Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 78
Vind zoiezo dat mensen die zelf weggaan van het eiland geen kans mogen maken. Dit zijn watjes en verdienen het niet om het weer te mogen proberen.
Nou ik ben voor Peter! Die Deborah, kom op zeg, dat ziet er wel leuk uit, maar wat heeft die nou te zoeken in een All Stars. En Veronique en Tommy, tja, die ken ik niet. Als ik voor het uiterlijk zou gaan, dan zou ik wel op Tommy gestemd hebben, maar verder vond ik het niet zo bijster boeiend filmpje ofzo. Dus nee, ik blijf voor Peter!
Nicky,als jij alle Robinsons vanaf 2000 (de eerste)had gevolgd,had je tommy en veronique wel gekend,en zij allebei verdienen honderd keer meer een plaatsje in de ''allstars''dan peter,want die heeft door op te geven en zelf de expeditie te verlaten bewezen,dat hij geen echte ''survivor'' en''robison''is!
't is al met al wel spannend he, als je de poll hier kijkt, maar ik denk dat de gewone kijker (hier zitten meer fans) toch voor het knappe kopje van Deborah zijn gegaan.
Go Ace, Go Ace, Go Ace, Go Ace!!!!!!Ik vind dat alleen ex-kandidaten terug mogen die pech hebben gehad, ziek zijn geworden of via een complot zijn weggestemd! Zelf opstappen is zwak en getuigt van geen tot weinig doorzettignsvermogen. En dit is een van de hoofdeigenschappen van een goede Robinsonner!Men kan zeggen over Tommy, Deborah,en Veronique wat ze willen maar alle 3 zaten ze er heel erg lang in (deborah en tommy zelfs tot aan bijna het eind!),ze hebben niet of nooit zelf opgegeven en zijn niet zelf opgestapt en ze zijn alle 3 via een gemeen complot weggestemd!!!!Daarom vind ik dat een van deze 3 ex-deelnemers terug zouden mogen en niet Peter de Opgever.
Dank je,pop ,eindelijk eens iemand die het met me eens is,alleen diegene die nooit uit zichzelf is opgestapt,zou in de expeditie mogen van volgend jaar,wat jammer trouwens,dat richard uit 2001 er niet in zit,dat was nog eens een echte survivor,die hoorde je nooit over opgeven praten!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
674 gasten en 4 vaste bezoekers