Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111038 keer)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: All Stars
« Reactie #60 Gepost op: 21-09-2004, 12:19:32 »
En door Richard én Fatima in één stemronde te stoppen ben je altijd één van deze twee kanjers kwijt. ZONDE !

Hoeft niet ik meen gelezen te hebben dat de eerste twee steeds doorgaan??? Daarnaast wijst de productie zeker ook een aantal kandidaten aan.
ik zou dokter Koenraad ook best terug willen zien!!

Absoluut, een rustige sympathieke deelnemer! Verdient zeker een tweede kans ::ok::

>:(

;D

Toppertje ::ok:: ::ok:: ::ok::

Neen ik vond Loes redelijk flauw van type. Ze was wel goed in Robinson maar ik vind Jennifer een veel sterkere dame. Zij verdient het trouwens van terug te komen want zij moest de expeditie verlaten door ziekte. Anders had zij het heel ver gebracht. Succes Jennifer....

Helemaal mee eens ::ok::

Zo even een aantal reacties mijnerzijds. Ik had voor Fatima gestemd, als er een ER kandidaat ooit een 2e kans verdient heeft was zij het. Ik verwacht dat Richard als tweede zeker door de productie geplaatst wordt (een echte Robinson!) Judge vond ik niet echt sympathiek dus dat die niet doorgaat vind ik niet erg ::ok::

Wat de tweede serie kandidaten betreft: Jennifer was goed op dreef, Loes zou mijn tweede keus zijn geweest. Mark en Harry roepen bij niet echt associaties op waarom ik ze weer terug wil zien.
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #61 Gepost op: 21-09-2004, 12:44:45 »
Ik kan me alleen Mark en Loes herinneren. Mark had een beetje veel pech en verdient volgens mij de herkansing.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 21-09-2004, 12:49:49 »
mark was a bit of a bore...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Oproep All Stars
« Reactie #63 Gepost op: 21-09-2004, 18:03:38 »
Het schijnt dat volgende week Giovani erbij zal zijn en ook Pascale uit ER2.... Ik hoop echt dat Gio het haalt... Dan hebben ze tenminste al een goede kok bij voor het voedsel dat ze eventueel zouden vinden.... Ik vind het echt spijtig dat ik niet voor Gio kan stemmen. Maar misschien wel velen onder U.... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #64 Gepost op: 21-09-2004, 18:32:41 »
Jennifer... ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #65 Gepost op: 21-09-2004, 23:32:14 »
Ik vind het niet nodig om Gio nog eens terug te zien... Ik had vorig jaar al genoeg van hem.
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Re: Oproep All Stars
« Reactie #66 Gepost op: 22-09-2004, 09:05:50 »
Het schijnt dat volgende week Giovani erbij zal zijn en ook Pascale uit ER2.... Ik hoop echt dat Gio het haalt... Dan hebben ze tenminste al een goede kok bij voor het voedsel dat ze eventueel zouden vinden.... Ik vind het echt spijtig dat ik niet voor Gio kan stemmen. Maar misschien wel velen onder U.... ::bravo::

Een goede kok die vooraf proeft ? Als de deelnemers gekeken hebben zullen ze hem er misschien meteen op aanspreken.

Ik vind het niet nodig om Gio nog eens terug te zien... Ik had vorig jaar al genoeg van hem.

Ik raakte eigenlijk ook een beetje op hem uitgekeken. ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 22-09-2004, 09:53:47 »
Liever geen Gio!
Zal zeker wel tussen Ryan en Gio gaan, als ze tenminste veel sms en bel opbrengst willen hebben. Daarvan zijn ze nl. verzekerd.
Ik ga ook misschien wel stemmen op Ryan, al vind ik dat hele stemgedoe een wassen neus.
Ze trekken het bij de productie toch wel recht.

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 22-09-2004, 11:07:24 »
Ik zou zeker op Ryan stemmen. Ik heb hem de vorige keer in het grootste gedeelte van de expeditie verkeerd beoordeeld, pas aan het eind kreeg ik echt respect voor hem.

