Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111062 keer)

Offline Hamstergirl

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #380 Gepost op: 12-11-2004, 18:20:25 »
Ik hoop echt dat er eindelijk iemand van ER1 wordt gekozen. Tot dusver is er nog niemand van dat eerste jaar. Dus wat mij betreft, stem op Tommy. Ik denk niet dat Veronique veel kans maakt, maar haar gun ik het ook.

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #381 Gepost op: 12-11-2004, 18:57:55 »
het eerste jaar ken ik bijna niemand alleen die pascale , eva en melvin

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 13-11-2004, 00:46:45 »
Ja je hebt helemaal gelijk, hoop dat er gauw iemand van ER1 bijkomt. Tommy en Veronique vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd. Maar misschien Melvin, Sander en Eva nog? Jammer dat Ron niet is gekozen. Maar zo zie je: niemand van ER1 is nog gekozen.
Ik geloof dat Muriel, Kris, Carine, Ron, Harry, Jan en Nele de afgelopen weken erbij zaten en geen van allen zijn gekozen :(

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #383 Gepost op: 13-11-2004, 10:07:06 »
Ik vond het ook maar een slap zooitje dat van 2000 gekozen was. ( op Jan en Ron misschien na, maar die waren nu ook niet direct mijn favoriet)

Muriel: was zo'n roddeltante. Deed niets anders dan complotten smeden.
Kris: heeft weinig gepresteerd op het eiland
Carine: heeft nog minder gepresteerd op het eiland
Harry: vond zichzelf te oud voor de expeditie en gaf op
Nele: was er, net als Lobke, in de eerste ronde al uit. Misschien dat er wel wat in zat, maar ze heeft zich totaal niet kunnen bewijzen. Daarom stemt niemand op hen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 13-11-2004, 16:35:38 »
Tommy: Tommy neemt deel aan de expeditie van het eerste seizoen. In het dagelijkse leven is hij erg actief, maar eenmaal op het eiland bestempelen zijn kampbewoners hem als lui...

Veronique:ook Veronique zit in het eerste seizoen van Expeditie Robinson. Ze kan het niet echt goed vinden met haar medekandidaten. Toch weet ze het ver te brengen, maar vlak voor de finale wordt ze weggestemd.

Peter: Peter doet mee aan de expeditie van dit jaar. Hij komt erg ver, maar als de afvallers nog altijd in het spel blijken te zien en aan hun kamp wordt toegevoegd, ziet Peter het mentaal niet meer zitten. Nu wil hij een kans om zichzelf weer te bewijzen.

Deborah:Deborah en Lydia zijn hele dikke vriendinnen in Expeditie Robinson 2002. Dit tot grote ergernis van de overige kampgenoten. Als ze samen als grap de rijst stelen, worden ze weggestemd.

Damn! Dit ga je toch niet menen? Wekenlang krijgen we groepjes van mensen waar eigenlijk niemand van door hoeft en dan krijgen we nu een groep met drie mensen op wie ik wel zou willen stemmen? :( Tommy, omdat hij eigenlijk de eerste ER-er is die ik eerst helemaal niks vond en later steeds meer ben gaan respecteren; Deborah, omdat zij één van de leukste deelnemers was en Lydia&Deborah toch een ER-begrip is (één van de twee moet dus zeker in ER) en Veronique, omdat ik het superdapper van haar vind dat ze het nog een keer probeert. In ER1 kreeg ze steeds ontzettend veel stemmen tegen maar bleef toch doorgaan. Dat vind ik fantastisch van haar. Van mij mogen Deborah, Tommy en Veronique alledrie wel door.
Nog even niks.

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 13-11-2004, 21:30:59 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Ik geloof dat ik steeds meer 'soulmates' aan het vinden ben hier op het forum! ::bravo::
Maar uh..koekiemonster, heb je nog een lekker koekje voor me? ::tandpastasmiley::
STEM ALLEMAAL OP DEBORAH!
waarom? Lees de post van Koekiemonster en Richie-Ritz dan maar nog eens goed door!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #386 Gepost op: 14-11-2004, 09:35:14 »
Ik dacht dat het voor Peter een makkie zou zijn om door te komen!!

Alleen ben ik geschrokken dat er ook veel mensen voor Deborah zijn!!
(Dat kan je toch niet menen!!)

Daarom vraag ik iedereen op Peter te stemmen!!

We willen toch liever Peter terug dan Deborah!!??

