Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111074 keer)

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #360 Gepost op: 11-11-2004, 13:41:42 »

Eh.. peter ging toch ook zelf weg?
[/quote

Ja, en dat geef ik toch ook toe!!!! Dat bedoelde ik juist ermee te zeggen, ik vind hem leuk maar in mijn mening gaat een echte Robinson niet uit zijn eigen weg, tenzij de reden een medische is!!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #361 Gepost op: 11-11-2004, 15:20:02 »
Ik ben ook voor Peter!  ::bravo::  ::zwaai::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 11-11-2004, 16:00:37 »
Laten we eerst maar een kijken wie er allemaal kandidaat staan om aan de all-star-editie deel te nemen. Nu al kiezen voor Peter of Deborah schiet niet op, je weet niet eens wie de andere genomineerde zijn.

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #363 Gepost op: 11-11-2004, 17:32:57 »
Mijn favorieten voor ALL STARS Zijn:

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ROBIN EN PETER ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #364 Gepost op: 11-11-2004, 17:34:14 »
Ik ga zondag er voor zorgen dat Peter door gaat!!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 11-11-2004, 18:32:00 »
Als je moet gaan kiezen tussen Peter en Deborah is de keuze wel heeeeeeel gemakkelijk, maar je hebt gelijk, eerst kijken wie er nog meer bij komen te staan!!!!

Alleen kunnen mijn favo's het niet meer zijn, daar hou ik mijn hoop op de redaktie !!!!!

Ik ga voor: Pieter ::bravo::, Ryan ::tandpastasmiley:: en Richard ::ok::, alledrie super Robinsons!!!!!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #366 Gepost op: 11-11-2004, 19:19:02 »
:( Deborah presteerde niets ::ohno:: !!! Had honger maar stal wel de rijst samen met Lydia

Zij genoot tenminste nog van de tijd op het eiland. Die anderen zaten maar wat te zeuren en te klagen over Lydia & Deborah, die twee hadden tenminste door je niet alleen maar moet werken of complotten moet smeden, maar ook moet genieten van de tijd op het eiland. Daarom mag ze van mij al door. En ik ben benieuwd hoe ze het zonder Lydia zou doen.  ::love::
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #367 Gepost op: 11-11-2004, 21:25:06 »

Zij genoot tenminste nog van de tijd op het eiland. Die anderen zaten maar wat te zeuren en te klagen over Lydia & Deborah, die twee hadden tenminste door je niet alleen maar moet werken of complotten moet smeden, maar ook moet genieten van de tijd op het eiland. Daarom mag ze van mij al door. En ik ben benieuwd hoe ze het zonder Lydia zou doen.  ::love::

Zonder Lydia bakt Deborah er niets van ... Ik denk nu niet bepaald dat ze met Jennifer, Fatima,Ilona of Ernestine zal overeenkomen....
Ilona is een veel grotere werkster en een "game" meid, Fatima,Ernestine en Jennifer zijn werksters, daar past Deborah niet bij.... ::ohno::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 12-11-2004, 11:20:16 »
Volgens mij geef je nu precies de argumenten, waarom Deborah juist wel mee zou moeten. Ze past met niemand samen en voert geen reet uit. Dit zal dus ongetwijfeld leiden tot meer spanning.

Ik ben het er ook mee eens dat peter door moet, maar het is een feit dat Deborah meer leven in de brouwerij zal brengen, daarnaast is het ook nog eens een leuke meid om te zien.

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 12-11-2004, 13:26:52 »
Hallo Mensen hier ben ik weer, ik kan mijn naam eigenlijk beter veranderen in "primeur" want het is weer zo ver, ik ga nu de mensen bekend maken op wie volgende week gestemd kan worden.

deze week zijn het:
Tommy: Tommy neemt deel aan de expeditie van het eerste seizoen. In het dagelijkse leven is hij erg actief, maar eenmaal op het eiland bestempelen zijn kampbewoners hem als lui...

Veronique:ook Veronique zit in het eerste seizoen van Expeditie Robinson. Ze kan het niet echt goed vinden met haar medekandidaten. Toch weet ze het ver te brengen, maar vlak voor de finale wordt ze weggestemd.

Peter: Peter doet mee aan de expeditie van dit jaar. Hij komt erg ver, maar als de afvallers nog altijd in het spel blijken te zien en aan hun kamp wordt toegevoegd, ziet Peter het mentaal niet meer zitten. Nu wil hij een kans om zichzelf weer te bewijzen.

Deborah:Deborah en Lydia zijn hele dikke vriendinnen in Expeditie Robinson 2002. Dit tot grote ergernis van de overige kampgenoten. Als ze samen als grap de rijst stelen, worden ze weggestemd.

vorige week is GWANN doorgegaan, en let op mijn worden die gaat het ver schoppen, tenzij jennifer er weer een stokje voor steekt zoals tijdens de expeditie in 2001.

Van deze kandidaten denk ik dat Peter het wel zal worden. Ook al is hij zelf weggegaan, hij heeft gewoon te veel fans denk ik. persoonlijk gun ik het Tommy of Deborah ook wel.

tot volgende week.

