Net als vele van jullie hier op het forum geloof ik niet meer zo in de 'eerlijkheid' in de opzet van Expeditie Robinson.
Vroeger vond ik het zo een geweldig programma en ik dacht dat dit nog een van de 'betere televisie programma's' was van deze tijd. Niet commercieel,puur natuur, what you see is what you get.
Nu heb ik daar zeer sterk mijn twijfels over. In het jaar 2002 begon het allemaal met die rare en zeer dubieuze sms actie, men kon toen al een reis naar Maleisie winnen als men maar genoeg sms-te!
Ook tijdens de finale van 2003 liep het de spuigaten uit, en de kijker kon toen zelfs een auto winnen! Nu is er dan die dubieuze Stem Poll mbt de All Star serie, ook hier had en heb ik nog steeds mijn twijfels en zet ik grote vraagtekens bij de eerlijkheid van deze poll.
Voorbeeld: Waarom kon men in het begin zondag en maandag stemmen en ineens na een paar weken alleen maar op zondag avond tussen 23:00 en 00:00
Ander voorbeeld: Waarom mogen de Nederlanders wel stemmen en de Belgen niet?
Nog een voorbeeld: De indeling van de polls was steeds: 2 Belgen tegen 2 Nederlanders, maar afgelopen week zaten er 3 Belgen in en 1 Nederlandse, hoe kan dit?
Laatste voorbeeld: Ik verstuurde mijn sms afgelopen zondag na 00:00 s'nachts, deze werd echter wel geaccepteerd, hoe kan dit?
Ik denk dat NEt5 het publiek/ de kijker in de maling neemt en ons lekker veel laat sms-en maar ondertussen is de indeling en zijn zelfs de wildcards allang bekend!
Wie deelt mijn mening?