Auteur Topic: De Wildcard, op wie hopen jullie/ Laatste Wildcards All Stars  (gelezen 33324 keer)

Offline herman

• Forumlid
Re: DE WILDCARD , op wie hopen jullie?????
« Reactie #20 Gepost op: 22-11-2004, 15:04:01 »
melvin, nolleke, bjorn, de enige echte robinson richard

maar de belanrijkste vind ik

KOENRAAD, de held van 2001

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-11-2004, 15:56:22 »
melvin, nolleke, bjorn, de enige echte robinson richard

maar de belanrijkste vind ik

KOENRAAD, de held van 2001

IK BEN HET HELEMAAL EENS, MET AL DEZE MENSEN, MAAR MELVIN EN KOENRAAD MOETEN ZEKER TERUG, NET ALS BJORN TROUWENS!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #22 Gepost op: 24-11-2004, 02:12:01 »
Bjorn.
Gewoon om te kijken hoe hij nu in zo'n groep zou functioneren.

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 24-11-2004, 10:20:07 »

Nou Tessa,je moet voortaan toch echt iets beter opletten want Derek,Olivier,Pieter en Richard hebben juist allemaal KEIHARDE COMPLOTTEN GESMEEDT!Dat is op zich al super achterbaks!
Wel een beetje opletten hoor Tessa!

Oja, je klinkt als een expert, leg dan maar eens uit welke complotten Pieter en Richard en Derek en Olivier hebben gespeelt!!! Ben ONTZETTEND benieuwd!!! ::pinokkio::

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 24-11-2004, 11:44:56 »

Oja, je klinkt als een expert, leg dan maar eens uit welke complotten Pieter en Richard en Derek en Olivier hebben gespeelt!!! Ben ONTZETTEND benieuwd!!! ::pinokkio::

Ben wel geen Hans Anders, maar om deze vraag te beantwoorden: Richard heeft zeker wel complotten gemaakt. Samen met Pascale, Koenraad en Jennifer heeft hij na de samenvoeging de mensen van het andere kamp één voor één weggestemd. Pieter had toen geluk dat hij door immuniteit en de opgave van Jennifer toch de finale heeft gehaald. Ook heeft Richard samen met Melanie en Jan de fysiek sterke Gwann weggestemd, omdat hij een te grote concurrent van hem was (Richard's eigen woorden).
En ook Derek en Olivier hebben met Loes, Luc en Kristina na de samenvoeging de mensen van het andere kamp (Nolleke, Marc, Jakobien, Lydia en Deborah) één voor één eruit gestemd. Derek heeft het tijdens de finale zelfs toegegeven dat ze een complot hadden.
Zo'n beetje iedereen in ER probeert complotten te maken en dat is hun goed recht. Zonder complotten haal je de finale niet.
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #25 Gepost op: 24-11-2004, 11:56:35 »

En ook Derek en Olivier hebben met Loes, Luc en Kristina na de samenvoeging de mensen van het andere kamp (Nolleke, Marc, Jakobien, Lydia en Deborah) één voor één eruit gestemd. Derek heeft het tijdens de finale zelfs toegegeven dat ze een complot hadden.
Zo'n beetje iedereen in ER probeert complotten te maken en dat is hun goed recht. Zonder complotten haal je de finale niet.

En Luc de slager, nog zo'n toffe gast...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 24-11-2004, 12:04:47 »

Ben wel geen Hans Anders, maar om deze vraag te beantwoorden: Richard heeft zeker wel complotten gemaakt. Samen met Pascale, Koenraad en Jennifer heeft hij na de samenvoeging de mensen van het andere kamp één voor één weggestemd. Pieter had toen geluk dat hij door immuniteit en de opgave van Jennifer toch de finale heeft gehaald. Ook heeft Richard samen met Melanie en Jan de fysiek sterke Gwann weggestemd, omdat hij een te grote concurrent van hem was (Richard's eigen woorden).

