jah kom op eej haha liever Frank dan Ronald Frank heeft het spel heel eerlijk gespeelt op 1 complot na maar dat kwam van Matthias af en NIET VAN MARJOLEIN zoals jullie altijd denken maar Ronald mag niet de Winaar worden koste wat kost! offcourse zie ik Marjolein het liefst winnen en anders gun ik het Frank voor de rest Nobody!
en waarom mag ronald niet??? hij heeft net als de anderen al die tijd er vol weten te houden... dat de man fouten maakt is nog geen reden om hem niet te laten winnen... als ie wint heeft ie terecht gevonden vind ik... dan heeft hij het spel namelijk goed gespeeld...
het valt me op dat jullie heel onaardig reageren op ronald... en waarom??? niemand van ons kent hem... (ga ik van uit), je krijgt alleen maar te zien wat ze ons op tv laten zien.. voor de rest niets... dat geeft een heel vertekend beeld...
dat wil nu niet gelijk zeggen dat ik voor ronald ben hoor... want ik weet eerlijk gezegd niet voor wie ik ben... ik vind de overblijvers (Shandinella, marjolein, matt, frank en ronald) allemaal even leuk en ik gun het ze allemaal even veel... ik vind matt een schatje, frank een topper en ene kanjer, shandinella verdient veel respect dat ze nog zo sterk is, marjolein tof (ze heeft zich in het begin toch maar mooi als als nederlandse tussen de belgen weten te redden) en ronald vind ik... ronald haha.... ik mag hem in ieder geval... een van de leukste nederlanders vanaf het begin...
hoe dan ook van mij mogen ze allemaal winnen..