Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46235 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2004, 10:21:33 »
Ik zag weinig Klaar, veel hoed. Ik denk dat ze er gewoon niet thuis hoorde. Ik zie er nog niet ala Bjorn zich te pleuris werken.

Offline Markie

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2004, 16:33:20 »
Ik vind Klaar de meest oorspronkelijke, de meest eerlijke, de minst huichelachtige (kijk naar de piloot bijv.), kortom de leukste en gisteren zeker de beste!!!!

Offline *knoetsy*

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2004, 17:18:56 »
jah ik dacht eerst ook dat ze een tweede nolleke was  ::jaja:: maar dat was voordat ik haar op tv had gezien want dat is ze dus echt NIET  ::ohno:: we love klaar  ::bravo::

Offline Dian Wei

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2004, 19:04:50 »
Ze mag dan wel eerlijk zijn, maar ook ontzettend dom. Ze zit eindelijk in expeditie robinson en wat doet ze: direct alles voor zichzelf verpesten. Ik zou haar direct nomineren voor de minst tactische persoon van deze en misschien all expeditie robinson's. Ik zou bijna zeggen dat ze geen een van de voorgaande series heeft gevolgd en volstrekt onbekend is met dit hele spel.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2004, 19:07:21 door Dian Wei »

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2004, 22:28:08 »
Klaar is dom en de minst taktische??

Klaar is absoluut niet dom, ze zette direct vanaf de eerste setting de toon met haarscherpe observaties en bracht die met zo'n humor en gevatheid, dat ik in ieder geval bijna niet kan wachten om haar weer terug te zien ::love::

Het zal mij trouwens een worst zijn of Klaar wel of niet wint. Klaar lijkt mij iemand die geen concessies zal doen aan eigen integriteit om koste wat kost het spel te winnen.

Overweging: wie zijn hier de werkelijke winnaars binnen een Expeditie Robinson??
Misschien leuk om een nieuw topic van te maken???

Offline Dian Wei

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2004, 07:32:58 »
Ja , als je het voor jezelf in de eerste dagen zo verpest is dat gewoonweg dom imo.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2004, 09:08:31 »
Ik krijg de indruk dat Klaar zich zo nodig wil profileren als apart, kunstenares, ''scheppend'' etc. Zijzelf is diegene die nou niet bepaald moeite deed om aansluiting te vinden bij een groep en niet, zoals door anderen hier verweten wordt, de mannen. Weinig activiteit van Klaar.
Haar opmerkingen zijn soms best leuk, maar het is maar een fractie van wat we te zien krijgen. De programmamaker weet wat voor type Klaar is, en weten dat dit een discussie los kan maken. Niet mijn type...

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #27 Gepost op: 7-09-2004, 09:16:22 »
Die leuke opmerkingen maakte ze wel voor de camera. Voor de kijkers leuk, maar daar merken de deelnemers niets van. En dat zijn toch de mensen die bepalen hoe ver je komt. En niet de kijker!
DUS: verkeerde taktiek
Help me, I'm an ER-addict

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #28 Gepost op: 7-09-2004, 10:54:19 »
Ik krijg de indruk dat Klaar zich zo nodig wil profileren als apart, kunstenares, ''scheppend'' etc. Zijzelf is diegene die nou niet bepaald moeite deed om aansluiting te vinden bij een groep en niet, zoals door anderen hier verweten wordt, de mannen. Weinig activiteit van Klaar.
Haar opmerkingen zijn soms best leuk, maar het is maar een fractie van wat we te zien krijgen. De programmamaker weet wat voor type Klaar is, en weten dat dit een discussie los kan maken. Niet mijn type...

Ik denk dat ze zich niet zozeer wil profileren als apart, kunstenares, scheppend etc, maar dat zij dat simpelweg is...
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #29 Gepost op: 7-09-2004, 11:32:58 »
Klaar is gewoonweg Klaar in de zin van haarzelf. en klaar in de zin van weggestemd door de groep. dit heeft zij niet alleen aan zichzelf te wijten, ook aan de eerste complotvorming. De vraag nu is heel simpel kan klaar zich in de Mangrove staande houden tot de finale???
Gek zijn is gezond

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-09-2004, 12:31:35 »
daar zit wat in Nelis, maar of het slim was...
Ik denk dat zij om haar karakter doelbewust is uitgekozen door programmamakers, en niet zonder succes.
Persoonlijk ben ik geen fan van haar, ben benieuwd hoe zij het in de mangrove doet..

