Auteur Topic: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)  (gelezen 19810 keer)

Offline sovaja

• Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #40 Gepost op: 23-11-2004, 19:15:09 »
Hopelijk niet maar bij verlies van Frank of Shadinella,
stemmen wij met z'n allen toch gewoon dat ze in de all
starr finale komen.Of kan dat niet omdat Ernestien er al in zit?
In ieder geval zijn de grootste krotekoters er al uit.
Is er nog epo voor Frank en Shardinella?
Zo ::rofl:: ::rofl::niet een klein orkaantje blaast de emmetjes wel omver. ::tandpastasmiley::
sovaja

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 23-11-2004, 22:53:12 »
Marjolein wint dit spel!
ik hoop zo van niet!!
liefst frank anders shandinella!!!

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 23-11-2004, 22:55:53 »

marjolein een echte robinsonner,give me a break,ze is alleen zo ver gekomen dankzij haar (onoprechte..)geslijm,ik hoop dat shandinella gaat winnen,want die heeft 100 keer meer in haar mars dan die marjolein,die marjolein,daar hoop ik van dat ze volgende week als eerste van de evenwichtsbalk afkeilt!!!!!

EDIT BY MODERATOR: Scheldwoorden weggehaald
[YEAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #43 Gepost op: 23-11-2004, 23:01:00 »
ik hoop dat Matthias als eerste eraf valt en  ::ohno:: Marjolein maar die houd het langer vol als die Matthias Shandinella gaat dit spel winnen en wint uiteindelijk de Finale maar dan als ze met Frank in de Finale zit hoop ik dat Frank wint het liefst hoop ik dat Marjolein wint iedereen is negatief over haar maar ik zie in dat het maar een spel is en ze heeft gelijk ik zou het ook bikkel spelen en zo dom is ze niet want er is maar weinig op haar gestemd niemand had een hekel aan haar en Klaar ook niet  ::bravo:: Nicky

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-11-2004, 00:07:53 »
NICKY... punten en komma's please... maakt me niet uit waar je ze zet als ik het maar kan lezen
er was eens......

Offline jeroen234

• Forumlid
  • Planetrace: Explore the world forum
« Reactie #45 Gepost op: 24-11-2004, 07:36:25 »
of zou ze in het echt ook ook zoveel in 1 keer zeggen zonder effe adem tehalen ??
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-11-2004, 09:51:16 »
ik hoop dat Matthias als eerste eraf valt en  ::ohno:: Marjolein maar die houd het langer vol als die Matthias Shandinella gaat dit spel winnen en wint uiteindelijk de Finale maar dan als ze met Frank in de Finale zit hoop ik dat Frank wint het liefst hoop ik dat Marjolein wint iedereen is negatief over haar maar ik zie in dat het maar een spel is en ze heeft gelijk ik zou het ook bikkel spelen en zo dom is ze niet want er is maar weinig op haar gestemd niemand had een hekel aan haar en Klaar ook niet  ::bravo:: Nicky
Weet je,Nicky,marjolein heeft vanaf het begin een spelletje gespeeld,en als ze nou in de expeditie nog echte ''robinson''kwaliteiten had gehad,had ik er niet zo'n problemen mee gehad,maar ze is alleen maar zover gekomen door zich in die belgische groep te ''slijmen''(na de samensmelting)en door mensen zoals ronald af te katten,want anders had ze er allang uit gelegen!!

Offline Tata

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #47 Gepost op: 24-11-2004, 10:43:03 »
niemand had een hekel aan haar en Klaar ook niet  ::bravo:: Nicky

The day afther zeker niet gezien ? Vind jij het redelijk normaal om tegen iemand die iets voor je maakt te zeggen 'Ik heb er toch niet om gevraagd !' Daar maak je geen vrienden mee kan ik je verklappen. Klaar vond Marjolein,... nou ja iets wat ik hier niet neerzet (word het erafgehaald ::rofl::)
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-11-2004, 15:33:29 »

Vind jij het redelijk normaal om tegen iemand die iets voor je maakt te zeggen 'Ik heb er toch niet om gevraagd !' Daar maak je geen vrienden mee kan ik je verklappen.

waarom zou ze vrienden willen worden met klaar? Klaar is toch zelf ook van 'niet schijnheilig doen, maar het laten merken dat je iemand niet aardig vindt', nou dat deed Marjolein..ze hadden ook enthousiast kunnen doen van 'oooh wat aardig, dat had ik nou net nodig' en dan had iedereen over haar heen gevallen dat ze schijnheilig doet en slijmt bij iedereen..nu doet ze een keer niet aardig en is het weer niet goed..

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-11-2004, 21:21:00 »
waarom zou ze vrienden willen worden met klaar? Klaar is toch zelf ook van 'niet schijnheilig doen, maar het laten merken dat je iemand niet aardig vindt', nou dat deed Marjolein..ze hadden ook enthousiast kunnen doen van 'oooh wat aardig, dat had ik nou net nodig' en dan had iedereen over haar heen gevallen dat ze schijnheilig doet en slijmt bij iedereen..nu doet ze een keer niet aardig en is het weer niet goed..
Er zit nogal een verschil tussen normaal doen/vriendelijk zijn tegen iemand en bij iemand slijmen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-11-2004, 21:30:43 »
Volgens mij komen er 3 proeven zie je je ook in de pool enz. en ook zag je dat in het voorstukje, misschien komt er dit x wel helemaal geen evenwichtsbalk... Ik hoop dat Frank wint en anders Shandi
Als er 3 proeven komen - met nog 4 kandidaten over voor 2 finaleplaatsen - dan zou het wel eens als volgt kunnen zijn (koffiedikkijken blijft moeilijk bij ER):
- evenwichtsbalk (jawel, helaas, niet weg te branden, want een traditie): De winnaar staat in de finale, de 3 (af-)vallers gaan door voor de herkansing:
- herkansingsproef met zijn 3-en: De verliezer valt definitief af, de 2 beste/snelste gaan door naar de 3e proef
- de 3e proef, 2 kandidaten strijden voor de overgebleven plaats in de finale

Het kan ook nog zijn dat degene die tweedes werd op de evenwichtsbalk niet mee hoeft te doen bij de herkansingsproef, maar direct door mag naar de 3e proef.

In ieder geval is het bij dit scenario niet zo dat je enkel en alleen door van de balk te vallen uit de expeditie ligt.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #51 Gepost op: 24-11-2004, 21:35:01 »

In ieder geval is het bij dit scenario niet zo dat je enkel en alleen door van de balk te vallen uit de expeditie ligt.

Dat hoop ik want dan maakt Frank veel kans....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-11-2004, 21:56:26 »

Er zit nogal een verschil tussen normaal doen/vriendelijk zijn tegen iemand en bij iemand slijmen.

tja erg vriendelijk was ze niet nee...ik had het zelf ook niet zo aangepakt als marjolein maar ja..

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #53 Gepost op: 24-11-2004, 22:31:46 »

Met '..daar maak je geen vrienden mee' word in de Nederlandse taal bedoeld dat het niet aardig was om te zeggen. Niet zo letterlijk nemen hoor Connie.  ::) Straks durf ik niets meer te zeggen joh  :-X  ;)
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-11-2004, 22:47:05 »
haha oooh sorry zo bedoelde ik het niet Tata, ga gerust verder met je mening te geven haha  ;)