En door Richard én Fatima in één stemronde te stoppen ben je altijd één van deze twee kanjers kwijt. ZONDE !
Hoeft niet ik meen gelezen te hebben dat de eerste twee steeds doorgaan??? Daarnaast wijst de productie zeker ook een aantal kandidaten aan.
ik zou dokter Koenraad ook best terug willen zien!!
Absoluut, een rustige sympathieke deelnemer! Verdient zeker een tweede kans
Toppertje
Neen ik vond Loes redelijk flauw van type. Ze was wel goed in Robinson maar ik vind Jennifer een veel sterkere dame. Zij verdient het trouwens van terug te komen want zij moest de expeditie verlaten door ziekte. Anders had zij het heel ver gebracht. Succes Jennifer....
Helemaal mee eens
Zo even een aantal reacties mijnerzijds. Ik had voor Fatima gestemd, als er een ER kandidaat ooit een 2e kans verdient heeft was zij het. Ik verwacht dat Richard als tweede zeker door de productie geplaatst wordt (een echte Robinson!) Judge vond ik niet echt sympathiek dus dat die niet doorgaat vind ik niet erg
Wat de tweede serie kandidaten betreft: Jennifer was goed op dreef, Loes zou mijn tweede keus zijn geweest. Mark en Harry roepen bij niet echt associaties op waarom ik ze weer terug wil zien.