Maar ik geloof dat hij niet nog eens mee zou willen doen.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #69 Gepost op: 22-09-2004, 11:18:45 »
Liever geen Gio!
Ik ga ook misschien wel stemmen op Ryan, al vind ik dat hele stemgedoe een wassen neus.
Ze trekken het bij de productie toch wel recht.

Klopt helemaal, er worden kandidaten tegen elkaar gezet in een blok om zo veel mogelijk sms-jes te krijgen. Mocht onverhoopt een kandidaat afvallen die de makers toch willen hebben dan komt hij/zij er via de achterdeur in ::vergroot::
Gek zijn is gezond

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #70 Gepost op: 22-09-2004, 11:29:42 »
Ach,...ze moeten tenslotte de kosten van de productie er ook uithebben hahahaha,... ::pinokkio::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 22-09-2004, 13:03:02 »
Ja natuuurlijk ga ik op Gio stemmen! ;D

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem niet meer op tv willen zien hoor...  ::oink::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #72 Gepost op: 22-09-2004, 13:37:43 »
Ja natuuurlijk ga ik op Gio stemmen! ;D

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem niet meer op tv willen zien hoor...  ::oink::

Nou Nikki ikke dus  :P ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #73 Gepost op: 22-09-2004, 14:09:17 »
Ja dat zou weer een stunt zijn dat ze Ryan en Gio tegenover mekaar zouden zetten. Is dat zo ???? Ik weet alleen dat het Gio tegen Pascale is....maar de NL weet ik niet....

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 22-09-2004, 15:36:49 »
Ik kan me dat gewoon echt niet voorstellen hoor Mapel!  ::tandpastasmiley::

En Daino ik heb geeeen idee. Lijkt mij niet echt voor de hand liggend dat ze dat doen. Waarschijnlijk wil de productie hen beide wel terug hebben, dus zullen ze niet bij elkaar in The Day After uitzending zitten...
Maar dat is mijn idee erover.. Voor zover ik weet weet niemand nog wie de andere 2 zijn  :-\\
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 22-09-2004, 16:27:41 »
Wat heeft Gio toch dat sommige mensen nog stééds fan van hem zijn!?!?!?!?!?  ??? ??? ??? Ik ben echt nooit fan van hem geweest...

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #76 Gepost op: 22-09-2004, 16:55:15 »
Ik ben geen fan van Gio... Fan, hier spreekt men niet van fan, maar sympathisant... Gio is een heel sympathieke persoon. Heb hem ontmoet op de talkshow van VT4 en hoewel hij wist dat ik andere kandidaten steunde heeft hij toch een leuke babbel gedaan met ons....En als ze Ryan samen met Gio in de uitzending zetten dan wordt de keuze heel erg moeilijk... Ik wil hen beiden terug... ::trots::

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 22-09-2004, 18:25:32 »
Ik kan me alleen Mark en Loes herinneren. Mark had een beetje veel pech en verdient volgens mij de herkansing.

eerlijk gezegd, kon ik mij helemaal niemand herinneren, maar ik heb toch gestemd, op basis van de filmpjes: Jennifer,(wel grappig dat de meeste mensen op haar stemmen) en Gio vergeet ik nooit, hij mag van mij zeker terug komen!!
petje af

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #78 Gepost op: 23-09-2004, 08:44:24 »
Ik denk dat veel mensen Gio zien als een van de meest opvallende deelnemers van vorig jaar en dat ie er daarom in moet. Heeft denk niet zoveel te maken met fan zijn.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 23-09-2004, 09:16:25 »
Ik ga dus voor Loes...deze week dan...

En voor volgende week zal ik dan zeker op Ryan gaan stemmen....Alleen al omdat ik Gio niet de symphatiekste van het stel vind en ik Ryan nog lekker een kans gun, omdat hij vorig jaar gewoon in de finale had moeten staan...Gio is in de finale gekomen omdat hij twee hele trouwe hondjes...ehm sorry maatjes ;) achter zich had in de vorm van Robin en Judge :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!