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 12-11-2004, 13:57:47 »
Daino, hoe weet jij in godsnaam dat Deborah een sinaasappel heeft gestolen van de camerman tijdens haar expeditie in 2002 en zelfs een oficiele waarschuwing (verwittiging is vast het Belgische woord? Is dit echt waar? Zelfs ik weet dat niet?!!!????
Waar heb jij die info vandaan Daino?
Ik vind het namelijk wel cool!!!! Hahahhaaaaaa!Dat is pas echt survivalen als je het mij vraagt! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Peter is zelf uit de expeditie gestapt en dat jonkie Deborah heb ik toch wel respect voor dat ze zolang heeft volgehouden (43 dagen ofzo? zonder zelf op te stappen en met AL die ontberingen! Petje af!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

VOTE voor D e B o R a H!!!!!

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 12-11-2004, 14:05:02 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
He Deborah, als je dit leest:

Ik heb al m'n vrienden , collegae, kennisen en familie gevraagd op je te stemmen.
Ik hoop echt met al het goede en heel m'n hart dat je gekozen gaat worden, want jij verdient een 2e kans!Alle redenen waarom jij gekozen zou moet worden zijn nu wel duidelijk. Zelfs de negatieve redenen van mensen op dit forum zijn juist weer positief!
- Je bent geen MEELOPER (geen complotten, geen strevertje en hebt gewoon lak aan alles)
- Je bent grappig (doodgelachen om jullie!)
- Je brengt wat 'kleur' in de expeditie
- Je bent een doorzetter en geen opgever!(43 dagen(?) is keilang hoor!
- En je bent alles behalve saai!
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik herken mezelf wel een beetje in jou. En ik heet toevallig Debby, dus ook nog eens een naamgenoot.ZOu graag een keer aan robinson mee willen doen.
Nog eventjes 1 vraagje: heb je echt een sinaasappel van de camerman gestolen en daarna een waarschuwing vd producer gehad???? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 12-11-2004, 14:08:52 »
Ik vind het namelijk wel cool!!!! Hahahhaaaaaa!Dat is pas echt survivalen als je het mij vraagt!

Jij noemt het survivalen, ik noem het valsspelen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #373 Gepost op: 12-11-2004, 14:55:45 »
Daino, hoe weet jij in godsnaam dat Deborah een sinaasappel heeft gestolen van de camerman tijdens haar expeditie in 2002 en zelfs een oficiele waarschuwing (verwittiging is vast het Belgische woord? Is dit echt waar? Zelfs ik weet dat niet?!!!????
Ik vind het namelijk wel cool!!!! Hahahhaaaaaa!Dat is pas echt survivalen als je het mij vraagt! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Peter is zelf uit de expeditie gestapt en dat jonkie Deborah heb ik toch wel respect voor dat ze zolang heeft volgehouden (43 dagen ofzo? zonder zelf op te stappen en met AL die ontberingen! Petje af!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

VOTE voor D e B o R a H!!!!!

Ik heb dat gelezen in de HUMO vorig jaar bij het interview met Lydia en Deborah....
en Gerard je hebt gelijk, dat is valspelen !!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Steffie*keb*13

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 12-11-2004, 15:06:33 »
 ::regenboog::halloooow ::regenboog::
spijtig da ik nie kan stemmen  >:(
 ::tandpastasmiley::maar ik hoop echt da deborah doormag  ::tandpastasmiley::
kvond haar ook wel grappig !!!  ::zwaai::
sm@kkies ---> Stiftjeh

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 12-11-2004, 15:09:24 »
Geef mij maar Deborah ::trots::. Er moet namelijk ook eens een lekker ding in de Expeditie komen, ja toch::tandpastasmiley::? Peter vond ik wel een aardige gozer, maar boeit mij voor de rest niet zo. En ja, Veronique en Tommy waren nou niet echt mijn favorieten tijdens ER1. Dus ga zondag maar ff stemmen op Deborah.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 15:18:59 door koekiemonster »

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 12-11-2004, 15:31:40 »
 ::bravo::

Koekiemonster, Steffie, Art en de rest: Alvast bedankt voor jullie stemmen! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Deborah MOET terug naar de all-stars in 2005, al is het alleen al omdat we dan weer kunnen rekenen op veel onrust en gekibbel! en tja, het oog wil ook wat natuurlijk.....
En ik las net dat een sinaasappel stelen en rijst verstoppen vals is? Dit zei Daino o.a.
Nou, weet je wat echte valsheid is?
Complotten smeden en bananeb stelen zoals Giovanni!

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 12-11-2004, 15:41:02 »
GErard heeft gelijk!

Een echt ROBINSON, stapt niet vrijwillig op en geeft nooit op tenzij het een MEDISCHE reden heeft!
 ::zwaai::

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 12-11-2004, 17:36:16 »
Het zou toch geweldig zijn om zo'n doorgewinterde dievegge als Deborah erbij te hebben, ik zie die kop van Gio al helemaal voor me als hij erachter komt dat zijn pannekoek gejat is.

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 12-11-2004, 17:54:39 »
Een echt ROBINSON, stapt niet vrijwillig op en geeft nooit op tenzij het een MEDISCHE reden heeft!
 ::zwaai::

JUIST! Helemaal mee eens! Het viel me op dat alleen in ER1 iedereen werd weggestemd en dat er in dat seizoen niemand vrijwillig vertrok. In seizoen 2 begon de ellende met Hilde en ik heb er echt een hekel aan als mensen vertrekken omdat ze het "toch niet zo leuk vinden". Er hebben zich zoveel mensen opgegeven om mee te doen en dan zie je van die slapjanussen als Jeroen en Patrick, die helemaal niks hadden en toch vertrokken.

Daarom hoop ik ook dat Peter niet wordt geselecteerd voor het All Stars seizoen! Stem op Deborah mensen!!! Zo dan ga ik weer ff koekies eten! Greetzzz