Offline Loeske

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2004, 15:34:58 »
Ik vraag me echt af wat Klaar (alias Nolleke, als wie ze tot nu toe op mij over is gekomen, net als op vele anderen) van zichzelf vindt nu ze zichzelf heeft terug gezien. Misschien is er een heel imago voor haar neergezet of misschien is ze wel uiterst tevreden over haarzelf. Niet echt aan buitenstaanders om daar een hard oordeel over te vellen. ::niet-ok:: Ze is volgensmij wel een van de weinigen die de piloot doorheeft, ::ok:: had ze iets mee kunnen doen, om bijv haar positie veilig(er) te kunnen stellen. We zien wel hoe ze het er vanaf brengt in het moeras. Ze lijkt me meer een persoon die in een klein groepje of alleen goed functioneerd, misschien bloeit ze wel helemaal op tussen alle slangen en enge insecten, ??? wie weet ;)
« Laatst bewerkt op: 7-09-2004, 18:54:26 door Stormpie »

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-09-2004, 18:03:47 »

Nachtvlinder schreef:
Overweging: wie zijn hier de werkelijke winnaars binnen een Expeditie Robinson??
Misschien leuk om een nieuw topic van te maken???

Excellent punt nachtvlinder. Deze constatering heb ik ook altijd gehad. Om ER te winnen, hoef je niet perse de deelnemer te zijn
die het langste overblijft en met 50 000 euro naar huis gaat.

Ik heb mensen gezien met enorm veel intrigiditeit en karakter
en intelligentie die niet hebben gewonnen omdat ze toevalllig niet naar iemands pijpen wilde dansen of omdat ze het slachtoffer zijn geworden van een complot tegen vrouwen of wat dan ook.

In dit geval heeft Klaar al gewonnen, gewoon door zichzelf te zijn en eerlijk te zeggen wat ze vind en niet overal een hetze van te maken. Ze laat zich niet beinvloeden door kuddegedrag. Of ze nou ver komt of niet doet er niet eens toe. Ik zie mensen zoals Patrick Ronald en Frouke toch niet als gelijkwaardige competitie. Maar als je 6 domme mensen hebt en en 2 slimme, gaan
automatisch de slimme eruit.

Ik zie het ook niet als echt survival ,maar meer een sociaal spel.

Groetjes,
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #33 Gepost op: 8-09-2004, 12:11:45 »
Ik denk niet dat de aspecten die jij noemt belangrijk zijn in dit programma. Je moet zien te overleven en tegendraads zijn is dan niet erg handig. Wil jij verder, moet je je trots soms aan de kant zetten.

Als je 6 domme mensen hebt en 2 slimme, zoals jij het zegt, dan wint er inderdaad misschien een domme. Dus dan heeft die domme het spel slimmer gespeeld dan de slimme en is de domme dus beter in dit spel.

Klaar is misschien een moreel winnaar, maar de prijs de mangroove is ook niet alles.  :P

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 8-09-2004, 19:48:05 »
Ik vind Klaar de meest oorspronkelijke, de meest eerlijke, de minst huichelachtige (kijk naar de piloot bijv.), kortom de leukste en gisteren zeker de beste!!!!

zeker weten, vind ik ook, juist geweldig zoals ze tegen die vergadercultuur in ging, gelukkig iemand die dat deed en daarom is ze ook nog meteen de dupe van een complot,terwijl ze nog maar net begon
petje af

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 8-09-2004, 23:42:50 »
Hier op het forum zag ik al Patrick ook verschijnen en Jeroen, ik zou het geweldig vinden dus als ik Klaar hier ook zou zien verschijnen???

Ben zelf in ieder geval vanaf het eerste moment een fan van haar ::love::

Dus Klaar????? please?????????

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2004, 09:45:03 »
jammer dat ons verdere confrontaties tussen klaar en patrick bespaard gaan blijven..  ;D maar wie weet binnenkort?? ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-09-2004, 11:29:56 »
In eerste instantie dacht ik wat een muts met haar hoedje en toch wel stijlvolle kleding...niet echt iemand die goed in Expeditie Robinson past...maar naarmate de aflevering vorderde kon ik me heel goed vinden in Klaar, heerlijke humor, erg droog en vooral lekker zichzelf waar de anderen met namen, de drie musketeers, zich wilden profileren.....ik neem mijn (denkbeeldige) petje af voor Klaar en van mij mag ze nog lang rondzwerven in de Mangroove en het de teams moeilijk maken!!! ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2004, 08:18:27 »
Hoe zeg je dat, als je denkt dat Klaar de finale haalt, maar dan zonder rare suggestieve opmerkingen te maken...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2004, 09:00:17 »
Elke deelnemer die in de mangrove zit heeft nog kans de finale te halen, dus klaar ook! Op de beelden die ik nu al regelmatig zie betreffende de volgende aflevering lijkt het erop dat ze goed bezig is in de mangrove ::ok::
Gek zijn is gezond