dit waten in 1 aflevering meerdere heel goede momenten van Klaar!
Gek zijn is gezond

Offline Enola

• Forumlid
Re: Toppertje Klaar
« Reactie #44 Gepost op: 12-09-2004, 22:07:59 »

Ik hoop echt dat Klaar er lang inblijft in de mangrove. Ik wist dat het haar goed af
zou gaan en dat ze eindelijk kon beginnen met survival. Dat was dus ook duidelijk deze aflevering.

Ik hoop wel dat de vrouwen wat meevalletjes krijgen, of dat ze kunnen kunnen stelen
van de kampen. Want met zo weinig voedsel kom je ook niet verder.In de mangrove leven is al erg zwaar, maar ze hadden de vrouwen wel wat meer eten kunnen geven.
het moet wel leefbaar blijven. En drie weken op 1 bakje rijst kan echt niet, dan
heb je geen energie meer om op vissen te jagen. Jammer dat Sarah steeds het slachtoffer
is van gebrek aan eten, en dat ze op deze manier niet echt aan survivel toe kan komen.
Maar steeds ergens uitgehongerd ligt te creperen. Een beetje zielig hoor.Ze heeft nooit echt een kans gehad.

Ben het hier helemaal mee eens, want idd is klaar echt toppie ::ok::door meteen actie te ondernemen, dat is de Rotterdamse mentaliteit en creativiteit(van zichzelf), die de groep nou moet missen, precies wat Henk al zei..de andere dames hebben geluk met haar en idd jammer voor Sarah dat ze meteen instort, das wel snel, maar ach wie ben ik!! Maar toch jammer want ze hadden toch uiteindelijk wat te eten, errug jammer nog dat ze die pijlstaartrog niet te pakken kon krijgen..HET IS AFZIEN! >:D
petje af

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 12-09-2004, 22:09:17 »

Vind ik ook. Klaar heeft 10 keer meer pit dan dat hele Nederlandse kamp bij elkaar.
Het zou me niks verbazen als ze alleen zou overleven in de mangrove voor 4 weken.
Ze heeft alle kwaliteiten die nodig zijn.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #46 Gepost op: 12-09-2004, 22:10:56 »

Vind ik ook. Klaar heeft 10 keer meer pit dan dat hele Nederlandse kamp bij elkaar.
Het zou me niks verbazen als ze alleen zou overleven in de mangrove voor 4 weken.
Ze heeft alle kwaliteiten die nodig zijn.

Helemaal waar, die vind zeker nog wel eten om het enige tijd vol te houden. Na Richard en Bjorn nu de robinson voor 2004!
Gek zijn is gezond

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 12-09-2004, 22:11:50 »
 ::love:: Klaar was weer geweldig vanavond!!!!  ::bravo::

Met haar charmante wist ze wel zeker weten effe hoe ze in die natte mangrove een vuurtje moest maken ja. Neemt de leiding zonder overleg, hahaha, kan roggen vangen, denkt zelfs na over het uitwissen van haar sporen.. enz.

Kortom geweldig! moest nog wel eventjes grinniken.. ik dacht.. straks wordt Patrick weggestemd en komen die twee nog in de mangrove te zitten ::ohno::
Als dat zou gebeuren, kan ze gelijk wel weer inpakken bij zijn geroddel en complotvorming.

Maar... gelukkig.. voorlopig nog eventjes met z'n drieën daar dus, ben benieuwd!!!!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #48 Gepost op: 12-09-2004, 22:14:08 »
::love:: Klaar was weer geweldig vanavond!!!!  ::bravo::

Kortom geweldig! moest nog wel eventjes grinniken.. ik dacht.. straks wordt Patrick weggestemd en komen die twee nog in de mangrove te zitten ::ohno::
Als dat zou gebeuren, kan ze gelijk wel weer inpakken bij zijn geroddel en complotvorming.

