Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111063 keer)

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #400 Gepost op: 15-11-2004, 10:23:40 »
Die Sascha en Tommy ::ohno:: ::ohno::

Offline scotty018

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 15-11-2004, 10:25:26 »
Waarom wil iedereen nu weer peter??? Heb nu wel genoeg van hem gezien. Vind zoiezo dat mensen die zelf weggaan van het eiland geen kans mogen maken. Dit zijn watjes en verdienen het niet om het weer te mogen proberen. Stem daarom ook op tommy. Toch iemand uit robinson 2000 en een Giovanni2.
Omdat hij weggestemd is en niet zelf is vertrokken krijgt hij van mij de kans om terug te keren in de allstars competitie.

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 15-11-2004, 11:00:22 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik vond de filmpjes van Deborah en Tommy heel erg leuk. Ze zijn allemaal zo veranderd!
Deborah's manier van praten vond ik toen al grappig,en nu og steeds want heb toch nog steeds het gevoel dat ze een beetje 'gek' is!:-) ( net als die klaar van deze expeditie.) Tommy vind ik een leuke uitstraling hebben en best knap dat hij zichzelf in zijn expeditie een 'meeloper' noemde. Hij geeft zn fouten dus duidelijk toe. Veronique leek me ook wel een lieve meid, maar die kan maar liever niet meer teruggaan.

Net als Scotty18 begrijp ik ook niet waarom Peter terug zou moeten????
Hij heeft notabene zelf opgegeven. Alle andere 3 ex-kandidaten niet, dus die verdienen het meer. Ik twijfelde tussen Tommy en Deborah, dus heb op ze allebei gestemd!Succes jongens! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Hans Anders

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 15-11-2004, 11:20:58 »
 ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
hopelijk komt deborah terug in de allstar serie...... ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #404 Gepost op: 15-11-2004, 12:21:28 »
Ik herinner me nu Tommy en Veronique  ::tandpastasmiley:: Veronique was altijd een harde (imo) en Tommy was de jonge onbezonnen gast (onverstaanbaar vaak  :P). Wel 2 uitgesproken karakters die wel tot de beste Survivors van het eerste jaar behoorden. Ik zou hen wel graag terugzien bij de All Stars vooral omdat er nog zo weinig van 2000 bijzitten. (0?) Maar ook Deborah, mjammie, die is er nóg mooier op geworden, maar ja, als ik mooie vrouwen wil zien, dan kan ik wel ergens anders terecht en Peter, Peter vind ik echt een hele aardige gast, maar wel een beetje te doorsnee denk ik. Ik zou voor Veronique zijn gegaan.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #405 Gepost op: 15-11-2004, 13:15:08 »
ik vind tommie jammie-er dan deborah.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 15-11-2004, 16:38:26 »
Nou ik ben voor Peter!  ::bravo::

Die Deborah, kom op zeg, dat ziet er wel leuk uit, maar wat heeft die nou te zoeken in een All Stars.
En Veronique en Tommy, tja, die ken ik niet. Als ik voor het uiterlijk zou gaan, dan zou ik wel op Tommy gestemd hebben, maar verder vond ik het niet zo bijster boeiend filmpje ofzo.

Dus nee, ik blijf voor Peter!  ;D
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #407 Gepost op: 15-11-2004, 16:42:04 »
Vind zoiezo dat mensen die zelf weggaan van het eiland geen kans mogen maken. Dit zijn watjes en verdienen het niet om het weer te mogen proberen.
Of ze het verdienen is één ding, maar watjes zijn het beslist niet!! Makkelijk roepen vanachter je pc.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 15-11-2004, 18:15:21 »
Heel mooi gezegd!!!!!!!!!

Ik zit nog wel in tweestrijd, ik ben het ermee eens dat iemand die vrijwillig weggaat een mindere Robinson voor mij is, maar ik vond Peter wel sterk,had ook niet verwacht dat hij uit zijn eigen zou opstappen. Ik vraag me ook af, als hij in het All Stars wordt gestemd, en het weer even niet naar zijn zin heeft, of hij dan weer opstapt. Dat zou wel erg zuur zijn!!!

De andere ken ik niet zo goed, Tommy en Veronique, en met Deborah heb ik al helemaal niks, wat een muts, dus ja, dan blijft Peter over. Vandaar mijn tweestrijd!!! ::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #409 Gepost op: 15-11-2004, 22:29:21 »

Die Deborah, kom op zeg, dat ziet er wel leuk uit, maar wat heeft die nou te zoeken in een All Stars.
En Veronique en Tommy, tja, die ken ik niet. Als ik voor het uiterlijk zou gaan, dan zou ik wel op Tommy gestemd hebben, maar verder vond ik het niet zo bijster boeiend filmpje ofzo.

Tof tof tof Nikki 23, fantastisch want ik wil Peter ook terug, maar je weet het... Ik kan niet voor hem stemmen, alleen maar voor hem lobbien...
Komaan, Peter, ik hoop dat heel NL voor je stemt !! ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Hans Anders

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 15-11-2004, 22:44:42 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
En? Weet iemand op dit forum misschien als iets meer over de uitslag van gisteren? Het lijkt me toch dat er na 00:00 gisteravond allang een uitslag bekend is toch?
Wie weet er meer? ::love::

Deborah is er zeker mooier op geworden zoals iemand hierboven net zei.....zucht

Offline Hans Anders

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 15-11-2004, 22:51:48 »
 ::trots:: ::zwaai:: ::oink:: ::bravo:: ::joehoe:: ::rofl:: ::schaam:: ::tandpastasmiley::
Om eerlijk te zijn vond ik de 4 filmpjes van gisteravond wel een tikkie saai, van alle 4 eigenlijk.
Niet echt boeiende beelden behalve dan de flashbacks.
Echt een beetje saai allemaal.Vooral die van Tommy en
Peter. Die Peter is wel een slimme gast trouwens want hij 'gebruikt' z'n vrouw en kindje als  excuus waarom hij nog een keer terug wil. Dit zal zeker sympathie en meelij wekken bij de kijkers. Maar om eerlijk te zijn ben ik het eens met de meeste hier en zelf weggaan vind ik wel erg zwak en egen 2e kans waard.
Er zijn namelijk 10.000 en mensen die graag aan expeditie robinson mee zouden willen doen en dez kans nooit meer zullen krijgen, dan vind ik het heel klote als iemand een houding heeft van :' Poe, ik ben mentaal op, ik trek het niet meer en ga maar naar huis...' nee, dat noem ik geen echte Robinson.

