Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 46237 keer)

Offline wielie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #100 Gepost op: 7-10-2004, 09:15:51 »
Ik zie ook niet zoveel in de vergelijking tussen  Nolleke en Klaar. En volgens mij was ze ook niet eens blond, maar ietwat oranje/rood kleurig.
In het begin van de uitzendingen was ik niet echt over Nolleke te spreken, al draaide dat na een aantal afleveringen wel bij.
Leuk gevonden die kruising tussen GI-Jane en Lara Croft. Maar dan wel zonder "special- effects"

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #101 Gepost op: 7-10-2004, 09:30:03 »
Leuk gevonden die kruising tussen GI-Jane en Lara Croft. Maar dan wel zonder "special- effects"
Dat klopt helemaal, had ik moeten vermelden ::schaam::
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 25-10-2004, 10:41:04 »
Ze was weer helemaal Klaar!
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #103 Gepost op: 25-10-2004, 13:15:52 »
Ze was weer helemaal Klaar!

Nee, ze is super irritant. Wat een ****. Dat zij zelf geen relatie heeft zegt al genoeg, maar dat ze dan ook nog even de post van de andere 24 uur laat wachten. Ze heeft nu de macht in handen en probeert dat ook aan iedereen duidelijk te maken.
Een sneu persoon. Ach, volgende week kan ze weer naar huis, stukje beeldhouwen, stukje subsidie aanvragen, stukje luiwammesen.
Nee, geen fijn mens in de omgang, maar gelukkig houdt haar moeder nog van haar.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2004, 13:47:09 »

Nee, ze is super irritant. Wat een ****. Dat zij zelf geen relatie heeft zegt al genoeg, maar dat ze dan ook nog even de post van de andere 24 uur laat wachten. Ze heeft nu de macht in handen en probeert dat ook aan iedereen duidelijk te maken.
Een sneu persoon. Ach, volgende week kan ze weer naar huis, stukje beeldhouwen, stukje subsidie aanvragen, stukje luiwammesen.

Je speelt het een beetje op de persoon. Wat weet je nou helemaal van haar. In ieder gaval staat er minstens één onwaarheid in je post. Probeer zelf een beetje integer te blijven alsjeblieft.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 25-10-2004, 13:53:34 »

Sorry?? Geloof dat jij helemaal niks van haar weet! Ten eerste heeft ze WEL een relatie!! En er zijn een heleboel mensen die van haar houden.

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 25-10-2004, 16:33:41 »
Ik zal het niet op de persoon spelen, alhoewel ik uit de titel begrijp dat het wel over de persoon Klaar gaat. Misschien is ze in het dagelijks leven wel heel anders, maar gisteren vond ik haar eerlijk gezegd ook knap irritant. Op een autoritaire toon zeggen dat we ook nu 24 uur wachten, en dat acherdochtige.. maar daar zou ze, wat Darline betreft, nog wel gelijk in kunnen krijgen! Als ze elkaar weer zien, loopt Darline direct over naar de Belgen, zeker weten!
Nee, ik vind Klaar niet echt mijn type, en begrijp heel goed dat Ernestine er knettergek van werd.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #107 Gepost op: 25-10-2004, 16:37:41 »

Je speelt het een beetje op de persoon.

Fout, ik speel het op de personage Klaar zoals ik haar te zien krijg in E.R.
Zo komt ze over op mij. Irritant, uit de hoogte.

Klaar over.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #108 Gepost op: 25-10-2004, 16:39:47 »
Ik snap totaal niet waarom 50% van de mensen Klaar cool vinden ik vind haar gewoon vett irritant en ik vindt haar een raar vogeltje klaar over!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #109 Gepost op: 25-10-2004, 16:43:06 »
Maar Realitynet staat wel voor respect voor de kandidaten en dat wordt niet getoond. Ik denk dat je je mening ook wel op een andere manier kan geven.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #110 Gepost op: 25-10-2004, 18:08:23 »
klaar is een sterke persoon. en dat maakt de mensen die niet zo stevig in hun schoenen staan nog onzekerder.niet klaar moet veranderen, maar degenen die niet met zulk gedrag om kunnen gaan. klaar kan zich op zo'n manier profileren omdat de anderen haar die ruimte geven...ja zelfs mick!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Markie

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 25-10-2004, 19:03:28 »
Er zit naar mijn idee veel in wat Klaars moeder zei, ze is denk ik een heel sociaal iemand, die dat tot nu toe maar weinig heeft kunnen laten zien, met mick bijvoorbeeld kan je weinig anders dan ruzie krijgen, en als darline zegt dat ze mitch niet zo bijzonder vond, dan is dat raar, en met shandinella is er geen probleem, maar alles wat goed gaat is minder interessant voor ER.

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2004, 19:13:08 »
Klaar = Klaar, klaar! (smile)

Zoals ik Klaar op de TV zie, zo is Klaar gelukkig privé ook! De eerste indruk die je van Klaar krijgt is dat je met een bizonder persoon te maken hebt. En dat klopt en daar mag ze trots op zijn!
  ::jaja::
Zoals wij Klaar kennen is ze een warme, creatieve, sterke, inventieve, wijze, enthousiaste, sociale (en ik ben hier vast nog wat vergeten) vrouw die ons telkens weer verrast. Zo ook met haar plannen om mee te doen aan ER. En tot nu toe heeft ze ons niet teleurgesteld maar wederom positief verrast! Wat een persoonlijkheid, wat een quotes, wat een survivortechniek en wat een respect van ons voor Klaar!
Ennuh... dat daar niet iedereen zo over denkt: SO WHAT?
  ::trots::
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 26-10-2004, 19:18:56 »

Fout, ik speel het op de personage Klaar zoals ik haar te zien krijg in E.R.
Zo komt ze over op mij. Irritant, uit de hoogte.

