Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111042 keer)

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #80 Gepost op: 23-09-2004, 10:17:42 »
Voor volgende week ben ik het met Bakkertje eens
Dan zijn het zover ik weet
Gio
Ryan
Christine
Pascalle

Dus dan kies ik uiteraard voor Ryan, maar ik ga misschien niet eens stemmen, kost behoorlijk wat knaken en ze zullen uiteindelijk toch wel allebei erin zitten.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #81 Gepost op: 23-09-2004, 10:26:43 »
Het is helemaal niet gezegd dat Ryan volgende week weer mee doet!!!
Angel of the first degree

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 23-09-2004, 10:28:20 »
Nou, ik geloof mijn informatiebron echt wel hoor! ::zwaai::(naar Ryan)
als de info niet klopt, ga ik wel ff verhaal halen natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2004, 10:33:31 door essie75 »

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 23-09-2004, 10:33:32 »
Oh nou dan zal het wel goed zijn!  ;D Ik dacht gelezen te hebben dat hij er geen zin meer in had om nog eens te gaan, maar dat zal ik misschien verkeerd geïnterpreteerd hebben of foutief tussen de regels gelezen te hebben...

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-09-2004, 10:40:42 »
Ik heb dus ook gelezen dat Jutta geen zin heeft om te gaan, maar ik vraag het me toch af!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #85 Gepost op: 23-09-2004, 12:01:56 »
Het zou niet de eerste keer zijn dat Jutta van mening verandert en toch weer mee zal doen. En dan natuurlijk weer winnen.... ::ohno:: Ik vind/vond Jutta nu niet terecht de winnaar van 2004. Het Ryan,Gio,Robin of Ilona moeten zijn...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #86 Gepost op: 23-09-2004, 12:25:55 »
Het zou niet de eerste keer zijn dat Jutta van mening verandert en toch weer mee zal doen. En dan natuurlijk weer winnen.... ::ohno:: Ik vind/vond Jutta nu niet terecht de winnaar van 2004. Het Ryan,Gio,Robin of Ilona moeten zijn...

Helaas deel ik je mening niet, Jutta heeft in mijn ogen terecht gewonnen. Ook Robin had van mij mogen winnen. Ilona, Judge en Gio / Ryan absoluut niet.

Maar ja meningen zullen altijd blijven verschillen
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 23-09-2004, 13:30:06 »
Ik vond het ook niet heel terecht dat Jutta won (maar alles beter dan Judge), ze waaide letterlijk met alle tropische winden mee, nam geen eigen standpunt in. Er bestaat zo iets als van mening veranderen, maar er zijn grenzen.

Robin was mijn favoriet vorig jaar (nee Fatima, maar ja), maar ik vond het jammer dat hij op een gegeven moment (naar mijn idee´s foute) Gio´s kant koos.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #88 Gepost op: 23-09-2004, 14:00:44 »
Ik vond het ook niet heel terecht dat Jutta won (maar alles beter dan Judge), ze waaide letterlijk met alle tropische winden mee, nam geen eigen standpunt in. Er bestaat zo iets als van mening veranderen, maar er zijn grenzen.

Robin was mijn favoriet vorig jaar (nee Fatima, maar ja), maar ik vond het jammer dat hij op een gegeven moment (naar mijn idee´s foute) Gio´s kant koos.

Wat Jutta betreft heb je wel gedeeltelijk gelijk, maar it's a way to win. Wat Judge betreft, daar ben ik het helemaal mee eens. En Robin was eigenlijk mijn favoriet totdat hij inderdaad Gio's kant koos ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline milo

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-09-2004, 14:29:01 »
bjorn was de enige echte robinson, maar het spel verloopt spijtig genoeg via stemrondes

wat all star betreft vind ik het schandalig dat de 4 winnaars niet rechtstreeks mogen meedoen

gelukkig dat we in belgië hieraan niet meedoen want het is sowieso al een slecht idee

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #90 Gepost op: 23-09-2004, 17:39:50 »
Ik merk dat al reeds na 2 weken er 2 Nederlandse dames geselecteerd werden voor de All Star editie. Vrezen jullie nu niet dat het eiland alleen maar uit Nederlanders gaat bestaan ?? Zouden jullie, mocht de kandidaat tof zijn toch op Belgen stemmen ??? Of nemen jullie anders de 2de tofste om toch maar Nederlanders bijeen te krijgen. Ik vraag dit gewoon vriendschappelijk hoor ! ::zwaai::

