Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46241 keer)

Offline robinsonner

• Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #120 Gepost op: 8-11-2004, 11:22:35 »
Heel goed bekeken de Baron, Klaar mist vast iets in haar dagelijks leven, en is in het spel uit op Macht!
Echter denk ik dat zij volgende week het veld moet ruimen, want dan is iedereen haar irritante overheersende eigenzinnige maniertjes meer dan zat!!!
Ik denk dat we nog wel duidelijk zullen zien hoe geobsedeerd Klaar is.
Het zit haar duidelijk dwars dat Ronald op haar heeft gestemd in de eerste aflevering en daarom probeert zij nu -zonder resultaat overigens- een complot te smeden met o.a. Marjolein, wat haar duidelijk niet lukt!!

Dag Klaar (over) ::zwaai::

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 8-11-2004, 12:45:07 »
Klaar speelt het spel op haar eigen manier. Daar is toch niks mis mee?
Dan ligt ze er misschien volgende week uit, maar dan heeft ze het wel gespeeld zo als ze ZELF wil.
Je speelt het toch voor jezelf? Er is maar 1 winnaar, uiteindelijk ben je allemaal concurenten............

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #122 Gepost op: 8-11-2004, 13:29:13 »
nee precies destiny maar zo doet Marjolein ut ook en ik hoor veel negatieve dingen over Klaar/Marjolein/Matthias en Ronald maar goed Klaar en Marjolein en Matthias spelen hun spel op hun eigen manier en ik heb daar respect voor Marjolein is gewoon toppie en Klaar wordt ook toppie!

Offline carmen pascale

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 8-11-2004, 15:36:15 »
ik vind klaar het beste expeditie lid. ze doet wat ze zelf wil en maakt fantastische cynische opmerkingen GO KLAAR

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 9-11-2004, 01:19:24 »
Klaar is totaal niet te vergelijken met Marjolein, Mathias en andere onbenullen. Klaar speelt inderdaad haar eigen game en draagt in ieder geval bij tot resultaten. Math. en Marjoleintje surfen mee op de prestaties van anderen, en liggen lekker in andermans schaduw. Dat is dus duidelijk niet de essentie van het verhaal.
 Klaar is wat dat betreft iemand met een duidelijk uitgesproken mening, zonder mee te liften op gezegdes en acties van anderen. Types als Klaar en Mick, maken een programma de moeite waard. dit in tegenstelling tot Marjo. en Math. Daaraan kun je je alleen mar ergeren.

Offline vvstrijen

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 9-11-2004, 13:01:06 »
Klaar doet het inderdaad ontzettend goed. Ik gun haar zeker een finala plaats. Maar mezelf ergeren aan marjolijn doe ik niet. Die speelt gewoon haar spel, als ze daarmee de finale haalt is dat alleen maar knap.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 9-11-2004, 13:56:25 »
Het lijkt me logisch dat een complot met ERUITGESTEMDEN altijd beter werkt dan een complot met ORGINELEROBINSONNERS als jezelf een van de ERUITGESTEMDEN bent(was)::tandpastasmiley::

Ik begijp de keuze van Klaar niet 'de originals' vonden haar altijd al een raar type terwijl de '2derangsrobinsonners'(woorden van Mat) haar(ieder op zijn eigen manier) een plek in de groep hebben gegeven!

Klaar kan keihard zijn en ongelooflijk goed survivalen maar blijft 'een beetje zweverig' en ontbeert een beetje het sociale inzicht

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #127 Gepost op: 14-11-2004, 22:33:59 »
Ik vond Klaar behoorlijk goed bezig met haar one-liners en zelfreflecterende uitingen.Wat ben ik blij dat er mensen zijn zoals zij die niet altijd voor het gemiddelde kiezen,het veilige(de huisje-boompje-beestje-types) maar uitdagingen durven aan te gaan en alternatieven willen bedenken/ondergaan voor zichzelf en anderen.
Toppie,alleen jammer dat mensen als Klaar daardoor vaak sociale steun moeten missen en vaak moeten verklaren dat ze toch echt wel sociaal ingesteld zijn,maar dat op een andere manier tonen.
Een topvrouw en ik zal haar grappige,slimme opmerkingen missen in de komende resterende afleveringen.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 14-11-2004, 22:35:55 »
Ik vond Klaar behoorlijk goed bezig met haar one-liners en zelfreflecterende uitingen.

Vaak heeft ze wel leuke opmerkingen.  ::jaja:: Maar vandaag ging ze wel erg ver door Ronald een pissebed te noemen.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #129 Gepost op: 14-11-2004, 22:47:18 »

Maar vandaag ging ze wel erg ver door Ronald een pissebed te noemen.  ::ohno::
Had ik persoonlijk weinig moeite mee. Hoeveel borden heeft die man wel niet voor zijn kop? Alle inwoners op het eiland mogen hem niet,negeren hem en Ronald zit doodleuk te vertellen "mjao,alles gaat goed,alles is okay" ???