Klaar over.

Ik zie niet wat je opmerkingen over subsidie.. over het hebben van persoonlijke relaties met het 'personage' Klaar te maken hebben. Het is geen stereotype! Het is een echt bestaand mens waar jij ongenuanceerd over oordeelde.

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 26-10-2004, 21:14:27 »
klaar is een sterke persoon. en dat maakt de mensen die niet zo stevig in hun schoenen staan nog onzekerder.niet klaar moet veranderen, maar degenen die niet met zulk gedrag om kunnen gaan. klaar kan zich op zo'n manier profileren omdat de anderen haar die ruimte geven...ja zelfs mick!

Inderdaad kunnen sommige mensen er niet zo goed tegen als een vrouw soms ook een b...is, maar dat is juist alleen maar goed van Klaar, misschien is ze niet te volgen en doet ze te impulsief in andermans ogen, ik vind het alleen maar okee, het lijkt mij niet echt slim om hier nou ruzie over te krijgen over hoe je haar vind, das niet de bedoeling.. ja toch?! Ook Ernestine had toch een zwak voor Klaar, ondanks dat ze soms zich behoorlijk ergerde aan haar...
petje af

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #115 Gepost op: 27-10-2004, 10:44:41 »
Persoonlijk vind ik haar een ontzettend interessant persoon en ze heeft de meest geweldige uitspraken gehad tot nu toe. Het enige waar ik me afgelopen week aan ergerde was de manier waarop ze Darline leek te behandelen (ik zeg "leek" omdat we natuurlijk altijd een vervormd beeld te zien krijgen). Ze kwam erg denegrerend over, van Darline doet die klusjes wel even. En dan deze uitspraak (aan de ene kant ontzettend grappig en aan de andere kant stond ik zo:  ::oink::

"..Anders mis je die disciplinerende  fase, die ook zo belangrijk is in het leven van een hond."

::oink:: Hmm.... Niet om het een of ander maar ik denk niet dat een volwassen vrouw nog een disciplinerende fase moet hebben.
Maar voor de rest, erg interessant persoon. Ik zou binnen de korste keren ruzie met haar hebben.

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #116 Gepost op: 27-10-2004, 20:53:24 »
Samenvatting van onderwerp
geplaatst op: Vandaag om 10:44:41geplaatst door: oompah loompah 
Voeg citaat toe
Persoonlijk vind ik haar een ontzettend interessant persoon en ze heeft de meest geweldige uitspraken gehad tot nu toe. Het enige waar ik me afgelopen week aan ergerde was de manier waarop ze Darline leek te behandelen (ik zeg "leek" omdat we natuurlijk altijd een vervormd beeld te zien krijgen). Ze kwam erg denegrerend over, van Darline doet die klusjes wel even. En dan deze uitspraak (aan de ene kant ontzettend grappig en aan de andere kant stond ik zo: 

"..Anders mis je die disciplinerende  fase, die ook zo belangrijk is in het leven van een hond."

Ik vind hem juist MEGA GOED! ::bravo::
Klaar bedoelt natuurlijk niet letterlijk dat Darline een hond is die gedisciplineerd moet worden maar... Darline komt nieuw in de groep. Klaar kent Darline niet en is wantrouwig (en terecht want wie haal je binnen!) Dus wordt Darline getest op inzet en doorzettingsvermogen (want dat heb je toch minimaal nodig om te mogen blijven!).
Het is echt niet verkeerd om af en toe te checken waar mensen voor staan
« Laatst bewerkt op: 27-10-2004, 20:58:38 door Belinda »
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 28-10-2004, 00:09:12 »
Over het algemeen ben ik wel een fan van Klaar, maar deze opmerking vond ik inderdaad wel een beetje denigrerend.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #118 Gepost op: 8-11-2004, 10:52:25 »
Klaar is een apart mens en ik snap wel hoe ze beredeneert, maar ik vind haar niet Robinson-waardig. Ze speelt een spel binnen het spel.  ::vergroot:: Bij de proef wou ze opeens een bordje van Ronald omgooien. Waarom? Ik denk dat Klaar kickt op de macht. Zíj was het die het hele verbond tussen de 4 afvallers in de war kon gooien. Zij had de macht om over het lot van Ronald en Mick te gaan. Maar ze gaat hiermee een beetje voorbij aan haar zelf. Zoals Mick al zei: 'Door op Ronald te stemmen, stem je mij weg.' en dat klopte helemaal en volgende week is Ronald weg en daarna Klaar. Kansberekening is toch niet zo moeilijk?

Verbond Klaar-Shandi-Ronald-Mick
Overlevingskansen tot de laatste vier (uitgaande van geen extra stemmen):
Mick 100%
Klaar 100%
Ronald 100%
Shandinella 100%
Mat 0%
Frank 0%
Marjoleien 0%

en na Klaars move is het opeens:
Mick 0%
Klaar 50%
Ronald 50%
Shandinella 50%
Mat 50%
Frank 50%
Marjolein 50%

,maar ik denk dat Klaar daar niet zoveel waarde aan hecht... ??? Het wordt er in ieder geval wel weer spannender door.  ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 8-11-2004, 10:56:16 »

maar ik denk dat Klaar daar niet zoveel waarde aan hecht... ??? Het wordt er in ieder geval wel weer spannender door.  ::ok::

Kijk en dat maakt klaar nu in mijn ogen zo leuk...je weet nooit wat ze denkt of doet...zonder klaar zou het een stuk saaier zijn geweest denk ik ;)...enne vind haar ook niet de beste kandidaat voor de robinsontitel overigens... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!