Bedankt voor de uitleg, ik vind Richard een echte Robinson om zijn survival kwaliteiten, niet zo zeer om zijn sociale kwaliteiten, hij had (meen ik mij te herinneren) een groot voorkeur voor bepaalde mensen, op zich niks kwaad in! Ik geloof dat iedereen dat wel heeft. Hij was er wel overduidelijk in. Dat geldt ook voor Derek en Olivier, ja die stemde systematisch het andere kamp weg, maar laten we eerlijk zijn, daar zaten toch geen echte Robinsons in, Lydia, Deborah en Nolleke, die had ik ook zonder complot weggestemd!! Als je het zelfs complotten kan noemen, ik vind complotvorming erbij horen alleen de manier waarop laat af en toe wat te wensen over, zoals bij Ronald, dat was gewoon gekkenwerk!! Maar er staat in je uitleg niets over Pieter, ik kan mij ook niet herinneren of die meedeed met complotvorming. Hij is en blijft mijn favoriet aller tijden!!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #27 Gepost op: 24-11-2004, 12:15:34 »

Pieter, ik kan mij ook niet herinneren of die meedeed met complotvorming. Hij is en blijft mijn favoriet aller tijden!!!

Pieter, dat was ook voor mij de allertofste robinsonner ooit...en wel op alle gebieden : sociaal, goed in de spelletjes, vrij goede robinsonner (alleen in het vuur maken was hij trager dan Richard), en volgens zijn cv zou ik ook nog goed met hem hebben kunnen opschieten (houdt van pasta en wijn !)

Maar kwa Robinsongehalte is Richard de Allstar forever. Dus ik hoop dat Richard zeker een wildcard krijgt...

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-11-2004, 12:33:24 »
Maar er staat in je uitleg niets over Pieter, ik kan mij ook niet herinneren of die meedeed met complotvorming. Hij is en blijft mijn favoriet aller tijden!!!

Ik heb Pieter eruit gehouden, omdat ik het van hem niet meer zeker wist. Hij heeft wel een keer met Pascale en Jennifer op een boot gezeten omdat hij een proef gewonnen had, maar ik weet niet meer of ze toen stemafspraken gemaakt hadden.
Nog even niks.

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-11-2004, 22:46:55 »
Pieter, Richard, Bjorn, Mo (want die redt het niet tegen klaar vrees ik) en Olivier!!!

O, dat zijn allemaal mannen...zeg dat iets over mij ::) :P ;)?
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #30 Gepost op: 24-11-2004, 23:02:31 »
Pieter, Richard, Bjorn, Mo (want die redt het niet tegen klaar vrees ik) en Olivier!!!

O, dat zijn allemaal mannen...zeg dat iets over mij ::) :P ;)?

en Ryan, Noukie, Ryan ... ::love::

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 25-11-2004, 19:06:24 »
Hahaha Daino...
Gek genoeg was ik niet zo'n Ryan fan...Ik was meer van Olivier... ::love::
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #32 Gepost op: 25-11-2004, 19:42:51 »
- Derek
- Olivier
- Bjorn
- Mo
- Simon
- Geert

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 27-11-2004, 23:13:09 »
Hoop dat Melvin en Koenraad ook mee doen, maar van degene die het net niet hebben gehaald hoop ik dat Richard en Pieter een Wildcard krijgen!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #34 Gepost op: 28-11-2004, 11:48:54 »
Hoop dat Melvin en Koenraad ook mee doen, maar van degene die het net niet hebben gehaald hoop ik dat Richard en Pieter een Wildcard krijgen!

Koenraad doet niet meer mij (dat weet ik) en behalve Richard enPieter hoop ik ook op Ryan voor een wildcard.

Offline herman

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2004, 16:49:23 »
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN WERELD STORT IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan hoef ik ook niet naar die allstars te kijken

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 1-12-2004, 10:02:32 »
Niemand voor Mick, Frank of Shandi van dit jaar???

Hans Anders: natuurlijk is al dat sms-en nep! Of help ik nu veel mensen uit hun illusie??
Natuurlijk stond Matt eerst iets voor, zodat er nog heftiger gesmst wordt.
Wakker worden , this is teve men!

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #37 Gepost op: 1-12-2004, 10:22:11 »
Er zijn toch 8 wildcards? Ik hoop:
Qua survival:
Pieter
Richard
Frank
Björn
Voor de lol:
Judge
Derek
En voor de wrijvingen:
Nolleke

Dat lijkt me dan leuk, alhoewel het ook saai zal zijn als er 16 op en top survivors bij zitten. Dus dan mag Simon er ook bij, is de 1ste stemronde al zeker ::joehoe::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline juf naomi

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 1-12-2004, 13:38:35 »
Bjorn natuurlijk. Samen met Mick zou dat erg gezellig worden denk ik.
O ja en nolleke, ook lachen!

Offline misz_louisa

• Forumlid
  • De mol pest de wormen....
« Reactie #39 Gepost op: 1-12-2004, 13:42:25 »
Ik snap echt niks van dat wildcard gedoe... Kan iemand me het ff uitleggen?