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 16-11-2004, 05:25:05 »

Nicky,als jij alle Robinsons vanaf 2000 (de eerste)had gevolgd,had je tommy en veronique wel gekend,en zij allebei verdienen honderd keer meer een plaatsje in de ''allstars''dan peter,want die heeft door op te geven en zelf de expeditie te verlaten bewezen,dat hij geen echte ''survivor'' en''robison''is!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 16-11-2004, 11:19:09 »

Nicky,als jij alle Robinsons vanaf 2000 (de eerste)had gevolgd,had je tommy en veronique wel gekend,en zij allebei verdienen honderd keer meer een plaatsje in de ''allstars''dan peter,want die heeft door op te geven en zelf de expeditie te verlaten bewezen,dat hij geen echte ''survivor'' en''robison''is!

Nou Ees ??? die serie heb ik nou eenmaal niet gezien dus ik moet mij dan baseren op wat ik in de promofilmpjes te zien krijg en dat vond ik nou niet echt je-van-het...

Dus ik blijf voor Peter.  ::bravo::
Hij mag dan wel uit zichzelf opgestapt zijn, maar ik denk dat hij behoorlijk wat All Star kwaliteiten in huis heeft!   ::jaja::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 16-11-2004, 12:21:55 »

Go Ace, Go Ace, Go Ace, Go Ace!!!!!!
Ik vind dat alleen ex-kandidaten terug mogen die pech hebben gehad, ziek zijn geworden of via een complot zijn weggestemd! Zelf opstappen is zwak en getuigt van geen tot weinig doorzettignsvermogen. En dit is een van de hoofdeigenschappen van een goede Robinsonner!

Men kan zeggen over Tommy, Deborah,en Veronique wat ze willen maar alle 3 zaten ze er heel erg lang in (deborah en tommy zelfs tot aan bijna het eind!),ze hebben niet of nooit zelf opgegeven en zijn niet zelf opgestapt en ze zijn alle 3 via een gemeen complot weggestemd!!!!
Daarom vind ik dat een van deze 3 ex-deelnemers terug zouden mogen en niet Peter de Opgever.

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 16-11-2004, 12:25:43 »
 ::zwaai::
You are damn right Popje!
Jij hebt er verstand van!
Weet iemand misschien al iets meer over de uitslag en wie zitten er next week in de poll?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #416 Gepost op: 16-11-2004, 14:08:55 »
't is al met al wel spannend he, als je de poll hier kijkt, maar ik denk dat de gewone kijker (hier zitten meer fans) toch voor het knappe kopje van Deborah zijn gegaan.

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #417 Gepost op: 16-11-2004, 18:58:07 »
't is al met al wel spannend he, als je de poll hier kijkt, maar ik denk dat de gewone kijker (hier zitten meer fans) toch voor het knappe kopje van Deborah zijn gegaan.

Yippie!  ::ok:: En nu hopen dat Veronique en/of Tommy de wildcard krijgt!
Nog even niks.

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 17-11-2004, 09:32:56 »

Go Ace, Go Ace, Go Ace, Go Ace!!!!!!
Ik vind dat alleen ex-kandidaten terug mogen die pech hebben gehad, ziek zijn geworden of via een complot zijn weggestemd! Zelf opstappen is zwak en getuigt van geen tot weinig doorzettignsvermogen. En dit is een van de hoofdeigenschappen van een goede Robinsonner!

Men kan zeggen over Tommy, Deborah,en Veronique wat ze willen maar alle 3 zaten ze er heel erg lang in (deborah en tommy zelfs tot aan bijna het eind!),ze hebben niet of nooit zelf opgegeven en zijn niet zelf opgestapt en ze zijn alle 3 via een gemeen complot weggestemd!!!!
Daarom vind ik dat een van deze 3 ex-deelnemers terug zouden mogen en niet Peter de Opgever.
Dank je,pop ,eindelijk eens iemand die het met me eens is,alleen diegene die nooit uit zichzelf is opgestapt,zou in de expeditie mogen van volgend jaar,wat jammer trouwens,dat richard uit 2001 er niet in zit,dat was nog eens een echte survivor,die hoorde je nooit over opgeven praten!!
« Laatst bewerkt op: 17-11-2004, 09:34:37 door ace »

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #419 Gepost op: 17-11-2004, 13:33:09 »

Dank je,pop ,eindelijk eens iemand die het met me eens is,alleen diegene die nooit uit zichzelf is opgestapt,zou in de expeditie mogen van volgend jaar,wat jammer trouwens,dat richard uit 2001 er niet in zit,dat was nog eens een echte survivor,die hoorde je nooit over opgeven praten!!

Wel als Richard zelf niet is verkozen,die zo'n groot Robinsongehalte had moeten ze zeker niet afkomen met een Deborah, alleen omdat ze een pittig kopje heeft.... ::ohno::
Kieke en Nathalie go for it !!