Dat kon dan voor Patrick wel eens tegen gaan vallen. Klaar is goed bezig om zich tot de leidster van de mangrove te maken. de waardering van de andere dames was groot. die zullen zeker voor Klaar kiezen en niet voor nieuwkomer Patrick als hij in de mangrove trecht komt.
Gek zijn is gezond

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-09-2004, 22:25:42 »
Voor mij is zij numero uno! ::bravo::
petje af

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 12-09-2004, 22:35:53 »
Kweet niet of de overige mangrove bewoners blij blijven met Klaar als zg. leidster van het stel.
Heb overigens Sara nog niet in actie zien komen, wel heeft ze al twee zinnen gezegd.
Met Klaar kun je wel lachen..

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 12-09-2004, 22:51:04 »
Kweet niet of de overige mangrove bewoners blij blijven met Klaar als zg. leidster van het stel.
Heb overigens Sara nog niet in actie zien komen, wel heeft ze al twee zinnen gezegd.
Met Klaar kun je wel lachen..

Sarah heeft maar 1 probleem, en dat is haar gezondheid en eten.
Daardoor verliest ze volgens mij ook haar redelijkheid, uit wat ik al begreep uit het voorstukje voor volgende week.

De andere dame, forgive me forgetting her name again..  ::schaam:: was volgens mij wel blij met de inbreng van Klaar, en accepteerde haar meerdere.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #52 Gepost op: 12-09-2004, 23:01:34 »
Klaar is the Champion, alleen hoorde ik haar wel zeggen in de vooruitblik dat ze het opgeeft. Dat ze het niet langer kon uithouden en de muggen haar op een krentenbol doet lijken. Ik hoop dat dit een misleidende vooruitblik is!!!!! Ik wil Klaar nog NIET missen!!!! ::ohno:: ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #53 Gepost op: 13-09-2004, 08:54:15 »
Klaar is the Champion, alleen hoorde ik haar wel zeggen in de vooruitblik dat ze het opgeeft. Dat ze het niet langer kon uithouden en de muggen haar op een krentenbol doet lijken. Ik hoop dat dit een misleidende vooruitblik is!!!!! Ik wil Klaar nog NIET missen!!!! ::ohno:: ::ohno::

Er is al eerder bekend geworden dat dit jaar het hoogste aantal opgevers onder de kandidaten heeft. Henk is no 1. wie volgt? Sarah? Klaar lijkt me nog van niet. die vind het er nog veels te leuk...
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-09-2004, 09:04:47 »
Klaar had deze uitzending inderdaad een positieve inbreng in de mangrove.
Sarah lag maar een beetje te duffen daar, dus logisch dat Ernestine(zo heet ze toch?) blij was met de komst van Klaar.
Klaar komt in de mangrove beter tot haar recht dan op het strand, zoals ze zelf trouwens ook al aangaf.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline kokosnoot

• Forumlid
  • mjammie!
« Reactie #55 Gepost op: 13-09-2004, 10:31:10 »
Gelijk favo: Klaar!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

::regenboog::  Gewoon overleven en niet zeuren, kijk das nog eens een Robinson!

Ze doet mij trouwens niet aan Nolleke denken, volgens mij is ze veel nuchterder en socialer, kortom:

::tandpastasmiley:: GO KLAAR!! ::tandpastasmiley::
.....is het al zondag??.....

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #56 Gepost op: 13-09-2004, 13:45:18 »
hehe nou ik kon het niet laten hoor (opgestookt ook nog door gerard hoor ;))
maar onze favo kandie is er nu ook in smiley vorm ::ok::
GI-Klaar!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #57 Gepost op: 13-09-2004, 14:29:10 »
mijn sympathie heeft klaar, maar ik vind het wel verdacht dat ze nu zoveel in beeld is. ik denk dat het spel nog een verrassende wending gaat krijgen wat klaar betreft.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #58 Gepost op: 13-09-2004, 14:50:22 »

Klaar zei: ik geef het op... ALS mijn lichaam het af laat weten. Ze gaat dus nog niet opgeven!
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #59 Gepost op: 13-09-2004, 15:41:45 »
mijn sympathie heeft klaar, maar ik vind het wel verdacht dat ze nu zoveel in beeld is. ik denk dat het spel nog een verrassende wending gaat krijgen wat klaar betreft.

er waren nu denk ik ook gewoon veel momenten rond Klaar om te laten zien, vuur maken, rog vangen etc.
Gek zijn is gezond