Voor de ER 5 bv ben ik nu , voor de groep, wel voor de Belgen maar als nu Klaar zou in de finale geraken tegenover Kelly dan zou ik wel voor Klaar kiezen en niet voor Kelly..
Hetzelfde met de All Stars staat een Pieter tegenover een bepaalde Belgische kandidaat dan zou ik zeker voor Pieter kiezen. ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 23-09-2004, 17:52:57 »
Oh nee hoor...ik zou dus echt niet alleen op nederlanders stemmen...als Jutta mee zou willen doen dan zou ik op jutta stemmen....toevallig zijn mijn favorieten allemaal nederlanders...kan er niks aan doen Daino58 :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #92 Gepost op: 23-09-2004, 18:00:29 »
Tuurlijk Bakkertje. Ik vroeg het maar omdat het toch de expeditie der Lage Landen is bij ER5 en de All Star ja.... Jammer dat ook wij niet mogen stemmen. Maar ik denk zelfs hier dat Fatima had gewonnen tegenover Richard (jammer !)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #93 Gepost op: 23-09-2004, 19:14:19 »
Als Richard bijvoorbeeld niet tegenover Fatima had gestaan had ik voor Richard gekozen. Als Bjorn straks in een groep zit zal ik zeker voor Bjorn stemmen, terwijl ik veel kritiek op hem heb gehad. Ook Koenraad kan rekenen op mijn stem.
Gek zijn is gezond

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 23-09-2004, 20:51:04 »
Ik let ook niet op nationaliteit
Vond Richard bijvoorbeeld heel tof, maar Pieter toen ook en vond Olivier leuk, maar Mark ook.
Dus maakt mij nationaliteit niet veel uit
Nu vind ik Frank bijv tof, maar Klaar ook.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 23-09-2004, 23:20:35 »
Ik denk niet dat nationaliteit 'n rol speelt bij 't stemmen. Bij mij iig niet. Ik kijk puur alleen naar hoe leuk ik 'n kandidaat vind en hoe zeer ik 't ze gun om terug te keren in de expeditie.  :)

En trouwens ik denk dat 't aantal Nederlanders en Belgen wel rechtgetrokken wordt door de makers. Zij kiezen immers ook nog 6 kandidaten uit en dan zorgen ze er wel voor dat er evenveel Belgen als Nederlanders inzitten.  ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 24-09-2004, 07:33:30 »

En trouwens ik denk dat 't aantal Nederlanders en Belgen wel rechtgetrokken wordt door de makers. Zij kiezen immers ook nog 6 kandidaten uit en dan zorgen ze er wel voor dat er evenveel Belgen als Nederlanders inzitten.  ::ok::

Denk dat je daar helemaal gelijk in krijgt...anders zou het een oneerlijke strijd worden/zijn.....

Ik vraag me echter wel af wie ik zou stemmen als Björn en Derek in een en hetzelfde rijtje/groepje zouden zitten ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #97 Gepost op: 24-09-2004, 08:33:22 »

Ik vraag me echter wel af wie ik zou stemmen als Björn en Derek in een en hetzelfde rijtje/groepje zouden zitten ???

Dan zou ik voor Derek gaan, vond ik veel completer en een heel aardige vent. Bjorn was meer een suvivalist pur sang
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #98 Gepost op: 24-09-2004, 10:24:44 »
Ik vraag me altijd af, welke vind ik het interessant om te zien terug te keren en het verhaaltje dat iemand daarbij vertelt vind ik ook belangrijk (Loes had een goed verhaal). Ik ben geen Derek-fan, maar hij was wel een interessante deelnemer, dus heb ik hem liever dan iemand die wel sympathiek is, maar niet zo interessant.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #99 Gepost op: 24-09-2004, 11:26:26 »
Ik vraag me altijd af, welke vind ik het interessant om te zien terug te keren en het verhaaltje dat iemand daarbij vertelt vind ik ook belangrijk (Loes had een goed verhaal). Ik ben geen Derek-fan, maar hij was wel een interessante deelnemer, dus heb ik hem liever dan iemand die wel sympathiek is, maar niet zo interessant.

Klopt ook wel, ik verwacht Bjorn ook zeker terug, dit was een van de kandidaten die vaak negatief beoordeeld werd, maar hij zorgde wel voor mooie TV momenten.De kandidaten die gekozen gaan worden zijn vaak of populier of veelbesproken. De zogenaamde onopvallende, niet zo interessande kandidaten vallen af.
Gek zijn is gezond