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #130 Gepost op: 14-11-2004, 23:17:38 »

Vaak heeft ze wel leuke opmerkingen.  ::jaja:: Maar vandaag ging ze wel erg ver door Ronald een pissebed te noemen.  ::ohno::

Dat vond ik nog tactisch...!!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 14-11-2004, 23:30:16 »
wat is er nou makkelijker dan mense afzeiken, als je zelf de verliezer bent. Volgens een belgisch forum is Klaar zelfs een Mol.
Dat ze zo over Ronald praat vind ik meer wat over Klaar zeggen dan over Ronald. AL die beelden zijn zo ontzettend gemanipuleerd, ze moeten voortaan beter opletten tijdens het plakken, want de kleding klopt vaak niet!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #132 Gepost op: 14-11-2004, 23:56:25 »
Het is maar net wie je wilt dat er afgezeken wordt...Tjaaa dat hebbie op een forum hé....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 15-11-2004, 09:25:43 »
Nou, ik heb Klaar anders ontzettend minderwaardige dingen over ronald horen zeggen, marjolein over hem en over Klaar, Klaar over Marjolein, MOh over ronald etc.
Wie zijn deze mensen nu eenmaal?
Daarentegen heb ik ronald nog nooit iets echt lelijks over iemand horen zeggen, schelden of wat dan ook.
Over wie zegt dat nu  wat/
Klaar kon blijkbaar niet goed tegen haar verlies.
En Frank zou nooit een kans maken tegen MIck en Ronald, die zijn nl. sterker dan de verzwakte Frank.
Ben blij dat onze nepkunstenares weg is!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 15-11-2004, 09:39:00 »
Ik heb the day after niet gezien en ik weet niet wat Klaar over Ronald heeft gezegd...maar als ze iets gezegd heeft kan ik me voorstellen dat ze dat heeft gedaan...Ronald werkt je volgens mij gigantisch op je zenuwen, alleen al om het feit dat hij alles positief blijft inzien en totaal niet door heeft dat men hem niet mag...hij bleef zich ook maar inslijmen bij de verschillende deelnemers...
Klaar heeft altijd gezegd wat haar op het hart lag en dat maakte haar tot de klaar die ze is..helaas werd dat niet altijd geaccepterd door haar mede expeditieleden..ook omdat men niet echt de kans heeft gekregen om klaar te leren kennen omdat ze er vrij snel werd uitgestemd aan het begin van de expeditie! en nu moest ze het veld ruimen omdat Ronald immuniteit won bij de proef anders was het exit Ronald geweest..

Dat Ronald nooit iets negatiefs heeft gezegd over de anderen is omdat hij het denk ik niet eens durft...ik vind hem af en toe net een struisvogel..steek zijn kop in het zand om al die negativiteit van de anderen niet te hoeven zien of horen..hoe bedoel je Roanld is naïef.....

Zo denk ik er over...ik vind het wel erg jammer dat klaar weg is..zij gaf nog een leuke draai aan deze expeditie ook al weet ik dat zij nooit gekozen zou worden als robinson door de overige expeditieleden, maar ikw eet wel dat zij heel veel heeft gedaan voor het kamp..enne naar die overige kokosnoten kunnen zedenk ik fluiten...die houdt Klaar voor zichzelf ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #135 Gepost op: 15-11-2004, 14:39:37 »
Hoe haalt Klaar het in haar hoofd om andere kandidaten achterbaks te noemen, terwijl zij van dag 1 op Teluk al een geheim kokosnotenplaatsje had. Over achterbaks gesproken.

Nee Klaar, iedereen speelt het spel op zijn eigen manier, en als je dan uiteindelijk na ruim een maand de expeditie verlaat ligt het aan je eigen. Je kunt dan ook met opgeheven hoofd zeggen dat je het goed hebt gedaan in plaats van zitten te zeuren over zwaktes van andere kandidaten.

Klaar over !

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #136 Gepost op: 15-11-2004, 23:30:24 »
Ik vond Klaar anders altijd een moedige vrouw en vind het jammer dat ze de strijd heeft moeten opgeven ten voordele van Ronald, die voor één keer eens iets presteert en dan nog immuniteit wint ook !!! Voor één ander deed hij niets (ik weet nog in het begin met de proef dat de vrouwen alles moesten doen en dat ronald wilde rusten na zijn inspanningen in de zee)... Klaar had finaliste moeten zijn met Frank en Shandinella, dat had tenminste eerlijk geweest....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 16-11-2004, 00:52:28 »
Ik heb the day after niet gezien en ik weet niet wat Klaar over Ronald heeft gezegd...maar als ze iets gezegd heeft kan ik me voorstellen dat ze dat heeft gedaan...Ronald werkt je volgens mij gigantisch op je zenuwen, alleen al om het feit dat hij alles positief blijft inzien en totaal niet door heeft dat men hem niet mag...hij bleef zich ook maar inslijmen bij de verschillende deelnemers...

..enne naar die overige kokosnoten kunnen zedenk ik fluiten...die houdt Klaar voor zichzelf ::rofl::

In de Day After zei Klaar juist dat ze spijt had dat ze lelijk over Ronald had lopen praten. Maar ze zei ook dat het wel een momentopname was, op dat moment ergerde ze zich aan Ronald en later vond ze het jammer dat ze die dingen zei. Dat vind ik toch wel erg voor haar spreken, dat ze dat openlijk op de TV zegt.

Enne, die kokosnoten die weet Shandinella te liggen. Dat heeft Klaar haar vertelt volgens de Day After.

Offline Pitje

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 16-11-2004, 08:28:53 »
Net zoals Robin vorig jaar, vond ik Klaar dit jaar iemand die echt kleur bracht in de expeditie. Haar eigenzinnigheid was misschien niet altijd even handig, maar een absolute verademing en haar oneliners waren weergaloos. Nu moeten we helaas nog een aflevering langer dat geneuzel van Ronald aanhoren....

Klaar, ik zal je missen!!! ::bravo:: ::zwaai::

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 16-11-2004, 14:10:58 »
Ik vond het prachtig Klaar het spel te zien spelen op haar geheel eigen wijze: soms open en direct, dan weer langs slinkse wegen!  ::)

In de Day After noemde ze een grote nul.  :-\\
Ondertussen zit die zogenaamde "grote nul" nog in het spel en ligt Klaar eruit.

Blijkbaar doet Ronald het niet zo slecht !  ::ok::