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 14-11-2004, 10:20:09 »
Daar ben ik het helemaal mee eens, laat iedereen voor Peter stemmen!!!!!! ::bravo::

Wat heeft Deborah nou voor Robinson kwaliteiten??? Luieren en vervelend wezen, kom op nou jongens, daar kijken we toch niet naar ER voor?????? ???

Dus laten we Peter in de All Stars stemmen!!!!!

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 14-11-2004, 12:33:58 »
Laten we niet vergeten dat Deborah werd weggestemd en dat Peter zelf vertrok, terwijl hij nog best ver had kunnen komen. Vond ik gewoon erg zwak van hem en daarom kies ik niet voor Peter.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 14-11-2004, 12:40:59 »
Sorry exoticbird, maar ik ga vanavond op Veronique stemmen. In de hoop dat NET5 Deborah en/of Tommy een wildcard geeft.

Er zitten trouwens wel erg veel Nederlanders bij de Allstars: Ernestine, Jennifer, Fatima, Ilona, Raymond & Gwann tegenover twee Belgen: Giovani en Keo.
Nog even niks.

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #390 Gepost op: 14-11-2004, 16:12:59 »

KOM OP MENSEN STEM VANAVOND ALLEMAAL OP PETER!!!!!!!!!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #391 Gepost op: 14-11-2004, 20:19:34 »
Beste mensen,

Over enkele minuten start voor jullie afl 11.. Veel plezier.
Daarna krijgen jullie the Day After en de stemming voor de Allstars...

Mag ik jullie nog één keer vragen :

Stemmen jullie voor Peter
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 14-11-2004, 22:15:20 »
er kan weer gestemd worden mensen!!
er was eens......

Offline scarface

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 14-11-2004, 23:26:34 »
Heeft Ernst iets gezegd over een eventuele deelname van Melvin?
Ik zou echt zwaar teleurgesteld zijn als zij als jury hem niet selecteerd voor de All-Stars. Hij is echt een legende in ER.

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 15-11-2004, 00:13:58 »
het eerste jaar ken ik bijna niemand alleen die pascale , eva en melvin

Pascale was van 2001 en niet van 2000. Dus je kent dan alleen Eva en Melvin

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 15-11-2004, 00:15:43 »
Er zitten trouwens wel erg veel Nederlanders bij de Allstars: Ernestine, Jennifer, Fatima, Ilona, Raymond & Gwann tegenover twee Belgen: Giovani en Keo.

Je vergeet Robin, dat is ook een Belg. Het valt me wel op dat we nog geen enkele Belgische vrouw in the Allstars hebben.

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 15-11-2004, 01:43:50 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Leuk filmpje van deborah!
mijn keus is makkelijk, go for deborah!
Tommy heb ik 1 keer op gestemd maar wel 3 keer op deborah! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 15-11-2004, 09:29:46 »
Het wordt tijd voor een vrouw uit het eerste seizoen, dus ik ga voor Veronique.
Heb trouwens niet gestemd, want das niet nodig, wordt toch gemanipuleerd tot en met.
En het is sowieso raar dat mensen die zelf opgeven terug mogen komen.
Veronique ging door tot net voor de finale, die had de pech dat er nog sterkere Robinsons in zaten, en dat er een paar immuniteit hadden op het juiste moment.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 15-11-2004, 09:59:54 »
Veronique ging door tot net voor de finale, die had de pech dat er nog sterkere Robinsons in zaten, en dat er een paar immuniteit hadden op het juiste moment.

Ze is er toen met een extra stem van Tommy & Sascha uit gestemd.  ::niet-ok:: Terwijl ze veel kans had om de finale te halen. Dat vond ik jammer, daarom heb ik op haar gestemd gisternacht. Maar ik denk dat Veronique sowieso wel doorgaat, waarschijnlijk als één van de laatste zes gekozen door de productie (ze is een Belgische vrouw, ze komt uit 2000 en is daar ver gekomen, genoeg ingrediënten voor een selectie voor All-Stars m.i.). En Veronique is slim, ze was volgens mij de eerste die probeerde een complot te beginnen (met de andere Belgen in haar team, om de Nederlanders weg te stemmen).
Nog even niks.

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 15-11-2004, 10:22:26 »
Peter heeft zelf opgegeven, en had dit eigenlijk al na drie weken willen doen, maar Deborah is er uitgestemd en als het aan haar had gelegen, was ze verder gegaan.
Ik ben dus voor Deborah!!